Eckes-Granini Finland Oy Ab tuo täysin uudenlaisen smoothien markkinoille

God Morgon Wake Up Smoothie – kiireisen kuluttajan aamun valinta

Täyteläinen uutuus sisältää marjojen ja hedelmien lisäksi kuitua ja piristävää kofeiinia vihreistä kahvipavuista. Tuote on runsaskuituinen ja 2,5 dl:n annoksessa on 1,25 dl kahvikupillista vastaava määrä kofeiinia. Tuote vastaa kohderyhmien odotuksiin helposta ja nopeista aamiaisista sekä välipaloista. Tuotteet pakataan Turussa FSC sertifioituihin kartonkipakkauksiin. 750 ml pakkausten hiilijalanjälki on hyvitetty.

God Morgon Wake Up -smoothieta löytyy kahta makua ja kahta pakkauskokoa:

• Vadelma-ruusunmarja-mustikka + vihreä kahvipapu ja kaura 250 ml & 750 ml
  • Appelsiini-mango-ananas-passionhedelmä + vihreä kahvipapu ja kaura 250 ml & 750 ml

Tuotteet löytyvät kauppojen kylmähyllystä huhtikuun alusta alkaen.

Lue lisää: www.eckes-granini.fi/gm

Tuotekuvat, logot ja tiedote: https://www.eckes-granini.fi/pressi/

Senior Brand Manager Irma Mäki
irma.maki@eckes-granini.com