WolfcomWolfcom

ABC vahvistaa kahvilatarjontaansa kotimaisilla Arnolds-donitseilla

Koko Suomen kattava ravintolaketju ABC tuo kotimaiset Arnolds-donitsit valtakunnallisesti myyntiin vuoden 2019 aikana. ABC testasi donitsikonseptia viidessä ravintolassaan viime vuoden aikana. Positiivisen asiakaspalautteen ja kasvavan kysynnän myötä ABC on päättänyt tuoda aidot Arnolds-donitsit valtaosaan ravintoloistaan.

Koko Suomen kattava ravintolaketju ABC tuo Arnolds-donitsit valtakunnallisesti myyntiin vuoden 2019 aikana.

ABC:n valikoimaan tulevat Arnoldsin suosituimmat donitsit sekä Arnolds-kahviloista tutut, kotiin tai työpaikalle vietävät monidonitsipakkaukset.

“ABC on suosittu kohtauspaikka, jossa perheet, ystävät ja asiakkaat viettävät aikaa hyvän suomalaisen ruoan äärellä. Aidot Arnoldsin donitsit ovat erinomainen lisä kotimaiseen tarjontaan ja asiakaskunnan herkkusuille”, ABC-ravintoloista vastaava kehitysjohtaja Marko Fonsén iloitsee.

Vuonna 1991 Suomessa perustettu kahvilaketju Arnolds laajentui nopeasti valtakunnalliseksi franchising-ketjuksi. Arnolds-kahviloissa päivittäin leivotut tuotteet valmistetaan kuorrutetta myöden alkuperäisreseptin mukaan käsityönä, ja nyt ABC-asemille rantautuvista klassikkotuotteista onkin kertynyt monille suomalaisille tuttuja makumuistoja.

”ABC-ravintolat täydentävät kahvilaverkostoamme ja palvelevat siten donitsifaneja paikkakunnilla, joissa meillä ei omaa kahvilaa ole. ABC-ravintoloissa paikan päällä valmistettavat ja tarjoiltavat Arnolds-donitsit täyttävät kaikki samat laatukriteerit jotka meillä on kahviloissammekin, joten korkealaatuiset, parhaista raaka-aineista leivotut donitsit valtaavat ABC:n avulla Suomen nyt kirjaimellisesti”, iloitsee Arnoldsin perustaja ja toimitusjohtaja Jussi Laurila ja jatkaa:

”Nykyisin Arnolds-kahviloita on 20 paikkakunnalla kolmisenkymmentä kappaletta ja yhteistyön myötä donitsien saatavuusverkosto yli kaksinkertaistuu kertaheitolla”.

Donitsien laadun ja tuoreuden takaavat Arnolds-vitriinit tulevat vuoden 2019 alusta ABC-ravintoloiden tarjontaan Keskimaalla Keljonkankaalle, Hämeenmaalla Nastolaan, Renkomäelle, Heinolaan ja Kivimaalle. Seuraavaksi donitseista pääsevät nauttimaan Arinan osuuskaupan alueella Lähi-ABC Tornion ja ABC Tupoksen asiakkaat. Tammikuun loppupuolella jakelu laajentuu Pirkanmaan yksiköihin ABC Lahdesjärvi, Pirkkala ja Toijala. Arnolds-valikoima löytyy jo Juvan, Utin, Lohjan, Kalevan ja Nokian ABC-ravintoloista.

ABC-asemille tulee myyntiin Arnolds Original suosikkimaut pomada, valkosuklaa, maitosuklaa ja kinuski.

ABC-ketju on suomalainen palveluyritys, joka on osa S-ryhmää lupauksenaan tarjota palveluita helposti ja nopeasti sekä matkailijoille, että lähiseudulla asuville vuoden jokaisena päivänä. ABC-ketjuun kuuluu ABC-palveluasemat, ABC-automaattiasemat sekä ABC CarWash -autopesupaikat. Ravintoloissa käytetään 100 % kotimaisia liharaaka-aineita. ABC-asemilla myydään vuosittain yli 10 miljoonaa ruoka-annosta ja 24 miljoonaa kuppia kahvia. ABC-ketju työllistää noin 4 000 ABC-ammattilaista. Autoileville asiakkaille on käytössä myös ABC-mobiilipalvelu, jossa saatavilla jo mobiilitankkaus ja -pesu.

www.abcasemat.fi

Arnolds on Suomen ensimmäinen amerikkalaistyylinen kahvilaketju, joka aloitti toimintansa vuonna 1991. Arnoldsilla on Suomessa kolmisenkymmentä franchising-periaatteella toimivaa kahvilaa. Ketju työllistää lähes 250 työntekijää ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 13 300 000 euroa. Arnolds on valittu Vuoden Franchising-ketjuksi 1999 ja 2011.

www.arnolds.fi

Marko Fonsén, kehitysjohtaja, ABC
marko.fonsen@sok.fi

Maisa Mannila-Aloui, markkinointipäälliikkö, Arnolds
maisa@arnolds.fi

Arnolds on kotimainen kahvilaketju, joka aloitti toimintansa vuonna 1991. Arnoldsilla on Suomessa kolmisenkymmentä franchising-periaatteella toimivaa kahvilaa.
Donitsien laadun ja tuoreuden takaavat Arnolds-vitriinit tulevat vuoden 2019 alusta ABC-ravintoloiden tarjontaan.
ABC-asemille tulee myyntiin Arnoldsin suosikkimaut pomada, valkosuklaa, maitosuklaa ja kinuski.
Arnolds-kahviloissa päivittäin leivotut tuotteet valmistetaan kuorrutustaan myöten käsityönä.

