Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Elisa otti juhannuksen haltuun Snapchatissa – yli 50 000 käytti brändille suunniteltua linssiä

Jaa
Elisa teki ensimmäisenä Snapchat-mainostajana uniikin kansallisen linssin Suomeen. Juhannukseksi toteutettu yhteistyö keräsi yli miljoona impressiota ja linssiä käytettiin yli 52 000 kertaa yhden päivän aikana. Kampanjan suunnitteli ja toteutti Kurio yhteistyössä Snapchatin kanssa.

Linssi toi moneen otteeseen palkitut Saarnaajat ensi kertaa Snapchatiin. Käyttäjät saivat lisäksi leikkiä omaa päätään koristaneella juhannusseppeleellä.

”Luvut ovat todella hyvät, yli keskiarvojen ja odotusten. Lisäksi linssin parissa vietettiin aikaa 17 sekuntia, joka sekin on yli kansainvälisen keskiarvon”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

Elisalla lähdettiin yhteistyöhön kunnianhimoisesti. ”Nostimme vaatimustasoa luovalle toteutukselle ja venytimme Snapchatin normaalikäytäntöjä. Halusimme, että käyttäjät todella leikkivät brändimme kanssa, emmekä ole ”vain toivottamassa hyvää juhannusta”. Mielestämme tässä onnistuttiin”, kertoo Elisan markkinointipäällikkö Pekka Kyllönen.

Snapchatillä on globaalisti yli 166 miljoonaa päivittäistä käyttäjää, ja he lähettävät päivittäin yli 3 miljardia snäppiä. Yli kaksi kolmasosaa käyttäjistä tuottaa kameran avulla sisältöä Snapchatiin päivittäin, ja reilu kolmasosa käyttää linssejä joka päivä. Keskimäärin palvelussa vietetään 30 minuuttia päivässä, mikä on 5 minuuttia enemmän kuin loppuvuodesta 2016.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:


Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Merimiehenkatu 29
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on sosiaalisen median asiantuntijatoimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote

Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.

Tekoäly herätti lastenkirjan piirroshahmon eloon virtuaalivaikuttajana21.4.2023 12:02:05 EEST | Tiedote

Energiayhtiö Helen julkaisi lastenkirjan, joka tuo perheille sekä kasvatuksen ammattilaisille uudenlaisen keinon kertoa lapsille energiasta ja energiamurroksesta. Kirja on osa poikkeuksellisen laajaa hanketta, jonka tarkoitus on paitsi tarjota helposti ymmärrettävää tietoa lapsille myös tukea vanhempia ja ammattilaisia energiakasvatuksessa. Tarinan levittämistä varten kirjan päähenkilöstä luotiin tekoälyn avulla virtuaalivaikuttaja.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye