Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtaja Jyri Häkämies leikkaa Oscar Softwaren pääkaupunkiseudun aluekonttorin avajaisnauhan

Oscar Softwaren myynti on ollut vahvassa kasvussa jo runsaat 10 vuotta, ja tässä kehityksessä pääkaupunkiseudulla on ollut merkittävä rooli. Asiakkaat haluavat entistä useammin kattavaa ja integroitua liiketoiminta-alustakokonaisuutta, jonka päällä liiketoimintaa pystyy kasvattamaan kannattavasti aiempaa helpommin. Pääkaupunkiseudun konttorille rekrytoidaan lisää väkeä vahvistamaan asiakkaidemme palvelua muun muassa myynnin, asiakaskehityksen sekä konsultoinnin saroilla.

Oscar Software Oy järjestää uuden aluekonttorin avajaiset, jonne yrityksen toiminnasta kiinnostuneet ovat lämpimästi tervetulleita. Avajaisten ohjelmassa on muun muassa Elinkeinoelämän keskusliiton toimitusjohtaja Jyri Häkämiehen avajaisnauhan leikkaus ja ajankohtaiskatsaus, Oscar Software Oy:n toimitusjohtajan Simo Salmisen tervehdys, Oscar Liiketoiminta-alustan uutuuksien esittelyä sekä elävää musiikkia herkullisen cocktail-buffetin ääressä.

Avajaiset järjestetään 21.11.2019 klo 14.30-17.30 osoitteessa Vaisalantie 2, 02130 Espoo.

Toivomme avajaisiin ennakkoilmoittautumista osoitteessa https://www.oscar.fi/avajaiset.

Tervetuloa!

Uusi aluekonttori sijaitsee katutasossa Vaisalantiellä.
Oscarin kattavaan liiketoiminta-alustaan pääsee tutustumaan avajaisissa.