WolfcomWolfcom

ABC vahvistaa kahvilatarjontaansa kotimaisilla Arnolds-donitseilla

Jaa
Koko Suomen kattava ravintolaketju ABC tuo kotimaiset Arnolds-donitsit valtakunnallisesti myyntiin vuoden 2019 aikana. ABC testasi donitsikonseptia viidessä ravintolassaan viime vuoden aikana. Positiivisen asiakaspalautteen ja kasvavan kysynnän myötä ABC on päättänyt tuoda aidot Arnolds-donitsit valtaosaan ravintoloistaan.
Koko Suomen kattava ravintolaketju ABC tuo Arnolds-donitsit valtakunnallisesti myyntiin vuoden 2019 aikana.
Koko Suomen kattava ravintolaketju ABC tuo Arnolds-donitsit valtakunnallisesti myyntiin vuoden 2019 aikana.

ABC:n valikoimaan tulevat Arnoldsin suosituimmat donitsit sekä Arnolds-kahviloista tutut, kotiin tai työpaikalle vietävät monidonitsipakkaukset.

“ABC on suosittu kohtauspaikka, jossa perheet, ystävät ja asiakkaat viettävät aikaa hyvän suomalaisen ruoan äärellä. Aidot Arnoldsin donitsit ovat erinomainen lisä kotimaiseen tarjontaan ja asiakaskunnan herkkusuille”, ABC-ravintoloista vastaava kehitysjohtaja Marko Fonsén iloitsee.

Vuonna 1991 Suomessa perustettu kahvilaketju Arnolds laajentui nopeasti valtakunnalliseksi franchising-ketjuksi. Arnolds-kahviloissa päivittäin leivotut tuotteet valmistetaan kuorrutetta myöden alkuperäisreseptin mukaan käsityönä, ja nyt ABC-asemille rantautuvista klassikkotuotteista onkin kertynyt monille suomalaisille tuttuja makumuistoja.

”ABC-ravintolat täydentävät kahvilaverkostoamme ja palvelevat siten donitsifaneja paikkakunnilla, joissa meillä ei omaa kahvilaa ole. ABC-ravintoloissa paikan päällä valmistettavat ja tarjoiltavat Arnolds-donitsit täyttävät kaikki samat laatukriteerit jotka meillä on kahviloissammekin, joten korkealaatuiset, parhaista raaka-aineista leivotut donitsit valtaavat ABC:n avulla Suomen nyt kirjaimellisesti”, iloitsee Arnoldsin perustaja ja toimitusjohtaja Jussi Laurila ja jatkaa:

”Nykyisin Arnolds-kahviloita on 20 paikkakunnalla kolmisenkymmentä kappaletta ja yhteistyön myötä donitsien saatavuusverkosto yli kaksinkertaistuu kertaheitolla”.

Donitsien laadun ja tuoreuden takaavat Arnolds-vitriinit tulevat vuoden 2019 alusta ABC-ravintoloiden tarjontaan Keskimaalla Keljonkankaalle, Hämeenmaalla Nastolaan, Renkomäelle, Heinolaan ja Kivimaalle. Seuraavaksi donitseista pääsevät nauttimaan Arinan osuuskaupan alueella Lähi-ABC Tornion ja ABC Tupoksen asiakkaat. Tammikuun loppupuolella jakelu laajentuu Pirkanmaan yksiköihin ABC Lahdesjärvi, Pirkkala ja Toijala. Arnolds-valikoima löytyy jo Juvan, Utin, Lohjan, Kalevan ja Nokian ABC-ravintoloista.

ABC-asemille tulee myyntiin Arnolds Original suosikkimaut pomada, valkosuklaa, maitosuklaa ja kinuski.

ABC-ketju on suomalainen palveluyritys, joka on osa S-ryhmää lupauksenaan tarjota palveluita helposti ja nopeasti sekä matkailijoille, että lähiseudulla asuville vuoden jokaisena päivänä. ABC-ketjuun kuuluu ABC-palveluasemat, ABC-automaattiasemat sekä ABC CarWash -autopesupaikat. Ravintoloissa käytetään 100 % kotimaisia liharaaka-aineita. ABC-asemilla myydään vuosittain yli 10 miljoonaa ruoka-annosta ja 24 miljoonaa kuppia kahvia. ABC-ketju työllistää noin 4 000 ABC-ammattilaista. Autoileville asiakkaille on käytössä myös ABC-mobiilipalvelu, jossa saatavilla jo mobiilitankkaus ja -pesu.

www.abcasemat.fi

Arnolds on Suomen ensimmäinen amerikkalaistyylinen kahvilaketju, joka aloitti toimintansa vuonna 1991. Arnoldsilla on Suomessa kolmisenkymmentä franchising-periaatteella toimivaa kahvilaa. Ketju työllistää lähes 250 työntekijää ja sen liikevaihto vuonna 2017 oli 13 300 000 euroa. Arnolds on valittu Vuoden Franchising-ketjuksi 1999 ja 2011.

