Avidly OyjAvidly Oyj

Avidly Cityconin strategiseksi markkinointikumppaniksi

Luvassa Suomen parasta kauppakeskusmarkkinointia.

Citycon on Suomen johtava kauppakeskusyhtiö, jolla on keskuksia Helsingissä, Espoossa, Vantaalla, Lahdessa, Lappeenrannassa, Tampereella sekä Porissa. Keskuksiin kuuluu mm. Koskikeskus Tampereella, IsoKristiina Lappeenrannassa ja Suomen suurimpiin kauppakeskuksiin lukeutuva Iso Omena Espoossa. Avidly toimii jatkossa Citycon Finlandin strategisena kumppanina, joka vastaa niin suunnittelusta, markkinoinnista kuin tuotannosta.

Asiakastiedon hyödyntäminen ja palvelukonseptien uudistus keskiössä

Jatkossa keskukset vastaavat tulevaisuuden haasteisiin vahvemmin erilaistumisella, liike- ja palvelukonseptien uudistamisella sekä asiakastiedon paremmalla hyödyntämisellä.

“Avidlyn monipuolinen ja vahva osaaminen kauppakeskusmarkkinoinnista vakuutti tiimimme täysin. Ei epäilystäkään, että yhteistyömme päästyä kunnolla vauhtiin tänä vuonna, tuloksena on Suomen parasta kauppakeskusmarkkinointia,” tiivistää Marketing Manager Niklas Anttila Citycon Finlandista.

Kauppakeskukset isossa roolissa elämysten tarjoajina  – paikallisuus markkinoinnin valttikorttina

Avidly vastaa Citycon Finlandin strategian mukaisesta mainonnan konseptin suunnittelusta ja toteutuksista.

“Tämä on mielenkiintoinen ja laaja yhteistyö, johon olemme sukeltaneet innolla”, kertoo asiakkuusjohtaja Virpi Koskinen Avidlylta.

“Kauppakeskuksilla on iso rooli elämysten tarjoajana sekä ihmisten kohtaamispaikkana. On hienoa, että pääsemme olemaan mukana näissä palveluissa ja kokonaisvaltaisissa elämyksissä yhdessä Citycon Finlandin tiimin kanssa”, Koskinen jatkaa. “Elämyksellisyys ja ihmisten kohtaaminen ovat asioita, joiden vuoksi uskomme, että kuluttajat palaavat kauppakeskuksiin nopeasti rajoitusten poistuessa ja tilanteen hellittäessä,” Koskinen arvioi.

Vastuullisia tekoja paikallisesti

“Cityconin tiivis yhteistyö sen kauppakeskuksia ympäröivien yhteisöjen kanssa on erityisen hienoa,” Koskinen mainitsee.  Esimerkiksi Ison Omenan, Myyrmannin ja IsoKristiinan keskusten katoilla on mehiläispesiä. Kummiluokkatoiminnassa  nuoret otettiin mukaan suunnittelemaan rakenteilla olevaa Lippulaivaa, ja nuorten kanssa on laadittu järjestyssääntöjä mm. Isossa Omenassa ja Triossa.

“Vastuullisuustyö, kuten yhteisöjen osallistaminen ja paikallinen vuorovaikutus, on merkittävä osa Cityconin strategiaa, ” Anttila tarkentaa.

Avidy on Suomen kattavin markkinointiteknologian toimisto.  Avidly on joukko luovia asiantuntijoita, jotka tietävät miten, missä ja milloin teknologia voi tuoda lisäarvoa liiketoimintaan, myyntiin ja markkinointiin.

Citycon on johtava monikäyttöisten kaupunkikeskusten omistaja, kehittäjä ja hallinnoija. Keskeisillä kaupunkialueilla sijaitsevissa keskuksissamme vähittäiskauppa, toimistotilat ja asuminen yhdistyvät hyvin toimiviin liikenneyhteyksiin. Olemme sitoutuneet kestävään kiinteistönhoitoon, ja hallinnoimamme kiinteistöomaisuuden arvo Pohjoismaissa on yhteensä noin 4,4 miljardia euroa. Päivittäistavarahyödykkeitä, terveydenhuollon palveluita sekä muita palveluita tarjoavat keskuksemme vastaavat asiakkaidemme jokapäiväisiin tarpeisiin.

Päijät-Hämeen yritykset kehittävät vastuullista ja digitaalista liiketoimintaa 16.3.2021 08:30:00 EET | Tiedote

Vastuullisuuskysymykset ovat tulleet jäädäkseen päijäthämäläisiin yrityksiin, ja pandemia on kiihdyttänyt entisestään digitaalisen liiketoiminnan kehitystä. Tämä paljastuu Avidlyn tekemästä Päijät-Hämeen yritysbarometrista, johon vastasi kymmeniä alueen yritysten toimitusjohtajia. Vastausten mukaan Päijät-Häme on houkutteleva alue yrittämiseen myös tulevaisuudessa, mutta pula osaavasta työvoimasta on useiden yritysten huolenaihe.