Älykkään lattianpesun uusi aikakausi: ECOVACS esittelee DEEBOT T10 -tuoteperheen

ECOVACS ROBOTICS asettaa lattianpesulle uudet standardit lanseeraamalla uuden, tekoälyohjatun DEEBOT T10 -tuoteperheen. Siihen kuuluvat DEEBOT T10 PLUS ja DEEBOT T10 TURBO -siivousrobotit. Kaikissa tuotteissa on hyödynnetty AIVI™ 3.0 -tekoälyä, jonka avulla robotit havaitsevat esteet erittäin nopeasti. YIKO-ääniohjaus tekee robottien ohjaamisesta helppoa. Parannetun OZMO™ Pro 3.0 -teknologian värähtelevä pyyhintälevy optimoi märkäpuhdistuksen, ja nelivaiheinen puhdistusjärjestelmä takaa virheettömän lopputuloksen. DEEBOT T10 TURBO -siivousrobotti tekee vaikutuksen myös OZMO™ Turbo -moppausjärjestelmällä kahden pyörivän mopin avulla. DEEBOT T10 -tuoteperhe on saatavilla 1. syyskuuta 2022 alkaen.

Uusi DEEBOT T10 -tuoteperhe – voimanlähteenä kehittynyt tekoälyteknologia

DEEBOT T10 -tuoteperheen myötä ECOVACS tuo edistyksellisen AIVI™ 3.0 -teknologiansa ensimmäistä kertaa kaikkiin lattiapesurobottimalleihinsa. Tehokkaamman Horizon Sunrise® 3 -prosessorin ansiosta laitteisiin integroitu tekoäly on 16 kertaa tehokkaampi kuin edeltäjänsä, ja ne tunnistavat ympäristöstä piirtämänsä kuvat jopa 20 kertaa aiempaa nopeammin. Tekoäly pystyy määrittämään jopa 18 erilaista estettä, kuten huonekaluja ja lattiamateriaaleja, ja paranneltujen ominaisuuksien ansiosta DEEBOT T10 -tuoteperheen laitteet tunnistavat ja väistävät huonekalut, ihmiset ja lemmikit entistä nopeammin. Lisäksi malleilla on TÜV Rheinland -sertifikaatti ohjelmistojen ja laitteistojen tietosuojasta ja tietoturvasta.

Sisäänrakennettu Starlight HD -kamera takaa optimaalisen navigoinnin myös heikoissa valaistusolosuhteissa. Siivousrobotin kameran avulla siivousta voidaan seurata reaaliajassa videon kautta.[1]

Ääniohjaus vie siivoamisen uudelle tasolle

DEEBOT T 10 -laitteiden YIKO Voice Assistant on alan ensimmäinen integroitu interaktiivinen ääniohjaus siivousroboteille, ja ääniohjaus tukee tekoälyn johdosta myös useita kieliä – joskaan ei vielä suomea. Se hyödyntää erilaisia tekoälyyn perustuvia ääni- ja vuorovaikutustekniikoita, kuten Google Speech Semantics -tekniikkaa, parantaen ohjauksen tarkkuutta ja lyhentämällä vasteaikoja. Kolmen hyvin sijoitetun mikrofonin kautta siivousrobotti tunnistaa äänen nopeasti, ja laitteen voi aktivoida sanomalla "OK YIKO".

Puhdistusteho vertaansa vailla

DEEBOT T10 -tuoteperheessä on nelivaiheinen puhdistusjärjestelmä, jonka ansiosta laitteet ovat entistä kestävämpiä ja tehokkaampia. Kaksi sivuharjaa puhdistaa nopeasti pölyn lattialta ja joustava pääharja mukautuu lattiamateriaaleihin vahingoittamatta niitä. Robotti-imurin yleisen rakenteen ansiosta se mukautuu nopeasti ja helposti eri lattiatyyppeihin syväpuhdistusta varten. 3000 pascalin imuteho tekee robotista entistäkin tehokkaamman myös matoilla.

DEEBOT T10 -tuoteperheessä on saatavilla kaksi erilaista moppausjärjestelmää. DEEBOT T10 PLUS on varustettu OZMO™ Pro 3.0 -moppausjärjestelmällä, jonka moppauslevy värähtelee 600 kertaa minuutissa optimoiden märkäpuhdistuksen. DEEBOT T10 TURBO käyttää puolestaan OZMO™ Turbo -rotaatiomoppijärjestelmää, jossa on kaksi pyörivää moppia. Yhdessä 180 rpm:n nopean pyörimisnopeuden, jopa 6 N:n alaspäin suuntautuvan paineen ja automaattisen mopin puhdistustoiminnon kanssa DEEBOT T10 TURBO yhdistää tehokkaasti hygienian ja helppokäyttöisyyden.

Uudet tyhjennysasemat pitävät pölyn kurissa

DEEBOT T10 PLUS -siivousroboteissa on mukana automaattiset tyhjennysasemat. Asema tyhjentää siivousrobotista pölyhiukkaset, jotta robotti voi työskennellä pidempään ja tehokkaammin. Automaattisesti tyhjentyvä asema voi kerätä pölyä jopa parin kuukauden ajan. Täysin suljettu rakenne ja pölypussi varmistavat, ettei pöly pääse karkaamaan. Käyttäjä voi itse päättää, milloin robotti-imuri tyhjentää kerätyn pölyn.

DEEBOT T10 TURBOssa on kompakti puhdistusasema, joka erottaa puhtaan ja likaisen veden toisistaan lian välttämiseksi. Puhdistusasemassa kaksi moppia puhdistetaan eräänlaisella pesulaudalla, minkä jälkeen ne kuivataan kuumalla ilmalla seuraavaa käyttökertaa varten. Näin vältetään epämiellyttävät hajut ja bakteerien leviäminen. Neljän litran säiliöön mahtuu riittävästi puhdasta vettä jopa 400 neliömetrin alueen moppaamiseen.

Hinnat ja saatavuus

DEEBOT T10 PLUS tulee kauppoihin syyskuun alussa ja sen suositushinta on 899 euroa. DEEBOT T10 TURBO tulee myyntiin niin ikään syyskuun alussa alkaen 1 099 euron hintaan.

Lisätiedot ja testipyynnöt:

Markus Hilden

markus.hilden@manifesto.fi

Kuvia median käyttöön voi ladata täältä

[1] The real-time camera function is secured with a password. Users must set a password to access the video function. The data in the robot is protected and only used for cleaning purposes. For data security reasons, the data is encrypted during transmission from the robot to the smartphone.

Tietoja ECOVACS ROBOTICSista:

ECOVACS Group perustettiin Qian Dongqissa vuonna 1998. Vuonna 2006 elektroniikkavalmistaja laajensi liiketoimintaansa ECOVACS ROBOTICSilla, joka on erikoistunut kotitalousrobottien tutkimukseen ja kehitykseen, suunnitteluun, valmistukseen ja myyntiin. Mottonsa ”Elä älykkäästi. Nauti elämästä.” mukaisesti ECOVACS ROBOTICS pyrkii myymään innovatiivisia tuotteita, jotka helpottavat ihmisten päivittäistä kotityötaakkaa ja tekevät heidän elämästään helpompaa ja nautittavampaa.

Saat lisätietoja innovatiivisista kotiapulaisista osoitteesta www.ecovacs.com.

GreenStar Hotels Oy kiihdyttää kasvuaan lisärahoituksella – avaa uuden hotellin Ouluun15.11.2022 08:35:16 EET | Tiedote

Kotimaisen GreenStar Hotels -hotelliketjun omistuspohja laajenee, kun henkilöstöpalveluyritys Bolt.Worksin perustajakolmikko Timo Hakkarainen, Ville Herva ja Tommi Hämäläinen liittyvät hotelliketjun omistajakuntaan. Osakeannilla kerätyllä 700 000 euron lisärahoituksella hotelliketju avaa uuden GreenStar-hotellin Ouluun. Tavoitteena on nopeuttaa ketjun kasvua myös muille uusille paikkakunnille.

ECOVACS lanseeraa AIRBOT Z1:n, ensimmäisen liikkuvan ilmanpuhdistusrobotin21.10.2022 13:07:23 EEST | Tiedote

Kotona tai toimistossa, tunkkainen ilma, siitepöly, home tai bakteerit voivat tehdä ilmasta epämiellyttävän. Lyhyt ikkunoiden auki pitäminen ei yleensä riitä, ja erityisesti yhteisissä työtiloissa ja kokoushuoneissa ilma muuttuu nopeasti pysähtyneeksi. ECOVACS ROBOTICSin uusi premium-luokan ilmanpuhdistusrobotti AIRBOT Z1 tarjoaa nyt täydellisen ratkaisun raikkaan ja puhtaan ilman puutteeseen.

LEDVANCEn syksyn uutuustuotesarja SUN@HOME – tältä hyvä valo tuntuu17.10.2022 07:00:00 EEST | Tiedote

LEDVANCEn WiFi-teknologiaa hyödyntävä SMART+ WiFi -älyvalaistusvalikoima laajenee syksyllä täysin uudenlaisilla SUN@HOME-lampuilla ja -valaisimilla. SUN@HOME-tuotteet luovat ainutlaatuista luonnollisen päivänvalon kaltaista valoa, joka edistää hyvinvointia ja suorituskykyä. Nyt valaistuksen voi myös tuntea. Työskentely sisätiloissa vähäisessä tai huonossa valaistuksessa voi aiheuttaa väsymystä ja joskus jopa voimattomuutta. SUN@HOME-lampuista ja -valaisimista löytyvät ainutlaatuiset SunLike-LEDit, jotka tuottavat valoa koko näkyvän valon alueen spektrillä. Tämä ominaisuus parantaa muun muassa silmien hyvinvointia. Erittäin lähelle auringonvalon ominaisuuksia pääsevän värintoiston ansiosta (CRI > 95), käyttäjä näkee värit mahdollisimman luonnollisina. Toisin kuin perinteisissä LED-lampuissa, SUN@HOME-tuotteiden LEDien valkoisessa valossa on hyvin vähän sinistä valoa, minkä ansiosta valaistus tukee luonnollista vuorokausirytmiä ja on silmille miellyttävämpi. SUN@HOME-tuotteet tukevat hyv