www.arnolds.fi

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Marko Fonsén, kehitysjohtaja, ABC
040 1800 818
marko.fonsen@sok.fi

Maisa Mannila-Aloui, markkinointipäälliikkö, Arnolds
040 175 3773
maisa@arnolds.fi

Kuvat

Koko Suomen kattava ravintolaketju ABC tuo Arnolds-donitsit valtakunnallisesti myyntiin vuoden 2019 aikana.
Koko Suomen kattava ravintolaketju ABC tuo Arnolds-donitsit valtakunnallisesti myyntiin vuoden 2019 aikana.
Lataa
Arnolds on kotimainen kahvilaketju, joka aloitti toimintansa vuonna 1991. Arnoldsilla on Suomessa kolmisenkymmentä franchising-periaatteella toimivaa kahvilaa.
Arnolds on kotimainen kahvilaketju, joka aloitti toimintansa vuonna 1991. Arnoldsilla on Suomessa kolmisenkymmentä franchising-periaatteella toimivaa kahvilaa.
Lataa
Donitsien laadun ja tuoreuden takaavat Arnolds-vitriinit tulevat vuoden 2019 alusta ABC-ravintoloiden tarjontaan.
Donitsien laadun ja tuoreuden takaavat Arnolds-vitriinit tulevat vuoden 2019 alusta ABC-ravintoloiden tarjontaan.
Lataa
ABC-asemille tulee myyntiin Arnoldsin suosikkimaut pomada, valkosuklaa, maitosuklaa ja kinuski.
ABC-asemille tulee myyntiin Arnoldsin suosikkimaut pomada, valkosuklaa, maitosuklaa ja kinuski.
Lataa
Arnolds-kahviloissa päivittäin leivotut tuotteet valmistetaan kuorrutustaan myöten käsityönä.
Arnolds-kahviloissa päivittäin leivotut tuotteet valmistetaan kuorrutustaan myöten käsityönä.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Wolfcom
Korkeavuorenkatu 1 B 11
00140 Helsinki

+358400579653http://www.wolfcom.fi/

Wolfcom PR Boutique, Helsinki, Finland

Korkeavuorenkatu 1 B 11, 00140 Helsinki

 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Wolfcom

Luka Nurmi aloitti Italian GT3-sarjan uudessa tiimissä, heti palkintopallille7.5.2024 11:03:09 EEST | Tiedote

Suomalainen Luka Nurmi kilpailee superautojen Italian GT3 -sprinttisarjassa nyt Emil Frey Racingin väreissä. Nurmi sai alleen entuudestaan tutun automerkin, kun viime kauden Ferrari 488 GT3 vaihtui Ferrari 296 GT3:een. Emil Frey Racingin myötä Luka Nurmen käyttöön tulivat myös kisainsinööri ja ajovalmentaja auttamaan nuorta suomalaista urapolullaan autourheilun huipulle. Kauden ensimmäiset GT3-sprinttikilpailut ajettiin viime viikonloppuna Italian Misanossa. Nurmi oli lauantaina 13., mutta nousi sunnuntain kisassa palkintopallille ja kolmanneksi.

Näyttelijä Peter Franzénille uusi rooli juoma-alalla25.4.2024 12:22:27 EEST | Tiedote

Vuosi sitten esitelty suomalainen Lingoncello-käsityölikööri panostaa kansainvälistymiseen näyttelijätähti Peter Franzénin avulla. Lingoncello kuuluu kansainvälisessä kasvussa olevaan cello-juomien kategoriaan, jonka tunnetuin edustaja on italialainen limoncello. Suomessa keksitty ja kotimaisista puolukoista valmistettu likööri haastaa markkinaa pohjoisen tyylikkyydellä, laadulla ja ainutlaatuisella maulla. Suomen kansainvälisesti menestyneimpiin kuuluva näyttelijä Peter Franzén tulee vauhdittamaan Lingoncellon koti- ja kansainvälistä kasvua liittymällä juoman innovoineen Mother’s Milk Beveragesin osakkaaksi. Yhtiö on kehittänyt myös kulttimainetta nauttivan Puolustuslaitos-juomaperheen.

Keväisiä elämyksiä Virossa10.4.2024 13:00:41 EEST | Tiedote

Keväällä luonto herää eloon ja ensimmäiset auringonsäteet kutsuvat ulkoilmaan pitkän ja pimeän talven jälkeen. Muuttolinnut palaavat pohjoiseen etsimään kumppania ja pesäpaikkaa tositarkoituksella. Keväisin myös viherpeukaloa syyhyttää päästä työntämään sormensa multaan ja seuraamaan uuden kasvun ihmettä. Mutta ennen varsinaisen kevään tuloa Viron alavat suomaat käyvät läpi niin kutsutun viidennen vuodenajan, joka on täynnä luonnonihmeitä. Kokosimme vinkkejä ainutlaatuisiin luontoelämyksiin keväisessä Virossa.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye