Digital Workforce soittaa New Yorkin Nasdaq pörssin kelloa ensimmäisenä suomalaisena First North -yhtiönä

Digital Workforce Services Oyj, Lehdistötiedote 22.12.2021 klo 08:00

Suomalainen älykkään automaation palveluyhtiö Digital Workforce soittaa New Yorkin Nasdaq-pörssin päätöskelloa virtuaalisesti keskiviikkona 22. joulukuuta 2021.

Kyseessä on historiallinen tapahtuma, sillä Digital Workforce on ensimmäinen suomalainen First North -yhtiö, joka pääsee soittamaan New Yorkin Nasdaq -pörssin kelloa. Kellonsoitto on harvinaista myös päälistan yhtiöille. Kellonsoitto lähetään suorana tv-lähetyksenä kansainvälisillä uutiskanavilla ja seremonia näkyy myös isoilla Nasdaq Tower ja Marquee – jättinäytöillä.

Kellonsoitto kruunaa joulukuun alussa First North -listalle listautuneen Digital Workforcen pörssitaipaleen alun.

- Tämä on meille suuri kunnia ja ainutlaatuinen mahdollisuus tuoda esiin huippuosaamistamme ja kasvutavoitteitamme USA:n markkinoilla ja kansainvälisesti. Nasdaq on myös meidän tärkeä RPA-pilvipalveluasiakkaamme, joka tekee tästä entistä erityisempää, kertoo Mika Vainio-Mattila, Digital Workforcen toimitusjohtaja.

Digital Workforcen työntekijät pääsevät myös osallistumaan, sillä Nasdaq tarjoaa mahdollisuuden työntekijöille lähettää MarketSite App -sovelluksen kautta omat valokuvansa, joita esitetään jättinäytöillä Digital Workforcen seremonian aikana.

- Olemme ensimmäinen älykkääseen automaatioon erikoistunut palveluyhtiö, joka on listautunut pörssiin. Meillä on takana nopeaa kasvua, jota aiomme vauhdittaa listautumisella entisestään kohti 100 miljoonan liikevaihtotavoitettamme vuonna 2026, kertoo Mika Vainio-Mattila.

Digital Workforcen pörssilistautuminen osuu poikkeukselliseen vuoteen. Helsingin pörssiin on nähty vuonna 2021 vuonna ennätykselliset 31 listautumista. Myös USA:n pörsseissä on ollut vilkasta.

Tapahtumaa voi seurata suorana lähetyksenä Nasdaqin verkkosivujen kautta osoitteessa https://livestream.com/accounts/27896496/events/9945326 klo 23.00 Suomen aikaa.

Lisätietoja antaa:

Mika Vainio-Mattila, Toimitusjohtaja, Digital Workforce +358 40 752 0617

Digital Workforce on yksi maailman johtavia teollisen tason ohjelmistorobotiikkaan ja älykkääseen automaatioon erikoistuneita palveluyhtiöitä niin liikevaihdolla, palvelutarjonnalla, asiakasreferensseillä kuin työntekijämäärällä mitattuna. Digital Workforce auttaa asiakkaitaan automatisoimaan tietotyön tehtäviä sekä liiketoimintaprosesseja älykkäällä automaatiolla tarjoamalla heidän käyttöönsä digityöntekijöitä. Digityöntekijä on automatisoitu tiimin jäsen eli ohjelmistorobotti, joka hoitaa liiketoimintaprosessin täsmällisesti, väsymättä ja ihmistä virheettömämmin – ilman merkittäviä muutoksia tietojärjestelmiin. Digityöntekijän supervoimat perustuvat ohjelmistorobotiikkaan, tekoälyyn ja pilvipalveluihin, joiden ansiosta se on nopea ja tehokas.

Lue lisää: www.digitalworkforce.com

City of Oulu’s successful innovation project OuluBot moves to production25.1.2022 09:00:00 EET | Press release

Press Release 25th January, 2022 City of Oulu’s successful innovation project OuluBot moves to production Over the past three years, The City of Oulu has been working on OuluBot, an innovation project funded by Business Finland. OuluBot's development work and test-use are now completed, and the project is moving to production. Collaboratively responsible for the project delivery are Digital Workforce, an intelligent automation services company, and Front AI, which specializes in automation solutions that utilize conversational artificial intelligence. OuluBot is Finland’s first digital customer service agent that combines AI and software robotics. It provides residents with extensive and multichannel information 24/7. In addition, OuluBot can independently handle many service requests and personalized information, such as reporting a lost travel card or suggesting nearby events based on location. In the future, citizens may also be able to ask OuluBot about the progress of their buildi

Oulun menestyksekäs innovaatiohanke OuluBot tuotantoon25.1.2022 09:00:00 EET | Tiedote