Avène

Avènen uutuussarja hoitaa ikääntyvää ihoa tehokkaasti ja turvallisesti

Apteekkikosmetiikan edelläkävijä Avène lanseeraa syyskuun alussa aikuiselle iholle suunnatun PhysioLift-hoitotuotelinjan. Lanseerauksen myötä Avène nousee entistä merkittävämpään rooliin myös laadukkaan anti-aging-apteekkikosmetiikan tarjoajana.

Avène PhysioLift lanseerattiin vuosi sitten Keski-Euroopassa, jossa se sai välittömästi hyvän vastaanoton. Nyt tuotesarja saadaan vihdoin myös Suomeen. Sarja sisältää viisi ikääntyvän ihon hoitoon tarkoitettua tuotetta, joista löytyy sopivat vaihtoehdot jokaiselle ihotyypille.

Sarjaan kuuluu normaalin ja sekaihon PhysioLift Day Smoothing emulsion -emulsiovoide, kuivan ihon PhysioLift Day Smoothing cream  -päivävoide, uudistava PhysioLift Night Smoothing Regenerating balm -yövoide, hajusteeton PhysioLift Eyes -silmänympärysvoide sekä heleyttävä PhysioLift Precision Wrinkle filler -täsmähoitotuote.

– Kuten muutkin Avènen tuotesarjat, myös PhysioLift perustuu viimeisimpään lääketieteelliseen tutkimukseen. Sen on tutkitusti todettu vähentävän näkyviä juonteita jopa 22 prosenttia, kiinteyttävän ihoa 19,4 prosenttia sekä heleyttävän sitä jopa 48,7 prosenttia*. Sarjan tuotteisiin on lisäksi valittu parhaimmat, juuri ikääntyvän ihon tarpeisiin suunnatut tehokkaat raaka-aineet, kertoo markkinointipäällikkö Annika Hietanen Oriola Oy:stä.

Turvalliset tehoaineet hidastavat ihon ikääntymistä

PhysioLift-hoitotuotelinja perustuu viiteen tehokkaaseen ja turvalliseen ihon ikääntymistä hidastavaan ainesosaan. Kaikki sarjan tuotteet sisältävät hyaluronihappoa, jota ihmiskehossa esiintyy luonnostaan.

– Ihmisen vanhetessa ihon kyky valmistaa hyaluronihappoa ja sitoa kosteutta heikkenevät. Tämä aiheuttaa ryppyjä ja piirteiden veltostumista. PhysioLift-tuotteiden sisältämä hyaluronihapon fragmentti, mono-oligomeeri, stimuloi hyaluronihapon luonnollista synteesiä silottaen syviä juonteita ja lisäten ihon täyteläisyyttä, Hietanen tarkentaa.

Uutena innovaationa PhysioLift-tuotteissa on käytetty on ihon ikääntymistä hidastavaa Ascophyllum nodosum -ruskolevästä eristettyä AscofillineTM -tehoainetta, joka auttaa uudistamaan ihoa silottamalla jo syntyneitä ryppyjä ja kiinteyttämällä ihoa sekä parantamalla ihon omaa kollageenituotantoa.

Lisäksi PhysioLiftin päiväkäyttöön tarkoitetuissa tuotteissa on mukana E-vitamiinin esiastetta, joka toimii antioksidanttina eli kehon suoja-aineena solujen ennenaikaista vanhenemista vastaan. Yökäyttöön tarkoitetuissa tuotteissa on puolestaan tehoaineena A-vitamiinijohdannainen retinaldehydia, joka sopii erittäin hyvin herkälle iholle.

– Ihon A-vitamiinivarastoja tulisi täydentää päivittäin, sillä esimerkiksi UV-säteily tuhoaa ihon A-vitamiinivarastoja. Ihon A-vitamiinivarastoja on tärkeää lisätä erityisesti yöllä, jolloin ihosolut uusiutuvat, Hietanen korostaa.

Kuten kaikki Avène-tuotteet, myös PhysioLift-hoitotuotelinja pohjauu ihoa rauhoittavaan ja suojaavaan terveyslähdeveteen, jota saadaan Etelä-Ranskassa Avènen kylässä sijaitsevasta lähteestä.

Jatkossa Avènella on kolme hellävaraisen tehokasta ja laadukasta ikääntyvän ihon hoitosarjaa, joista YsthéAL on suunnattu ensimmäisiin ikääntymisen merkkeihin ja Sérénage puolestaan ikääntyneemmälle iholle. PhysioLift täydentää näitä kahta tuotelinjaa.

Avène PhysioLift -uutuustuotteet

PhysioLift Day Smoothing cream (30 ml)
on täyteläisen samettinen ja miedosti hajustettu päivävoide, joka silottaa syviä juonteita sekä kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa. Voide sopii erityisesti kuivalle iholle. Suositushinta 34,90 euroa.

PhysioLift Day Smoothing emulsion (30 ml) on kevyt, miedosti hajustettu emulsiovoide, joka silottaa syviä juonteita sekä kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa. Voide sopii normaalille ja sekaiholle. Suositushinta 34,90 euroa.

PhysioLift Night Smoothing Regenerating balm (30 ml) on uudistava yövoide, joka kiinteyttää ja virkistää ihoa sekä silottaa pysyviä juonteita. Voide soveltuu kaikille ihotyypeille. Suositushinta 36,80 euroa.

PhysioLift Eyes (15 ml) on hajusteeton silmänympärysvoide, joka silottaa ja kiinteyttää silmänympärysihoa, vähentää turvotusta ja hälventää hyvinkin tummia silmänalusiaSuositushinta 32,30euroa.

PhysioLift Precision Wrinkle filler (15 ml) on täsmähoitotuote, joka korjaa korostuneimmatkin rypyt sekä lisää ihon täyteläisyyttä. Hajusteeton tuote pehmentää kasvojen piirteitä saaden ihon näyttämään nuoremmalta. Suositushinta 36,80 euroa.

* Tutkittu ja arvioitu analogisella syvyysasteikolla. Yövoiteen käyttö, 22 koehenkilöä, 2 kuukauden käyttöaika.

Lisätietoja:

Annika Hietanen
Markkinointipäällikkö

annika.hietanen@oriola.fi

Markkinointipäällikkö Annika Hietanen
puh. 050 429 4909, annika.hietanen@oriola.fi

Lataa
PhysioLift Day Smoothing cream on täyteläisen samettinen ja miedosti hajustettu päivävoide, joka silottaa syviä juonteita sekä kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa.
Lataa
PhysioLift Day Smoothing emulsion on kevyt, miedosti hajustettu emulsiovoide, joka silottaa syviä juonteita sekä kosteuttaa ja kiinteyttää ihoa.
Lataa
PhysioLift Night Smoothing Regenerating balm on uudistava yövoide, joka kiinteyttää ja virkistää ihoa sekä silottaa pysyviä juonteita.
Lataa
PhysioLift Eyes on hajusteeton silmänympärysvoide, joka silottaa ja kiinteyttää silmänympärysihoa, vähentää turvotusta ja hälventää hyvinkin tummia silmänalusia.
Lataa
PhysioLift Precision Wrinkle filler on täsmähoitotuote, joka korjaa korostuneimmatkin rypyt sekä lisää ihon täyteläisyyttä.

Avène
Metsänneidonkuja 4

0207311120https://www.eau-thermale-avene.fi

Avène on maailmanlaajuisesti tunnettu ranskalainen apteekkikosmetiikkabrändi, jonka valmistajana on tunnettu ja luotettava lääkealan yritys Pierre Fabre. Kaikki Avène-tuotteet pohjautuvat ihoa rauhoittavaan ja suojaavaan terveyslähdeveteen, jota saadaan Etelä-Ranskassa Avènen kylässä sijaitsevasta lähteestä . Avènen tuotteet soveltuvat erityisen hyvin herkälle iholle, mutta ne hoitavat hellävaraisen tehokkaasti myös normaalia tervettä ihoa ja sopivat siten kaikille. Avène-tuotteet ovat saatavana vain apteekista. Pierre Fabre -yrityksestä 86 prosenttia omistaa Pierre Fabre -säätiö, jonka päätavoitteena on tukea erilaisia hyväntekeväisyysprojekteja ympäri maailman.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Lue lisää julkaisijalta Avène