Asuntosäätiöltä uusia vuokra-asuntoja Vantaan Leinelään

Asuntosäätiöltä valmistuu uusia vuokra-asuntoja Vantaan Leinelään helmikuussa 2022. Uusien asukkaiden haku on parhaillaan käynnissä.

Auringonkehrä 3:een on rakenteilla 59 kohtuuhintaista vuokra-asuntoa, kahteen kuusikerroksiseen taloon. Asuntojen koot vaihtelevat yksiöistä neliöihin. Ensimmäisen kerroksen asuntoihin sisältyy oma piha ja muissa asunnoissa on lasitetut parvekkeet. Osassa asuntoja on myös oma sauna.

Vuokrakohde sijaitsee loistavalla paikalla Leinelässä. Palvelut, kuten päiväkoti, koulu ja ruokakauppa sijaitsevat lähietäisyydellä, mutta asuinalue on rauhallinen ja lähellä luontoalueita sekä ulkoilureittejä.

Kerrostaloja kehystää laaja piha-alue leikkipaikkoineen ja talojen yhteistiloihin kuuluvat mm. sauna, pesu- ja kuivaushuone sekä lastenvaunuvarasto. Alue sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien läheisyydessä, juna-aseman lisäksi Lahdenväylä ja Tuusulanväylä kulkevat läheltä.

Auringonkehrä 3 rakentajana toimii Varte Oy ja suunnittelusta on vastannut Arkkitehtitoimisto L-N Oy.

Haku vuokra-asuntoihin alkaa 16.11. ja asuntoja voi hakea marraskuun 2021 loppuun asti. Asukasvalinnat perustuvat hakijoiden asunnontarpeeseen, varallisuuteen ja tuloihin. Asuntoja voi hakea Asuntosäätiön verkkosivujen kautta.

Asuntosäätiö on yksi suurimpia suomalaisia asuinkiinteistöjen omistajia Suomessa. Tarjoamme lähes 18 000 kotia 31 paikkakunnalla; asokoteja, vuokrakoteja ja omistuskoteja. Vuosittain käynnistämme noin 400 uuden asunnon tuotannon. Liikevaihtomme vuonna 2020 oli lähes 200 miljoonaa euroa. Kaiken toimintamme ytimessä ovat vastuullisuus ja yleishyödyllisyys: emme tavoittele välitöntä voittoa tai taloudellista etua.

Uudenmaan ja Kanta-Hämeen isännöinti ja asuntomyynti kokonaan Asuntosäätiön omaan hoitoon 1.1.2022 alkaen26.10.2021 14:00:00 EEST | Tiedote

Asuntosäätiön kohteiden isännöinti ja asuntomyynti Uudellamaalla ja Kanta-Hämeessä siirtyvät kokonaan Asuntosäätiön oman henkilöstön hoidettaviksi vuoden 2022 alusta alkaen. Näillä alueilla ei enää osteta isännöinti- tai asuntomyyntipalveluita ulkopuolisilta palveluntarjoajilta. Muutoksella Asuntosäätiö tavoittelee parempaa asiakaskokemusta.