UMA coworking-tilan ihmiskokeessa tutkittiin työympäristön merkitystä hyvinvointiin19.3.2019 11:55:46 EETTiedote

Parhaista osaajista käydään kovaa kilpailua, ja siksi yhä useampi työnantaja haluaa tarjota työntekijöilleen joustavan ja innostavan työympäristön. Technopolis vastaa kasvavaan kysyntään laajentamalla yhteisöllisten työtilojen verkostoaan, UMA Workspacea. Työympäristön vaikutusta työntekijöiden hyvinvointiin selvitettiin mittaamalla UMA Workspace -tiloissa työskentelevien henkilöiden stressi- ja palautumistasoja. Testihenkilöt kokivat vähemmän stressiä ja kokivat nukkuvansa paremmin työskenneltyään monipuolisessa työympäristössä.

Kotimainen erälegenda Sasta 50 vuotta – juhlat yhdessä suomalaisten laatumerkkien kanssa28.2.2019 09:59:48 EETTiedote

Suomalainen erävaatemerkki Sasta on pukenut laatutietoisia luonnonystäviä jo 50 vuoden ajan. Juhlavuotensa kunniaksi Sasta julkistaa viisi muiden kotimaisten laatumerkkien kanssa suunniteltua ja valmistettua yhteistuotetta, eli kollaboraatiota. Yhteistyöprojektien tavoitteena on muistuttaa kuluttajia tarveharkintaisia ostoksia tehdessään kotimaisen suunnittelun ja tuoteosaamisen jatkuvuuden tärkeydestä sekä tukea myös muita vastuullisia suomalaisia toimijoita.

Suomalainen Gamesaver valmentamaan Kiinasta jääkiekkomaata20.2.2019 09:46:20 EETTiedote

Suomalainen urheiluvideopalvelu Gamesaver on solminut aiesopimuksen jääkiekon videovalmennus- ja mediapalvelun rakentamisesta Kiinaan. Vuoden 2022 talviolympiakaupungin Zhangjiakoun virallisen kumppanin, ruotsalaisen urheilualan konseptointiin erikoistuneen Sports Republicin kanssa räätälöitävä palvelu tulee tarjoamaan kiinalaisille jääkiekkoharrastajille mm. suomalaisten jääkiekkotähtien parhaita kikkavideoita. Gamesaverin Kiinan-versio integroidaan myös Sports Republicin CoachVision-ohjelmaan palvelemaan ja kehittämään kiinalaisia jääkiekkovalmentajia.

MTV:lle vuosi 2018 oli käännekohta – liikevaihto kasvu-uralle ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen14.2.2019 20:26:28 EETTiedote

Suomen suurimmalle kaupalliselle televisioyhtiölle MTV Oy:lle 2018 oli investointien ja uudistusten vuosi. Vaikka yhtiön tulos oli edelleen tappiollinen, onnistui MTV kääntämään liikevaihdon kasvuun edellisvuodesta, ensimmäistä kertaa kuuteen vuoteen. Tämä käy ilmi MTV:n omistavan ruotsalaisen Bonnier Broadcastingin torstaina julkistamasta tulosraportista.

Super Bowl käyntiin suomalaisen veden voimin30.1.2019 15:19:34 EETTiedote

Suomalainen Vellamo-mineraalivesi on kutsututtu maailman katsotuimpien urheilutapahtumien joukkoon lukeutuvan Super Bowlin avaavan Super Saturday -juhlan viralliseksi vedeksi. Perinteisesti tuhansia VIP-vieraita keräävässä tapahtumassa on mukana useita urheilu- ja viihdemaailman tähtiä ja maailmanluokan huippuesiintyjiä. Vellamon näkyvä mukanaolo tapahtumassa on merkittävä askel heinolalaisen mineraalivesiyhtiön Pohjois-Amerikan markkinoiden avauksessa.

Fredman Group varustaa Bocuse d’Or -joukkueemme Food Tech -osaamisella29.1.2019 08:40:00 EETTiedote

Maailman arvostetuimman kokkikilpailun Bocuse d’Orin kaksipäiväinen finaali alkaa tänään Lyonissa ja Suomen joukkueen tavoitteena kisassa on palkintosija. Kilpailumenestys paitsi tukee kisatiimimme jäsenten uraa, myös korostaa Suomen asemaa gastronomisella maailmankartalla. Keittiöammattilaistemme korkeaa gastronomista tasoa on varmistamassa myös teknologinen huippuosaaminen, jota edustaa kotimaisen Fredman Groupin rakentama älykkäiden keittiöiden johtamiseen tarkoitettu Fredman Food Tech -palvelukokonaisuus.