Assemblinilla Sisin ratkaisee

Assemblin ei ole pelkästään talotekniikan ammattilainen.

Se ei näy vielä, mutta kuoren alla piilee jotakin, joka saa jonkun huudahtamaan ilosta. Ja juuri sillä on merkitystä.

Assemblin haluaa tulla tunnetuksi jännittävänä ja innovatiivisena haastajana vakiintuneille talotekniikkapelaajille sekä seuraavan sukupolven asennusyrityksenä. Jotta tässä tehtävässä voisi onnistua, Assemblinlaisilla täytyy olla uteliaisuutta, rohkeutta ja vahvatahtoisuutta. On tärkeää olla parhaita siinä mitä Assemblin tekee, mutta vielä tärkeämpää on se, että Assemblinlaisilla on oikeanlaista asennetta ja tahtoa.

Tavoitteen selkiyttämiseksi, Assemblin julkaisee nyt myös ulkoisesti tammikuussa julkaistun viestintäkonseptin. Konseptilla selkeytetään entisestään, mitä Assemblin tekee, mitä toimittaa ja mikä Assemblin on yrityksenä. Samalla ilmaistaan vahvemmin myös se, millaisia ihmisiä Assemblinilla on töissä ja millaisia tekijöitä etsitään. Hyviä, sitoutuneita ihmisiä, jotka haluavat tehdä merkittävää työtä - sukupuolesta, iästä, etnisestä alkuperästä tai uskosta riippumatta. Assemblin haluaa parhaat ihmiset, joilla on sydäntä. Koska Assemblinissa Sisin ratkaisee.

Ulkoinen julkaisu

Assemblin julkaisee "Sisin ratkaisee" -kampanjan toukokuun puolivälissä kampanjoimalla sosiaalisessa mediassa, julkaisemalla uudet bannerit Facebookissa ja LinkedInissä sekä julkaisemalla sisältöjä kotisivuilta löytyvälle kampanja-sivulle . Kampanja käynnistetään odottamattomilla ja humoristisilla kuvilla, jotka kiinnittävät katsojan huomion.

Lue lisää täältä.

Kuvat: Assemblin Oy

Tommi ei aina näytä kuvissa hyvältä. Sen sulkapeitteen alla sykkii kuitenkin pieni, kultainen sydän. Juuri se on tärkeintä
Tässä on Väinö. Se on mahtikoira. Sillä on sydäntä ja persoonallisuutta vaikka muille jakaa. Juuri se on tärkeintä.

Assemblin on täyden palvelun asennus- ja palvelukumppani, joka toimii Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Kehitämme, toteutamme ja ylläpidämme ilmaan, veteen ja energiaan liittyviä järjestelmiä. Visionamme on tarjota älykkäitä ja vastuullisia teknisiä ratkaisuja ja saada siten rakennukset toimimaan ja ihmiset viihtymään. Tukenamme on tiivis paikallinen yhteistyö ja vahva organisaatio. Assemblinin liikevaihto on noin 800 miljoonaa euroa, ja palveluksessamme on noin 5 700 henkilöä yli sadalla pohjoismaisella paikkakunnalla.