Kurio Oy, sosiaalisen median asiantuntijatoimisto

Elisa otti juhannuksen haltuun Snapchatissa – yli 50 000 käytti brändille suunniteltua linssiä

Jaa

Elisa teki ensimmäisenä Snapchat-mainostajana uniikin kansallisen linssin Suomeen. Juhannukseksi toteutettu yhteistyö keräsi yli miljoona impressiota ja linssiä käytettiin yli 52 000 kertaa yhden päivän aikana. Kampanjan suunnitteli ja toteutti Kurio yhteistyössä Snapchatin kanssa.

Linssi toi moneen otteeseen palkitut Saarnaajat ensi kertaa Snapchatiin. Käyttäjät saivat lisäksi leikkiä omaa päätään koristaneella juhannusseppeleellä.

”Luvut ovat todella hyvät, yli keskiarvojen ja odotusten. Lisäksi linssin parissa vietettiin aikaa 17 sekuntia, joka sekin on yli kansainvälisen keskiarvon”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.

Elisalla lähdettiin yhteistyöhön kunnianhimoisesti. ”Nostimme vaatimustasoa luovalle toteutukselle ja venytimme Snapchatin normaalikäytäntöjä. Halusimme, että käyttäjät todella leikkivät brändimme kanssa, emmekä ole ”vain toivottamassa hyvää juhannusta”. Mielestämme tässä onnistuttiin”, kertoo Elisan markkinointipäällikkö Pekka Kyllönen.

Snapchatillä on globaalisti yli 166 miljoonaa päivittäistä käyttäjää, ja he lähettävät päivittäin yli 3 miljardia snäppiä. Yli kaksi kolmasosaa käyttäjistä tuottaa kameran avulla sisältöä Snapchatiin päivittäin, ja reilu kolmasosa käyttää linssejä joka päivä. Keskimäärin palvelussa vietetään 30 minuuttia päivässä, mikä on 5 minuuttia enemmän kuin loppuvuodesta 2016.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:

Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median asiantuntijatoimisto
Laivurinkatu 43
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on sosiaalisen median asiantuntijatoimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista jo ennen kuin ne uutisoidaan? Kun tilaat tiedotteemme tältä julkaisijalta, saat ne sähköpostiisi yhtä aikaa suomalaisen median kanssa. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median asiantuntijatoimisto

Kurion ja Cannes Lionsin yhteistyö laajenee videotuotantoon13.6.2017 08:30Tiedote

Kurio julkaisee jälleen ”World Class Lessons on Social Media” -raportin yhteistyössä Cannes Lionsin kanssa. Kuudetta kertaa toteutettava raportti laajenee nyt ensimmäistä kertaa verkossa julkaistavaksi videosarjaksi. Videosarjassa voittavien somekampanjoiden suunnittelijat avaavat kampanjoita Kurion viitekehyksen kautta. Videosarja julkaistaan Cannesin Lionsin omassa digimediassa Stories from Cannes Lions.