Kotipizza Group OyjKotipizza Group Oyj

Eazybreak-lounasetu käyttöön Kotipizzan verkkokaupassa

Jaa

Eazybreak-lounasetua voi nyt käyttää maksutapana Kotipizzan verkkokaupassa osoitteessa kotipizza.fi. Palvelulla voi maksaa sekä tilattuja tuotteita että kuljetusmaksun.

Eazybreak-lounasetu toimii Kotipizzan verkkokaupassa silloin, kun tilaus tehdään ravintolasta, joka hyödyntää Eazybreak-palvelua. Tällä hetkellä Eazybreak on käytössä noin kahdessasadassa Kotipizza-ravintolassa. Kevään ja kesän aikana palvelu pyritään ottamaan käyttöön Kotipizza-ketjun kaikissa lähes kolmessasadassa ravintolassa.

– Sadat tuhannet suomalaiset käyttävät päivittäin lounasetua lounaansa maksamiseen. Kun koronakriisin aikana yhä useammat palvelut ovat siirtyneet verkkoon, monet asiakkaat ovat toivoneet mahdollisuutta käyttää lounasetua myös verkkokaupassa, Kotipizza Groupin tietohallintojohtaja Janne Reimari sanoo.

Käyttäessään Eazybreakia asiakas valitsee verkkokaupassa haluamansa tuotteet sekä ravintolan, jonne hän kohdistaa tilauksensa. Tilaus maksetaan kokonaisuudessaan Eazybreakilla. Palvelulla voi maksaa lounasedun arvon mukaisia ja työpäivän aikaisia henkilökohtaisia aterioita.

Lounasedun arvo vaihtelee yrityskohtaisesti, ja sen suurin sallittu arvo vuonna on tällä hetkellä 10,70 €. Palvelulla voi maksaa myös suurempia summia, jos työnantaja on hyväksynyt lisämaksujen käytön ja käyttäjä on siirtänyt rahaa omaan Eazybreak Lompakko -palveluunsa.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Tietohallintojohtaja Janne Reimari, Kotipizza Group, puh. 050 522 4041
Toimitusjohtaja John Lindström, Eazybreak Oy, puh. 050 441 6879

Kuvat

Tietoja julkaisijasta

Kotipizza Group Oyj
Kotipizza Group Oyj
Verkkosaarenkatu 5
00580 HELSINKI

http://www.kotipizzagroup.com/fi/

Kotipizza

Kotipizza on suomalainen, vuonna 1987 perustettu pizzaketju, jolla oli tilikauden 2019 lopussa yli 280 ravintolaa. Kotipizza-ketjun ravintoloiden myynti tilikaudella 2019 oli 133,3 miljoonaa euroa. Kaikki Suomen Kotipizza-ravintolat ovat franchisingtoimintaperiaatteella toimivia itsenäisten franchisingyrittäjien johtamia ravintoloita. Franchisingyrittäjä saa käyttöönsä testatun ja kannattavan liikeidean sekä valmiin tuotteen ja tuotemerkin, ketjun tietotaidon ja muut yhteistyön edut.

Kotipizza Group Oyj

Kotipizza Group on brändien koti, johon kuuluvat Pohjoismaiden suurin pizzaketju Kotipizza, artesaaniburgereita myyvä Social Burgerjoint ja vastuullista hankintaa toteuttava hankinta- ja logistiikkaoperaattori Foodstock. Kotipizza Groupin missio on parantaa maailmaa suupala kerrallaan. Vuodesta 2019 lähtien Kotipizza Group on ollut osa norjalaista monibrändiyhtiötä Orklaa.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kotipizza Group Oyj

Kotipizza Group luopuu Chalupa-konseptista15.1.2020 14:00:00 EETTiedote

Kotipizza Group on myynyt Chalupa-konseptin ja -brändin ketjun Think Drinks Oy:lle, jonka omistajiin kuuluu Amin Gharagozlu, toinen ketjun perustajista. Meksikolaistyylinen Chalupa-ketju on toiminut vuodesta 2015 lähtien. Ketjuun kuuluu tällä hetkellä kymmenen ravintolaa. Think Drinks Oy neuvottelee ravintoloiden jatkosta ketjun franchisingyrittäjien kanssa. ”Jatkamme home of brands -strategiamme toteuttamista Kotipizza-ketjun ja Social Burgerjoint -konseptin kanssa”, Kotipizza Groupin toimitusjohtaja Tommi Tervanen sanoo.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme