Alepa Roihuvuori uudistuu – myymälä suljetaan reiluksi kuukaudeksi

Helsingissä Roihuvuorentie 26:ssa sijaitseva Alepa-myymälä sulkee ovensa reilun kuukauden mittaisen uudistuksen ajaksi. Myymälän viimeinen aukiolopäivä on lauantai 21. tammikuuta, mutta tuotteiden loppuessa myymälä voidaan sulkea jo aikaisemmin. Uudistettu ja entistä energiatehokkaampi myymälä palvelee asiakkaita vuorokauden ympäri jälleen maaliskuun alkupuolella.
Alepa Roihuvuori uudistuu, uudistettu myymälä avataan maaliskuun alkupuolella.

Alepa Roihuvuoren uudistuksessa myymälä kokee merkittäviä muutoksia niin ulkonäöllisesti kuin taustalla hyrräävän tekniikankin osalta. Myymälän myynti-pinta-alaa kasvatetaan reilusti, jotta valikoimalla pystytään vastaamaan entistäkin paremmin asiakkaiden esittämiin Korttelitoiveisiin. Samalla myymälän kiertosuunta ja kassa-alue muuttuvat. Myymälämiljöön päivityksen yhteydessä myös kaupan kylmätekniikka uusitaan kokonaisuudessaan, ja jatkossa kylmäkoneiston tuottamaa lauhdelämpöä voidaan hyödyntää osana myymälän lämmitystä.

Uudistuksen ajan lähimmät HOK-Elannon 24 h palvelevat ruokakaupat ovat Alepa Erätori (Kettutie 2), S-market Herttoniemi (Hitsaajankatu 16) sekä Prisma Itäkeskus (Vanhanlinnantie 1). Myös ruoan verkkokauppa palvelee osoitteessa s-kaupat.fi.

Alepa Roihuvuori

• Osoite: Roihuvuorentie 26, 00820 Helsinki
  • Viimeinen aukiolopäivä on lauantai 21.1.2023 Myytävien tuotteiden loppuessa myymälä voidaan sulkea jo aikaisempana ajankohtana.
  • Uudistettu myymälä avataan maaliskuun alkupuolella 2023.
  • alepakorttelitoive.fi

Alepa Roihuvuori uudistuu, uudistettu myymälä avataan maaliskuun alkupuolella.

HOK-Elanto on S-ryhmän suurin alueosuuskauppa, jonka omistavat sen yli 650 000 asiakasomistajataloutta. Vuosittainen liikevaihtomme on yli 2 miljardia euroa ja meillä työskentelee noin 6 500 hok-elantolaista.

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikenneasemia ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 360.

HOK-Elanto avaa yli 500 neliöisen Alepan Helsingin Fallkullaan torstaina 16.3.13.3.2023 08:00:00 EET | Tiedote

Alepa Fallkulla avataan 16. maaliskuuta klo 10 osoitteessa Jäkälätie 12. Laajalla tuotevalikoimalla ja kattavilla palveluilla varusteltu myymälä on osa Fallkullan kiilana tunnettua uutta asuinaluetta, joka sijaitsee lähellä Tapanilan asemaa hyvien julkisten yhteyksien äärellä. Energiatehokkaan myymälän pihalta löytyy sähköautoilijoille neljä ABC-latauksen AC-sähkölatauspistettä.

S-market Espoonlahti suljetaan maaliskuussa käynnistyvän remontin ajaksi – luvassa uudistuksia myymälämiljööseen ja energiaratkaisuihin27.2.2023 08:00:00 EET | Tiedote

Espoonlahden aluetta palvelevan S-marketin remontissa kylmälaitteet uusitaan energiatehokkaiksi ja myymälätilaa optimoidaan vastaamaan nykyistä kysyntää. Viimeinen aukiolopäivä ennen remonttia on lauantai 11. maaliskuuta. Uudistettu S-market Espoonlahti avaa ovensa asiakkaille jälleen huhtikuun loppupuolella ja jatkaa palvelua tutulla 24 h -aukioloajalla. S-marketin yhteydessä toimivat HOK-Elannon Hautaus- ja lakipalvelut uudistavat niin ikään tilojaan huhtikuussa.