Autokeskus OyAutokeskus Oy

Autokeskus Raisio aloittaa Citroën-myynnin

Citroënin merkkiedustus siirtyy Turun talousalueella Veholta Autokeskukselle. Citroën-huolto aloittaa toimintansa Autokeskus Raisiossa ja Autokeskus Turussa heti. Citroën-myynti käynnistyy Autokeskus Raisiossa vielä huhtikuun aikana.
Kevään 2018 uutuus Citroen C4 Cactus

Autokeskus Oy:n ja Auto-Bon Oy:n sopimuksella Autokeskuksesta tuli virallinen Citroën-jälleenmyyjä Hämeenlinnassa jo viime kuussa. Nyt Autokeskuksen Citroën-edustus laajenee Turun alueelle.

”Olemme innostuneita päästessämme laajentamaan yhteistyötä”, Autokeskuksen toimitusjohtaja Karri Koskinen kuvailee tunnelmia. ”Merkkihuollon voimme käynnistää välittömästi, sillä meillä on samaan PSA-autoperheeseen kuuluvan Peugeotin edustuksen myötä vahva osaaminen ja resurssit, joiden turvin voimme palvella myös Citroën-asiakkaita”, Koskinen jatkaa. Autokeskuksella on Raisiossa Peugeotin ja Citroënin lisäksi Nissan- ja BMW-edustukset.

”Sekä Peugeotin että Citroënin markkinaosuudet ovat kasvussa. Odotettavissa on, että kevään uutuus C4 Cactus vielä nostaa mielenkiintoa Citroënia kohtaan. Odotamme paljon myös hyötyajoneuvojen osalta. Länsi-Suomessa on runsaasti yrittäjiä, ja lanseerasimme juuri myös ammattikäytössä oleville hyötyajoneuvoille kattavan viiden vuoden takuun”, Auto-Bonin toimitusjohtaja Markus Vuolle kuvailee lähiaikojen näkymiä. Hän uskoo Autokeskuksen saavan lanseerausten ansiosta nopeasti nostetta uudelle merkkiedustukselleen.

Veho jatkaa Citroën- ja Peugeot-myyntiä ja huoltoa Tampereella

”Veho panostaa vahvasti Mercedes-Benz-henkilö- ja hyötyajoneuvoliiketoimintojen kehittämiseen Suomessa ja Ruotsissa sekä Ford-, Honda-, Škoda -, Citroën- ja Peugeot-jälleenmyyntiin valituissa toimipisteissä Suomessa. Mercedes-Benz-malliston voimakkaan laajentumisen kautta olimme Raisiossa tulossa tilanteeseen, jossa tontin ja kiinteistön rajat alkoivat haitata asiakaspalvelua. Tällä muutoksella pystymme palvelemaan Turun talousalueen asiakkaitamme entistäkin paremmin. Citroën-asiakkaidemme puolesta olemme iloisia, että Autokeskus jatkaa saumattomasti Citroën-huoltoa ja -myyntiä. Jatkamme edelleen Citroën- ja Peugeot-myyntiä ja huoltoa Veho Tampereen toimipisteessä”, taustoja avaa Vehon Suomen henkilöautoliiketoimintojen johtaja Petri Aarnio.

Autokeskus Oy, Veho Oy Ab

Yhteyshenkilöt

Karri Koskinen, toimitusjohtaja, Autokeskus Oy, puh 040 709 0849, karri.m.koskinen@autokeskus.fi
Markus Vuolle, toimitusjohtaja, Auto-Bon Oy, puh 044 015 1100, markus.vuolle@auto-bon.fi
Petri Aarnio, johtaja, Veho Oy Ab, Veho Henkilöautot, puh 040 7541440, petri.aarnio@veho.fi

Kevään 2018 uutuus Citroen C4 Cactus

Autokeskus Oy
Ristipellontie 1-7

Autokeskus Oy on suomalaisen, maamme merkittävimpiin autoalan toimijoihin kuuluvan Aro-Yhtymän omistama täyden palvelun autokauppaketju. Autokeskuksen toimipaikat sijaitsevat Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Hämeenlinnassa, Tampereella, Raisiossa ja Turussa.

Veho-konserni on Suomen johtava autokaupan konserni, joka toimii myös Baltiassa ja Ruotsissa. Veho perustettiin vuonna 1939 Mercedes-Benzin maahantuojaksi Suomeen. Tänä päivänä Vehon liiketoiminta koostuu sekä henkilöautojen että hyötyajoneuvojen maahantuonnista, vähittäismyynnistä ja huoltotoiminnasta.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Autokeskus Oy