Digital Workforce vauhdittaa laajentumistaan ​​Yhdysvaltain markkinoilla allekirjoittamalla viisi uutta Roboshore-pilvipalvelusopimusta

Lehdistötiedote 1.6.2022

Digital Workforce Services Oyj, johtava älykkään automaation (IA) alustan ja palvelujen toimittaja, on allekirjoittanut viisi uutta Roboshore-pilvipalvelusopimusta keskisuurten yritysten markkinasegmentillä Yhdysvalloissa. Roboshore tarjoaa moniteknologisen pilvialustan liiketoimintaprosessien automatisointiin hallinnoituna palveluna. Uudet asiakkuudet edustavat useita eri toimialoja, joita ovat muun muassa kuljetus-, vakuutus, BPO- ja konsultointialat.

Digityöntekijöille on kasvava tarve, sillä henkilöstön saatavuus ja vaihtuvuus ovat haasteellisia. Samaan aikaan osa yrityksistä valmistautuu nopeaan kasvuun ja haluaa suunnitella kysynnän nousua. Skaalautuvien digityöntekijöiden käyttöönotto pilvestä matalilla ennakkoinvestoinneilla ja edullisella käyttöön perustuvalla hinnoittelulla on monille keskisuurille yhdysvaltalaisille yrityksille kannattava malli älykkään automaation hyödyntämiseksi.

Yritysten on helppoa ottaa Roboshore-pilvipalvelu ja digityöntekijät käyttöön pilvestä hallinnoituna palveluna. Roboshore tarjoaa kaikenkokoisille organisaatioille pääsyn digityöntekijöihin, jotka on rakennettu huippuluokan ohjelmistorobotiikan tekniikoilla. Käyttöperusteisella hinnoittelulla ja ilman pitkäaikaisia ​​sitoumuksia asiakkaat voivat optimoida ja skaalata ohjelmistorobottien määrää ylös ja alas tarpeen mukaan vastatakseen esimerkiksi kausivaihteluihin, kysyntähuippuihin tai liiketoiminnan muuttuvaan tilanteeseen.

Roboshore-pilvipalvelua käyttää menestyksekkäästi yli 70 organisaatiota, joilla on tiukat tietoturvavaatimukset, mukaan lukien pankit, terveydenhuollon organisaatiot ja valtion tahot. Roboshore tarjoaa myös asiakkaille pääsyn lisäarvoa tuottaviin kehitystyökaluihin, kuten innovatiiviseen, dynaamiseen ohjelmistorobotiikan nauhoitustyökalun SAP-sovellusympäristöissä.

Toimitusjohtaja Mika Vainio-Mattila:

”Toteutamme menestyksekkäästi strategiaamme ja saamme vahvemman jalansijan Yhdysvaltain keskisuurten yritysten markkinasegmentissä. Nämä viisi uutta sopimusta osoittavat, että tarjontamme vastaa markkinoiden kysyntään ja asiakkaiden tarpeisiin myös Yhdysvalloissa. Roboshore-pilvipalvelu antaa keskikokoisille organisaatioille mahdollisuuden muuttaa liiketoimintaansa automaation avulla ilman vähimmäislisenssivaatimuksia. Tarjoamme nyt Roboshore Go -kokeiluversion, jossa yritykset voivat testata palvelua 30 päivän ajan ilmaiseksi, minkä odotetaan lisäävän kasvuamme Yhdysvalloissa. Automatisoitu online-palvelu edeltää myös Outsmart-alustaamme, jonka on tarkoitus olla kaupallisesti saatavilla myöhemmin tänä vuonna.

Tiimimme Yhdysvalloissa kasvaa, ja olemme rekrytoineet uusia työntekijöitä avaintehtäviin eri puolilla maata. Luotamme siihen, että voimme jatkaa vahvaa kasvuamme keskeisillä kohdesegmenteillämme Yhdysvalloissa."

Mika Vainio-Mattila, toimitusjohtaja
Puh. +358 40 752 0617

Digital Workforce Services Oyj auttaa asiakkaitaan automatisoimaan tietotyön tehtäviä ja liiketoimintaprosesseja älykkäällä automaatiolla. Asiakkaat pystyvät kiihdyttämään digitalisaatiota, kasvattamaan liikevaihtoa sekä parantamaan asiakakokemusta ja kilpailukykyä. Yhtiön Outsmart Platformin teknologiat ja liiketoiminnan jatkuvuuden varmistavat palvelut toimitetaan tietoturvallisena pilvipalveluna käytön mukaan (pay-as-you-go) hinnoiteltuna. Tämä mahdollistaa asiakaslupauksemme: Outsmart your competition. Digital Workforce Services on listattu First North Growth Market Finland -markkinapaikalla.