Break Sokos Hotel Flamingossa olleella henkilöllä todettu myöhemmin COVID-19 -infektio – tartuntatautiviranomaisen mukaan altistumisen riski hyvin pieni

Break Sokos Hotel Flamingossa 22-23.8. oireettomana olleella henkilöllä on todettu myöhemmin COVID19-infektio. Tartuntatautiviranomaisen mukaan altistumisen mahdollisuus muille vieraille on ollut hyvin vähäinen.

Break Sokos Hotel Flamingossa 22-23.8.2020 aamupäivien aikana käyneellä henkilöllä on todettu myöhemmin COVID19-infektio. Henkilö on ollut oireeton, ja hän on käyttänyt kasvosuojainta.

”Saamiemme tietojen perusteella altistumisen riski muille hotellin vieraille on ollut hyvin pieni, eikä asiakkaita ole tarpeen asettaa karanteeniin”, sanoo Vantaan kaupungin vs. tartuntataudeista vastaava lääkäri Laura Juvonen.

Hotellissa kyseisenä aikana vierailleita asiakkaita ohjeistetaan kuitenkin tarkkailemaan vointiaan ja hakeutumaan koronavirustestiin, jos heillä ilmenee oireita. Mahdollisen altistumisen aikana työvuorossa olleet hotellin työntekijät on ohjattu karanteeniin.

”Otamme asiakkaiden ja henkilökunnan turvallisuuden vakavasti ja toimimme asiassa terveysviranomaisten suositusten mukaan. Pidämme nyt kaikissa toimipaikoissamme tehostetusti huolta hygieniasta”, sanoo Break Sokos Hotel Flamingoa operoivan Sokotel Oy:n toimitusjohtaja Jarkko Härmälä.

Lisätietoja: Jarkko Härmälä, toimitusjohtaja Sokotel Oy, jarkko.harmala@sok.fi, 050 388 4378

Sokotel on SOK:n matkailu- ja ravintolaliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö, joka operoi pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa, Vaasassa, Tallinnassa ja Pietarissa 18 Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia.

S-ryhmä julkaisi ruokaostosten personal trainerin14.9.2020 08:18:32 EESTTiedote

Menevätkö sokerin lähteet vaihtoon kauppalistalla? Värähtääkö suolamittari punaiselle? Mistä saisi enemmän kuituja? S-mobiilin Omat ostot -palvelun uuden Ravintolaskurin avulla voi tarkastella ruokaostosten terveellisyyttä ja tehdä viisaampia valintoja ruokakaupassa. Yhteistyössä Suomen johtavien ravitsemustieteilijöiden kanssa kehitetty laskuri auttaa ruokaostosten laadun seuraamisessa ja paljastaa mm. tyydyttyneen rasvan, kuidun, suolan ja sokerin lähteet.

Ravintola 10. Kerros tarjoaa maiseman, jonka jokainen haluaa nähdä. Funkkisklassikko helsinkiläishotelli Vaakunan katolla päivitettiin uuteen loistoon.11.9.2020 08:30:00 EESTTiedote

Helsingin parhaalla paikalla sijaitseva ravintola 10. Kerros avautuu 12. syyskuuta. Tilat on uudistettu funkkiksen hengessä talon uniikkia, alkuperäistä tunnelmaa kunnioittaen. Kaupungin keskustaan avautuvia näköaloja on avattu entisestään, ja uusi ruokalista nostaa aidot maut esiin. Uudistuksen myötä kävijä voi nauttia yhdellä kertaa ajattomasta designista, upeista näkymistä, laadukkaasta ruoasta ja lämpimästä vieraanvaraisuudesta. Ravintolan muotokielen on päivittänyt palkittu sisustusarkkitehtitoimisto Fyra Oy.

Tomi Björck tuo suosituimmat annoksensa ruokakauppaan - Food Market Herkulle suunniteltu menu vie makumatkalle moderniin aasialaiseen keittiöön31.8.2020 10:00:00 EESTTiedote

Huippukokki Tomi Björckin parhaita ravintola-annoksia saa nyt myös ruokakaupan valikoimista. Björckin Food Market Herkulle suunnittelema menu kokoaa yhteen hänen kaikkien aikojen suosikkinsa ja vie ruokaseikkailulle aasialaisen keittiön makuihin. Menu on saatavilla Herkku-myymälöissä ja verkkokaupassa pääkaupunkiseudulla, Turussa ja Tampereella syyskuun ajan. Björck ja Herkun tiimi tarjoavat menua myös ravintola-annoksina Helsingin keskustan Herkun Bistrossa syyskuun ajan sekä Keskuskadulle avattavassa pop up -konttiravintolassa rajoitetun ajan.