Anna Salo Avidlyn Helsingin-toimiston johtoon
Muutos liittyy Avidlyn strategian päivittämiseen ja organisaation laajempaan kehittämiseen, jolla lisätään tehoja Avidlyn strategisen palvelutarjooman parantamiseen ja toiminnan skaalautumiseen.
"Eri toimintojen väliset siilot ovat yksi suurimmista haasteista markkinoinnin, myynnin ja asiakaskokemuksen rakentamisen kannalta sekä asiakkaan puolella, toimistojen välillä että toimistojen sisällä. Avidlyssä pyritään saumattomaan asiakaskokemuksen suunnitteluun ja tämä muutos edistää sitä. Muutoksen tavoitteena on vahvistaa liiketoimintanäkemyksen ja asiakasymmärryksen roolia suunnittelun kaikissa vaiheissa, tuoda datan avulla selkeyttä arkeen ja sen myötä antaa aikaa luovuudelle ja uuden oppimiselle", kuvailee Anna Salo.
Salo on toiminut viimeiset kolme vuotta Avidlyn mediatoimiston vetäjänä ja sitä ennen 11 vuotta Dagmarilla useissa digitaalisen ja dataohjatun markkinoinnin rooleissa.
"Helsinki on suurin toimistomme ja laajin yhdistelmä erilaisia osaamisalueita. Haluamme, että sen vetäjänä on taustaltaan laajasti markkinoinnin kentän osaava ja vahvasti digitaustainen johtaja kuten Anna. Helsingin muutoksen on tarkoitus antaa suuntaa laajemmalle muutokselle koko Avidlyssa kansainvälisesti", kertoo Avidlyn COO Teea Björklund. "Annan vetämänä mediatoimistomme on kasvanut nopeasti ja osaaminen vahvistunut. Nyt on hyvä hetki integroida mediatoimisto-osaaminen ja kanavaymmärrys vielä tiiviimmin asiakkuustiimeihin."
Avidlyn Helsingin-toimipisteessä työskentelee noin 90 markkinoinnin, viestinnän ja digitaalisen liiketoiminnan ammattilaista.
"Avidlylla on laaja palvelutarjooma ja huikean laaja osaaminen. Viimeiset kolme vuotta ovat olleet upea oppimismatka itselleni esimerkiksi luovaan suunnitteluun, myynnin ja markkinoinnin yhdistämiseen ja PR:n rooliin markkinoinnissa. Avidlyssa on tapahtunut paljon ja nyt on hyvä hetki uudistaa myös johtamisen käytänteitä. Johtamisen näkökulmasta tavoitteena on tehdä myös Avidlysta itseohjautuvampi, verkostoituneempi ja entistä näkyvämpi toimija markkinassa", sanoo Anna Salo.
Lisätiedot:
Anna Salo, Head of Operations
anna.salo@avidlyagency.com, puh. 040 5948674
Teea Björklund, COO
teea.bjorklund@avidlyacency.com, puh. 050 3842653
Avainsanat
Kuvat
Tietoja julkaisijasta
Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj
Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote
Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain
Avidly named HubSpot’s “Global Partner of the Year” for the third year in a row27.1.2022 12:00:00 EET | Press release
Avidly has won for the third consecutive year the prestigious award of Global Partner of the Year in the HubSpot 2021 Impact Awards. The Impact Awards measure HubSpot’s partner agencies’ continuous customer growth and their proficiency and quality of services.
Teimme sen taas! Avidly on HubSpotin globaali vuoden kumppani - kolmatta kertaa peräkkäin27.1.2022 12:00:00 EET | Tiedote
Avidly on voittanut HubSpotin 2021 Impact Awards -tilaisuudessa arvostetun vuoden globaalin kumppanin palkinnon kolmantena vuotena peräkkäin. HubSpot Impact Awards mittaa HubSpotin kumppanitoimistojen palvelun laatua ja teknistä kyvykkyyttä sekä asiakasmäärän kasvua.
AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release
CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.
Resurssipula on suomalaisyritysten kansainvälisen kasvun este23.6.2021 10:32:26 EEST | Tiedote
Itsenäisten markkinointitoimistojen AMIN Worldwide -verkoston Euroopan, Lähi-idän ja Afrikan toimintoja johdetaan seuraavat kaksi vuotta Suomesta. AMIN Worldwiden-verkoston EMEA-alueen uusi presidentti Ismo Nikkola lupaa auttaa suomalaisia yrityksiä kansainvälisessä kasvussa.