Attendo rakentaa Kirkkonummelle ikäihmisten hoivakodin

Attendo rakentaa Kirkkonummen Sepänkannakselle 30-paikkaisen hoivakodin, joka tarjoaa tehostettua palveluasumista ikäihmisille.

Rakennustyöt ovat alkaneet ja hoivakoti valmistuu vuonna 2019 syksyllä, jolloin ensimmäiset asukkaat pääsevät muuttamaan. Hoivakoti työllistää toiminnan alkaessa noin 20 ihmistä vakituisesti.

- Hoivakoti tarjoaa uudet ja viihtyisät puitteet ympärivuorokautisen hoivan tarpeessa oleville ikäihmisille. Kaiken lähtökohtana on turvallisuus, sanoo aluejohtaja Simo Saaranen Attendosta.

Asukkaaksi hoivakotiin pääsee kaupungin myöntämällä palvelusetelillä tai itse maksavana asiakkaana.

Kohteen urakoitsijana toimii Temotek.

Simo Saaranen
aluejohtaja, Attendo
simo.saaranen@attendo.fi

Alex Gullichsen
myyntipäällikkö, Attendo
alex.gullichsen@attendo.fi

Attendo on Pohjoismaiden johtava julkisten hoiva- ja terveyspalveluiden yksityinen palveluntuottaja. Yritys on perustettu vuonna 1985, ja olimme ensimmäinen julkisia hoivapalveluja ikäihmisille tarjonnut yksityinen yhtiö Ruotsissa.  Ikäihmisille suunnattujen palvelujen lisäksi Attendo tarjoaa hoivapalveluja kehitysvammaisille ja mielenterveyskuntoutujille, sekä apua tarvitseville ihmisille ja perheille. Suomessa tarjoamme myös terveys- ja hammaslääkäripalveluja. Meillä on yli 24 000 työntekijää yli 700 toimipisteessä yli 200 kunnassa Ruotsissa, Suomessa, Norjassa ja Tanskassa. www.attendo.fi

Joel Hallikaisen kiertuevuosi Attendolla huipentuu konserttiin Ruotsissa4.12.2018 09:03Tiedote

Rakastettu taiteilija Joel Hallikainen on kiertänyt tämän vuoden Attendon hoiva- ja palvelukodeissa ympäri Suomen. Kaikkiaan Hallikainen esiintyy 89:ssä Attendon ikäihmisten hoivakodissa ja mielenterveyskuntoutujien palvelukodissa. Kiertue on ollut valtaisa menestys niin yleisön kuin artistin itsensä mielestä. Esiintymiset on noteerattu Ruotsia myöten, jonne Hallikainen on kutsuttu esiintymään Suomen-kiertueen innoittamana 5. joulukuuta Attendo Fortuna-Onnelan hoivakotiin.