Ella Kannisen ja Jasmiini Lappalaisen uutuuskirja kannustaa remontoimaan

Remontointia ei kannata arastella, vaikka olisi päivätyö ja pienet lapset. Sen tietää tehokaksikko, ystävykset Ella Kanninen ja Jasmiini Lappalainen. Marraskuussa ilmestyvä Jokanaisen remonttikirja kokoaa kaiken tarvittavan remonttitiedon yksiin kansiin ja rohkaisee jokaista aloittelevaa remontoijaa tarttumaan telaan!

Ystävykset Ella Kanninen ja Jasmiini Lappalainen ovat kumpikin rakennusmestarien tyttäriä. Jasmiini on kokenut remontoija, jonka johdolla Ellakin on uskaltautunut tarttumaan maalisutiin ja vasaraan. Kaksikko on remontoinut kaikki kirjassa esiteltävät kohteet itse, joten he tietävät kokemuksesta, mistä kirjoittavat ja missä kohtaa homma voi mennä metsään.

Jokanaisen remonttikirjassa on selkeät ohjeet kodin yleisimpiin pintaremontteihin havainnollisten vaihe vaiheelta -kuvien kera. Rohkaiseva ja innostava opas kertoo kaiken, mitä aloittelevan remontoijan tarvitsee tietää seinä-, lattia- ja kattopintojen uudistamisesta – ikkunanpuitteiden, pattereiden ja kalusteiden kunnostusta unohtamatta! Myös laatoitukseen ja laminaatin asennukseen löytyy parhaat niksit.

Tässä kirjassa hommia ei tehdä hampaat irvessä, vaan ilolla ja rennosti! Erilaiset kodin kunnostustoimet eivät vaadi fyysistä voimaa, vaan enemmänkin uskallusta.

Kirja ilmestyy painettuna ja e-kirjana 17.11.2021.

Samoilta tekijöiltä ilmestyy keväällä 2022 Jokanaisen mökkiremonttikirja.

Tekijöiden haastattelupyynnöt ja kirjan pdf-vedokset: adele.couavoux@otava.fi

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

Toimittaja Jussi Lehmusvesi mietti, miten saisi lapsensa lukemaan – syntyi tarina, jota ei voisi jättää kesken21.10.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

Mitä tapahtuu, kun klassikkosatu Robin Hoodista ja hänen iloisista veikkosistaan kohtaa supernolon iskän? Arianan aikamatkat – Robin Hoodin jäätävä pläts on Jussi Lehmusveden ja Christer Nuutisen jännittävän ja hillittömän hauskan kirjasarjan avaus. Viihdyttävän tarinan taustalla myös kyseenalaistetaan perinteisten satukirjojen paikoin vanhentunutta arvomaailmaa.

Millainen ihminen Danny on kulissien takana? Pirjo Kemppisen uutuuskirja Tuntematon Danny on rehellinen muotokuva legendaarisesta viihdetaiteilijasta13.10.2021 08:33:00 EEST | Tiedote

Musiikkineuvos Ilkka ”Danny” Lipsanen on luonut uraa viihdemaailman huipulla 57 vuotta ja julkaissut 102 listahittiä. Mutta minkälainen ystävä, puoliso, kollega, isä, työnantaja ja yhteistyökumppani Danny on ollut? Toimittaja Pirjo Kemppisen uutuuskirja Tuntematon Danny kuvaa legendaarisen viihdetaiteilijan julkisuudelta piilossa pysyneitä puolia.