Destia kunnostaa Kuopion matkustajasatamaa

Destia on voittanut Kuopion kaupungin matkustajasataman laajennusurakan. Rakennuskohde sijaitsee Maljalahden uuden asuinalueen kupeessa noin kilometrin Kauppatorilta itään.

Destia on voittanut Kuopion kaupungin matkustajasataman laajennusurakan.

Urakka toteutetaan kokonaisurakkana, joka sisältää nykyisten rakenteiden purku- ja siirtotöitä. Urakassa levennetään ja jatketaan Kauppakadun jatkeen aallonmurtajaa sisältäen esirakentamistyöt, alueviemäröinnit, valaistukset sekä pintarakennetyöt ja rakennetaan kiinteitä laiturirakenteita. Lisäksi urakkaan sisältyy kiinteiden laiturirakenteiden, virtausputkien ja laivakaivojen rakennussuunnittelua ja toteuttamista.

Urakka alkaa lokakuussa 2018 ja päättyy syyskuussa 2020.

Lisätietoja: Työpäällikkö Antti Aholainen, antti.aholainen(at)destia.fi, 050 569 9039

Destia on voittanut Kuopion kaupungin matkustajasataman laajennusurakan.