EUROBESTIN DIGITAL ACADEMY VEDETÄÄN SUOMALAISTEN JOHDOLLA ENSIMMÄISTÄ KERTAA
Kurio syventää yhteistyötään Cannes Lionsin kanssa ja ottaa ensimmäistä kertaa suomalaistoimistojen historiassa vetovastuun Eurobestin Young Digital Academysta. Eurobest-festivaaleilla järjestettävä valmennusohjelma keskittyy digitaalisuuden eri näkökulmiin mainonnan ja markkinoinnin suunnittelussa.
Kolmipäiväinen ohjelma on suunnattu nuorille suunnittelijoille, markkinoijille ja luovan alan ammattilaisille.
”Ensimmäistä kertaa pääsemme itse suunnittelemaan koko ohjelman ja valitsemaan sinne kiinnostavimmat puhujat. Cannes Lionsin verkostossa ovat kaikki digitaalisen markkinoinnin kovimmat tekijät niin toimisto- kuin asiakaspuolelta. Olemme todella innoissamme”, kommentoi Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas.
Digital Academy tulee keskittymään kolmeen osa-alueeseen: digitaaliseen mediakenttään, digitaalisen suunnittelu- ja organisaatiokulttuurin rakentamiseen ja luovuutta ruokkivaan uuteen teknologiaan.
”Akatemiasta tulee todella kovatasoinen. Työstämme parhaillaan lopullista ohjelmaa ja odotettavissa on todella mielenkiintoisia puheenvuoroja. Enempää emme tässä vaiheessa voi kertoa”, Opas jatkaa. ”Toivomme tietenkin näkevämme osallistujien joukossa myös nuoria suomalaisia lahjakkuuksia.”
Tutustu valmennusohjelmaan: https://www.eurobest.com/Training/Young-digital-academy
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Age(ncy)
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi
Liitteet
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kurio // The Social Media Agency
Kurio on sosiaalisen median asiantuntijatoimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.
Eurobest on perustettu vuonna 1988. Se on Euroopan suurin vuosittainen markkinointifestivaali, joka kokoaa luovan alan huiput yhteen. Eurobest-festivaalin järjestää Lions Festivals, joka on myös Cannes Lionsin takana.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote
Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.
Ajatteletko ennen kuin jaat? Jaa hyvää energiaa -painike pistää miettimään somekäyttäytymistä22.8.2023 09:04:12 EEST | Tiedote
Helen muuttaa internetin Jaa-painikkeet Jaa hyvää energiaa -painikkeiksi. Muutoksen tekevä selain-plugin on osa Helenin loppuvuoden isoa Hyvää energiaa jakamassa -kampanjaa. Siinä keskitytään nimensä mukaisesti positiivisen energian jakamiseen ihmiseltä ihmiselle.
Kurio panosti työntekijäkokemukseen – tulos näkyy työtyytyväisyyskyselyssä ja sairauspoissaoloissa24.7.2023 16:04:12 EEST | Tiedote
Kurio tarttui korona-aikana esiin tulleisiin haasteisiin ja uudisti strategiansa. Vuodesta 2021 alkanut työ näkyy positiivisesti hyvänä työntekijäkokemuksena, kertoo tuore työtyytyväisyyskysely.
Tekoäly herätti lastenkirjan piirroshahmon eloon virtuaalivaikuttajana21.4.2023 12:02:05 EEST | Tiedote
Energiayhtiö Helen julkaisi lastenkirjan, joka tuo perheille sekä kasvatuksen ammattilaisille uudenlaisen keinon kertoa lapsille energiasta ja energiamurroksesta. Kirja on osa poikkeuksellisen laajaa hanketta, jonka tarkoitus on paitsi tarjota helposti ymmärrettävää tietoa lapsille myös tukea vanhempia ja ammattilaisia energiakasvatuksessa. Tarinan levittämistä varten kirjan päähenkilöstä luotiin tekoälyn avulla virtuaalivaikuttaja.
Kuriolle kolme palkintoa SABRE Awards EMEA -gaalasta27.3.2023 13:08:14 EEST | Tiedote
Wärtsilä Energylle tehty kampanja voitti kahdessa kategoriassa – Fazer Makeisten Remix-pussin lanseerauskampanja yhdessä.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme