Avidly Oyj

Avidlylle Suomen ensimmäinen HubSpot Master Trainer

Jaa
Avidlyn Santeri Hämäläinen on Suomen ensimmäinen HubSpot Master Trainer. Koko maailmassa tämän tason HubSpot-kouluttajia on vain kahdeksan.

Koulutusohjelmaan haettiin henkilöitä, jotka työskentelevät vähintään Gold-tason HubSpot-kumppanitoimistossa, joilla on hallussaan mittavat HubSpot-sertifikaatit ja jotka pystyvät kouluttamaan oman äidinkielensä lisäksi englanniksi. Neliosaisen valintaprosessin päätteeksi Santeri hyväksyttiin koulutukseen syksyllä 2019. Koulutus suoritettiin Dublinissa sekä itsenäisesti etäopiskeluna.

Santeri uskoo vakaasti, että suurin potentiaali minkä tahansa järjestelmän tai ohjelmiston kanssa jää käyttämättä, jos sen käyttäjiä ei kouluteta huolella. Asiakkaiden potentiaalin nostaminen olikin hänen suurin innoituksensa hakeutua koulutukseen.

”Nautin suuresti, kun pääsen auttamaan asiakkaitamme menestymään ja näyttämään kuinka heidän tarpeensa voidaan täyttää HubSpotin avulla”, kuvailee Santeri.

HubSpot Master Trainer -ohjelman myötä Santeri on nyt osa kansainvälistä kouluttajaverkostoa, johon kuuluu maailman kokeneimpien HubSpot-kouluttajien lisäksi HubSpotin omat pääkouluttajat. Verkoston ansiosta Avidlyn asiakkaat pääsevät hyötymään aina uusimmasta osaamisesta. Maailman kahdeksasta HubSpot Master Trainerista kaksi on nyt Pohjoismaissa: Santeri Suomessa ja Johanna Sjölin Avidlyn Ruotsin toimistossa.

”Kouluttajaverkoston kesken pääsemme jakamaan oppeja, koulutusmateriaaleja ja parhaita käytäntöjä, joita pystymme suoraan hyödyntämään asiakastyössä ja erityisesti koulutuksissa. Tämä tulee varmasti heti näkymään positiivisesti Avidlyn tarjoamien koulutusten laadussa”, kertoo Hämäläinen.

Avidlyn tarjoamien koulutusten lisäksi Santeri tulee toimimaan HubSpotin virallisena kouluttajana. Käytännössä tämä tarkoittaa, että hän vastaa HubSpotin järjestämien koulutusten fasilitoinnista Suomessa. Ensimmäinen, kolmipäiväinen HubSpot Marketing Hub Fundamentals -koulutus toteutetaan myöhemmin keväällä.

Santeria motivoi työssään asiakkaiden onnistuminen ja jatkuva oppiminen. ”Haluan auttaa asiakkaitamme heidän kasvussaan, ja uskon, että kouluttaminen on siinä todella merkittävässä asemassa nyt ja tulevaisuudessa.”

Avidlystä

Avidly on Suomen suurin ja monipuolisin markkinoinnin palvelutoimisto, joka on samalla sekä valtakunnallinen että paikallinen. Olemme myös Euroopan suurin Inbound-markkinoinnin toimisto ja maailman suurin HubSpot-kumppani.

Avidly palvelee asiakkaitaan HubSpot alustalla mahdollisimman monipuolisesti niin markkinoinnissa, myynnissä kuin palveluissakin. Avidly syntyi vuonna 2018 yritysfuusiona neljästä Hubspot Diamond -kumppanista: Zeeland Familysta (Suomi), Doideasta (Ruotsi), Katalysatorista (Tanska) ja Inbound Norwaysta (Norja). Avidly osti myös saksalaisen NP Solutions -yrityksen osaksi yhtiötä.

Avidly koostuu kahdesta liiketoiminta-alueesta: markkinointipalveluista, jotka toimivat Suomesta käsin sekä kansainvälisestä Inbound-markkinoinnista ja -myynnistä, joka johtaa HubSpot-kumppanuutta. Avidlylaisia on yhteensä noin 250.

Lisätietoja:

Santeri Hämäläinen, Head of Training and Academy, Avidly, santeri.hamalainen@avidlyagency.com, p. 050 572 6284

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Avidly Oyj
Avidly Oyj
Konepajankuja 1
00510 HELSINKI

010 231 9000https://www.avidlyagency.com

Avidly on Suomen johtava markkinoinnin palvelutoimisto ja johtava pohjoismainen markkinoinnin automaatioyhtiö, joka on listattu Nasdaq First North -markkinapaikalla Helsingissä. Synnytämme kasvun mahdollisuuksia, jotka vievät asiakkaitamme eteenpäin. Toteutamme tätä tehtävää noin 230 henkilön voimin 16 toimipisteessä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Saksassa. Lue lisää: investors.avidlyagency.com

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Avidly Oyj

Avidlyn uusi luovan johtamisen malli yhdistää luovan työn ja martechin19.1.2023 10:10:00 EET | Tiedote

Avidly uudisti luovan johtamisen mallinsa. Suomen neljänneksi suurimmassa ja Euroopan kattavimmassa markkinointiteknologian toimistossa luovuutta johdetaan jatkossa kuuden Creative Leadin voimin. Teknologia mahdollistaa markkinoinnin skaalautuvuuden ja vähentää manuaalista työtä. Se tarjoaa mahdollisuuden keskittyä merkityksellisiin asioihin, joissa ihminen on taitavampi kuin kone. Mutta parhaimmillaankin se on vain työkalu, joka tarvitsee rinnalleen vahvan strategian, merkityksellisen luovan sisällön, toimivan prosessin ja laadukkaan designin. Creative Lead -mallin tavoitteena on nivoa paremmin yhteen kaikkea tätä luovaa työtä sekä martech- ja HubSpot-osaamista. Avidlylle uusi luovan työn johtamisen malli palvelee yritystä myös sisäisesti, sillä se vahvistaa tekemisen yhdenmukaistamista Suomen 11 toimipisteessä. ”Haluamme olla entistä luovempi markkinointitoimisto. Näin isossa yrityksessä ja monipuolisessa ympäristössä siihen tarvitaan paljon erilaista osaamista. Siksi luotiin tällain

AVIDLY AND SUPERSON DRIVE POSITIVE CHANGE WITH CO2-FREE ADS - A NEW SUSTAINABILITY PLATFORM FOR ADVERTISERS AND AGENCIES19.1.2022 14:39:47 EET | Press release

CO2-Free Ads is a sustainability platform created by Avidly – inviting all marketers, advertisers and agencies to consider, calculate and mitigate CO2 emissions of their marketing activities. CO2-Free Ads includes The Mitigator page: a tool for estimating and mitigating CO2 emissions of marketing activities. Estimating and optimising CO2 emissions in campaign planning makes CO2 compensation possible both for budgeting and in practice.

HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye