Elastinen ja muut Rähinän räppärit tavattavissa Aleksanterinkadun Suomalaisessa kirjakaupassa 18.10. Klo 16.30–18

Elastinen, Uniikki, Tasis, Andu ja Iso H ovat tavattavissa Aleksin Suomalaisessa kirjakaupassa (Helsinki) torstaina 18.10. Klo 16.30–18.

Rähinä täyttää 20 vuotta torstaina 18.10., ja sen kunniaksi julkaistaan Mikko Aaltosen kirja 7 Veljestä – 20 vuotta Rähinää

Rähinän viisi nykyistä jäsentä Elastinen, Iso H, UniikkiTasis ja Andu ovat yleisön tavattavissa Helsingin keskustassa, Aleksanterinkadun Suomalaisessa kirjakaupassa torstaina 18.10. Klo 16.30–18.

Tapahtuman aluksi kuullaan kokoonpanon haastattelu, jonka jälkeen yleisön on mahdollista pyytää nimikirjoituksia. Tilaisuuteen on vapaa pääsy.

Osoite: Suomalainen kirjakauppa, Aleksanterinkatu 23, 00100 Helsinki

Milloin: To 18.10. Klo 16.30–18

Mikko Aaltosen kirja 7 veljestä – 20 vuotta Rähinää kertoo Suomen tunnetuimmasta, ja ensimmäisiin kuuluneesta hiphop-jengistä Rähinästä ja sen alkuperäisistä jäsenistä: Elastisesta, Iso-H:sta, Asasta, Uniikista, Tasiksesta, Andusta ja Jussi Valuutasta. Kirjassa kerrotaan, kuinka jengin jäsenten yhtyeiden, Fintelligensin ja Kapasiteettiyksikön, avulla vakavasti otettava suomenkielinen räp-musiikki sai alkunsa ja juurtui pysyväksi osaksi suomalaista nuoriso- ja popkulttuuria. Ja kuinka rähinäläisten ponnisteluista syntyi levy-yhtiö Rähinä Records ja sitä myötä suomalaiseen musiikkibisnekseen ennennäkemätön, sissi-henkinen hiphop-yrittäjyys.

Alkuvuoden himotuimmat dekkariuutuudet ovat pian täällä15.1.2019 08:46Tiedote

Ruth Ware – Rouva Westaway on kuollut (juuri ilmestynyt) Jokaisella perheellä on salaisuutensa – joidenkin salaisuuksien vuoksi ollaan valmiita vaikka tappamaan. Kansainvälisten bestsellerlistojen huippunimi Ruth Ware valloittaa uudella psykologisella trillerillä. ”Loistava trilleri” – The Washington Post Lina Bengtsdotter – Francesca (juuri ilmestynyt) Taattua skandijännitystä Ruotsista! Francescan paras ystävä kuolee, eikä kukaan usko hänen väitteitään, ettei kuolinsyy olisikaan itsemurha. Sitten Francesca katoaa. 20 vuotta myöhemmin rikostutkija Charlie Lager päätyy selvittämättä jääneen tapauksen perässä takaisin lapsuutensa Gullspångiin. Stina Jackson – Hopeatie (vk 5) Uutta verta dekkaritähtien joukossa! Parhaan ruotsalaisen dekkarin palkinnon voittanut Hopeatie on esikoisdekkaristin napakymppi. Isä oli viimeinen, joka näki Linan elossa. Hän ajaa Pohjois-Ruotsia halkovaa Hopeatietä ja koluaa joka ikisen mökki- ja metsäautotien, tutkii hylättyjä maatiloja, umpeenkasvaneita pusikoi