Digital Workforce toimittaa liiketoimintaprosessien automaatiopalveluita arvostetulle yhdysvaltalaiselle terveydenhuollon verkostolle

Digital Workforce toimittaa liiketoimintaprosessien automaatiopalveluita ja asiantuntijoita yhdelle Yhdysvaltojen arvostetuimmista sairaaloista. Tämä kattava terveydenhuoltoverkosto, joka tarjoaa potilaille monenlaista hoitoa perusterveydenhuollon palveluista aina kansainvälisen huipputason erikoistuneeseen sairaalahoitoon, työllistää kymmeniä tuhansia ihmisiä ja sen liikevaihto on yli 10 miljardia dollaria. Se on palkittu huippututkimuksesta ja -opetuksesta, ja useat verkoston sairaaloista on valittu maan parhaiden sairaaloiden joukkoon.

Asiakkaalla on pitkälle kehitetty automaatioympäristö, joka koostuu kymmenistä automaatioista. Digital Workforcen seniorikonsulttien tiimi tekee tiivistä yhteistyötä asiakkaan osaamiskeskuksen kanssa parantaakseen nykyisiä RPA-toimintoja ja toteuttaakseen uusia prosesseja esimerkiksi laadunvarmistukseen, bottien käyttöönottoon ja ajonhallintaan sekä antaakseen teknistä neuvontaa arkkitehtuurin, integroinnin ja tietoturvan saralla.

- Meillä on syvää teknistä ja operatiivista osaamista sekä alan parhaat käytännöt monimutkaisissa RPA- ja automaatioympäristöissä. Tämä yhdistettynä pitkään ja ainutlaatuiseen kokemukseemme ja osaamiseemme terveydenhuollossa tekee meistä arvokkaan ja halutun kumppanin älykkäiden automaatioratkaisujen toimittamisessa terveydenhuoltoalalle. Tämä on meille loistava asiakasvoitto Yhdysvalloissa, sillä meillä oli vastassa monia merkittäviä palveluntarjoajia. Ammattitaitoinen tiimimme auttaa asiakasta saavuttamaan tavoitteensa ja avustaa heitä älykkään automaation laajentumisen tulevissa vaiheissa, kertoo Digital Workforcen toimitusjohtaja Heikki Länsisyrjä.

Digital Workforce on toteuttanut satoja terveydenhuollon automaatioita RPA:n ja tekoälyn avulla Pohjoismaissa, Isossa-Britanniassa ja Yhdysvalloissa, parantaen laatua ja vapauttaen terveydenhuollon ammattilaisten aikaa muihin tehtäviin. Digital Workforce tekee yhteistyötä useiden NHS-organisaatioiden sekä johtavien pohjoismaisten terveydenhuolto-organisaatioiden, kuten HUS:in, kanssa.

Heikki Länsisyrjä, puh. +358 50 558 7801

Digital Workforce Services on maailman johtava liiketoiminnan automatisointiin tarkoitetun alustan ja palvelujen tarjoaja. Digital Workforce Outsmart -alustan avulla organisaatiot voivat kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 200 suurta asiakasta käyttää yhtiön alustaa ja palveluja liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Isossa-Britanniassa, Irlannissa, Norjassa, Puolassa, Ruotsissa, Saksassa, Suomessa, Tanskassa ja Yhdysvalloissa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla.

Digital Workforce Services on maailman johtavia liiketoimintaprosessien automatisointiin tarkoitettujen palveluiden ja teknologiaratkaisujen tarjoajia. Digital Workforce Outsmart -palvelujen ja -teknologia-alustan avulla asiakasorganisaatiot voivat säästää kustannuksia, kiihdyttää digitalisaatiota, kasvattaa liikevaihtoa, parantaa asiakaskokemusta ja kilpailukykyä. Maailmanlaajuisesti yli 250 suurta asiakasta käyttää yhtiön palveluja ja teknologioita liiketoimintansa kehittämiseen automaation avulla. Yhtiö on perustettu vuonna 2015 ja sen palveluksessa on yhteensä yli 200 liiketoiminnan automaation ammattilaista Yhdysvalloissa, Isossa-Britanniassa, Irlannissa sekä Pohjois- ja Keski-Euroopassa. Digital Workforce on listattu Nasdaq First North Growth Market -markkinapaikalla. https://digitalworkforce.com

Digital Workforce toteuttaa ohjelmistorobotiikan avulla Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin10.4.2024 08:45:00 EEST | Tiedote

Lehdistötiedote 10.4.2024 klo 08:45 Digital Workforce toteuttaa ohjelmistorobotiikan avulla Kanta-Hämeen hyvinvointialueen aktiivisten asiakastietojen migraatioprojektin Digital Workforce, ohjelmistorobotiikan ja prosessiautomaation johtava palveluntarjoaja, ilmoittaa saaneensa uuden toimeksiannon Kanta-Hämeen hyvinvointialueelta. Yhtiö on vastuussa ProConsona-asiakastietojärjestelmän aktiivisten tietojen siirtämisestä uuteen Mediconsultin toimittamaan Saga sosiaalihuollon asiakastietojärjestelmään. Lokakuussa 2024 käyttöönotettava Saga yhdistää aiemmat kaksi eri järjestelmää yhdeksi kokonaisuudeksi. Siirtymävaiheessa on ensiarvoisen tärkeää, että kaikki aktiiviset ja voimassa olevat asiakastiedot siirretään uuteen järjestelmään luotettavasti, sujuvasti ja tehokkaasti. "Kyseessä on merkittävä harppaus Kanta-Hämeen hyvinvointialueen digitaalisessa kehityksessä. Saga tarjoaa sosiaalihuollon ammattilaisille modernin ja yhtenäisen työkalun päivittäiseen käyttöön. Tiedonsiirron onnistuminen

Digital Workforce implements Robotic Process Automation for the migration of active customer data in the Kanta-Häme Welfare Region10.4.2024 08:45:00 EEST | Press release