Avidly Oyj

Avidly uudistaa Kansallisgallerian museoiden verkkosivustot

Jaa
Kansallisgallerian museoiden eli Kiasman, Ateneumin ja Sinebrychoffin taidemuseoiden verkkosivustot uudistuvat. Avidly vastaa uudistuksen kokonaistoteutuksesta.

”Kullekin taidemuseolle halutaan selkeät ja toimivat verkkosivut. Tavoittelemme uudistuksella asiakaslähtöisiä sivustoja, jotka ovat niin visuaalisesti kuin teknisestikin nykyaikaiset ja muokkautuvat, mobiilioptimoidut, helposti päivitettävät ja tietoturvalliset”, kuvailee Kansallisgallerian digitaalisen viestinnän asiantuntija Iina Remonen.

Projektin yhtenä lähtökohtana on myös joulukuussa 2016 voimaan astunut EU:n saavutettavuusdirektiivi, jonka tehtävänä on varmistaa, että jokainen kansalainen pystyy käyttämään julkisia verkkopalveluita.

Uudet sivustot toteutetaan WordPress-julkaisualustalla. Hankintaan sisältyy myös verkkosivustojen ylläpito-, käyttäjätuki- ja jatkokehityspalveluja.

”Sivustojen toiminnallisuuksissa on paljon yhteisiä elementtejä, joten ne toteutetaan käyttäen yhteistä taustatekniikkaa, joka tuo kustannushyötyjä jatkossa myös ylläpitoon ja jatkokehitykseen. Sivustojen ulkoasut suunnitellaan vastaamaan kunkin museon brändiä. Tavoitteena onkin tehdä käyttäjän verkkokokemuksesta sellainen, että se henkii kunkin museon ainutlaatuista ilmapiiriä”, kertoo Digital Team Lead Seppo Sinkkonen Avidlylta.

Avidlyn verkkopalvelutiimille Kansallisgallerian asiakkuus on vuoden merkittävimpiä.

”Avidly valikoitui verkkosivustojen toimittajaksi tarjouskilpailun kautta. Avidlyn ratkaisuehdotukset, tehtävä ja haastattelu vastasivat parhaiten sitä mitä me etsimme”, kertoo Remonen.

Kansallisgalleria on jo aiemmin toteuttanut verkkokaupan, johon uudet sivustot tullaan integroimaan. Kiasman uusi verkkosivu on tarkoitus valmistua syksyllä 2020. Ateneumin ja Sinebrychoffin taidemuseoiden uudistukset toteutetaan sen jälkeen.

Lisätietoja:

Seppo Sinkkonen, Digital Team Lead, Avidly, seppo.sinkkonen@avidlyagency.com, p. 040 841 7798

Iina Remonen, digitaalisen viestinnän asiantuntija, Kansallisgalleria, iina.remonen@kiasma.fi, p. 0294 500 532

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye