Downton Abbey: Uusi aikakausi -elokuvan teaser traileri on julkaistu

Uusi Downton Abbey -elokuva saapuu teattereihin 18.3.2022
Daisy (Sophie McShera) ja rouva Patmore (Lesley Nicol) elokuvassa Downton Abbey: Uusi aikakausi.

Suomalaisten rakastamaan Downton Abbey -televisiosarjaan perustuvasta uudesta elokuvasta Downton Abbey: Uusi aikakausi (eng. Downton Abbey: A New Era) saadaan esimakua. Elokuvasta on juuri julkaistu ensimmäinen teaser trailer.

Yllättävien käänteiden ansiosta kartanon asukkaat suuntaavat ensimmäistä kertaa saagan historiassa ulkomaille. Kohteena on ylellinen ja aurinkoinen Etelä-Ranska! Fanit joutuvat odottelemaan elokuvaa vielä hetken, sillä se saa ensi-iltansa teattereissa 18.3.2022.

Lataa traileri suomenkielisillä teksteillä (mp4), julkaisuvapaa heti.

Downton Abbey saapui valkokankaille ensimmäistä kertaa vuonna 2019. Elokuva keräsi Suomessa huimat yli 232 000 katsojaa elokuvateattereissa ja nousi tilastoissa vuoden 7. katsotuimmaksi elokuvaksi.

Tulevassa elokuvassa koko alkuperäinen näyttelijäkaarti palaa rooleihinsa. Ensembleen kuuluvat tv-sarjasta ja edellisestä elokuvasta tutut Hugh Bonneville, Laura Carmichael, Jim Carter, Brendan Coyle, Michelle Dockery, Kevin Doyle, Joanne Froggatt, Harry Hadden-Paton, Robert James-Collier, Allen Leech, Phyllis Logan, Elizabeth McGovern, Sophie McShera, Tuppence Middleton, Lesley Nicol, Maggie Smith, Imelda Staunton ja Penelope Wilton. Uusina hahmoina joukkoon liittyvät Hugh Dancy, Laura Haddock, Nathalie Baye, Dominic West ja Jonathan Zaccaï.

Elokuvan on käsikirjoittanut sarjan luoja Julian Fellowes ja sen ohjaa Simon Curtis (mm. My Week With Marilyn).

Katsoaksesi videon lähteestä www.youtube.com, anna hyväksyntä sivun yläosasta.Downton Abbey: Uusi aikakausi -traileri

Robert Grantham (Hugh Bonneville) ja Lady Mary (Michelle Dockery) elokuvassa Downton Abbey: Uusi aikakausi
(Vasemmalta) Bertie Pelham (Harry Hadden-Paton), Lady Edith (Laura Carmichael), Lucy Smith (Tuppence Middleton) ja Tom Branson (Allen Leech) elokuvassa Downton Abbey: Uusi aikakausi.

Finnkinon elokuvalevitys levittää ja markkinoi Suomessa Universal Pictures ja Paramount Pictures -studioiden elokuvia. Julkaisemme noin 30 elokuvaa vuosittain valkokankaalla. Finnkinon elokuvalevitys jakelee edustamiaan elokuvia kaikille Suomessa toimiville elokuvateatteriyrityksille.

Ensi-iltaelokuviemme lehdistönäytökset, pressikuvat ja muut materiaalit löydät Filmikamarin pressipalvelusta.

Maria Schraderin ohjaama SHE SAID on hätkähdyttävä tositarina uutisesta, joka toimi maailmanlaajuisen #metoo -liikkeen alkusysäyksenä2.11.2022 10:41:14 EET | Kutsu

Yksi sukupolvemme merkittävimmistä uutisista julkaistiin New York Timesissa lokakuussa 2017, kun toimittajat Jodi Kantor ja Megan Twohey toivat julkisuuteen uutisen Hollywoodissa tapahtuvasta seksuaalisesta ahdistelusta. She Said -elokuvaa tähdittävät kaksinkertainen Oscar®-ehdokas Carey Mulligan ja Zoe Kazan, ja sen on ohjannut Emmy-palkittu Maria Schrader. She Said saa Suomen ensi-iltansa 18.11. samaan aikaan USA:n ensi-illan kanssa.