Arkkeo Oy

Arkkeossa voi nyt kerryttää etuja wolttaamalla

Woltin lisääminen Arkkeoon vastaa asiakkaiden toiveeseen
Etuja voi kerryttää liikkeissä ja ravintoloissa, jotka ovat mukana sekä Arkkeossa että Woltissa.

Etuja voi kerryttää ravintoloista ja liikkeistä, jotka ovat mukana sekä Arkkeossa että Woltissa

Suomalainen teknologiastartup Arkkeo haastaa perinteiset etukorttijärjestelmät ja tekee kuluttajan maksukortista tai muusta maksutavasta automaattisen etukortin. Arkkeon käyttäjät voivat jatkossa kerryttää etuja maksamalla ostoksia myös Woltissa. Etuja voi kerryttää niistä ravintoloista ja liikkeistä, jotka ovat mukana sekä Arkkeossa että Woltissa.

”Me Arkkeolla autamme kaiken kokoisia kauppiaita ja ravintoloitsijoita sitouttamaan asiakkaitaan ja automatisoimaan uusasiakashankintaa. Toisin sanoen kannustamme asiakkaita keskittämään ostoksensa lempiravintoloihin ja -liikkeisiin, joista asiakas samalla kerryttää etuja. Lisäämällä Woltin maksutavaksi, annamme käyttäjillemme mahdollisuuden tukea lempiravintoloita ja -liikkeitä ostamalla ruokaa ja tuotteita myös kotiin kuljetettuna - samalla ansaiten automaattisesti etuja”, iloitsee Arkkeon perustaja ja toimitusjohtaja Tuomas Kohila.

Arkkeo on kauppiaalle riskitön ja kuluttajalle maksuton

Arkkeo on alusta, joka mahdollistaa kauppiaille etu- /kanta-asiakasohjelmien avaamisen riskittömästi ilman mittavia investointeja tai kassaintegraatiota. Kanta-asiakkuus linkittyy suoraan asiakkaan maksukorttiin tai Wolt-tiliin ja asiakas kerryttää etuja tekemistään ostoksista automaattisesti.

”Arkkeon käyttäjät ovat toivoneet myös muita maksutapoja Arkkeoon ja teemme kovasti töitä, jotta saamme tarvittavat integraatiot tehtyä. Lisäämällä mukaan nykyaikaisia maksutapoja, vahvistamme asemaamme markkinoilla. Kerromme syksyn aikana lisää myös muista maksutavoista, joilla etuja voi jatkossa kerryttää”, kertoo Arkkeon teknologiajohtaja Frans Ekman.

Lisätiedot:

Tuomas Kohila
perustaja ja toimitusjohtaja, Arkkeo Oy

tuomas@arkkeo.com

Kuvat

Arkkeo Oy
Kutomotie 16

Arkkeo on vuonna 2019 lanseerattu suomalainen sovellus, joka tekee maksukortistasi ainoan tarvitsemasi etukortin. Arkkeo on alusta, joka mahdollistaa kauppiaille etu- /kanta-asiakasohjelmien avaamisen riskittömästi ilman mittavia investointeja tai kassaintegraatiota. Kanta-asiakkuus linkittyy suoraan asiakkaan maksukorttiin tai Wolt-tiliin ja palkitseminen tapahtuu automaattisesti.

Arkkeo-sovellus on ladattavissa App Store ja Google Play -sovelluskaupoista ja sen käyttö on kuluttajalle täysin maksutonta. Arkkeoon voi linkittää Wolt-tilin lisäksi yleisimmät credit/debit -yhdistelmäkortit ja muut Mastercard ja Visa- teknologioihin perustuvat maksukortit. Liittämisen jälkeen eri maksutavoilla voi saada etuja automaattisesti kaikista ostoksista.

Arkkeossa on mukana jo lähes 100 kumppaniyritystä ja yhteisenä tavoitteena on mullistaa tapa kerätä etuja. Arkkeon toimisto sijaitsee Helsingin Pitäjänmäessä ja työntekijöitä on 9.