Fimet Oy

Fimet julkaisee F1 Arcus hammashoitokoneen

Suomalainen hammashoitoteknologiaa valmistava Fimet Oy julkaisee Fimet F1 Arcus hammashoitokoneen jossa yhdistyy selkeä Pohjoismaalainen muotokieli ja kehittyneet ominaisuudet.

Uudessa F1 Arcuksessa yhdistyy Fimetin vuosikymmenien kokemus alalta. Tuotteiden ergonomia on kehittynyt vuosien varrella ja F1 Arcus tarjoaakin erinomaisen käyttökokemuksen ja mukavuuden hammashoidon ammattilaisille sekä tietenkin potilaille. Uudessa kosketuskäyttöliittymässä kaikki tärkeimmät toiminnot ovat aina muutaman napin painalluksen takana. Uusi instrumenttivarsisto on tarkka ja kevyt käyttää sekä soveltuu erinomaisesti niin vasen kuin oikeakätiselle käyttäjälle.

Laite on suunniteltu helposti ylläpidettäväksi ja siinä on hyvin tilaa kehittyneille hygienia ominaisuuksille ja tulevaisuuden päivityksille. F1 Arcusta saa varusteltuna eri ominaisuuksilla kuten intrumenttien jatkuvatoimisella huuhtelulla ja kahdella isolla vesipullolla. Potilastuolia saa nyt extrapehmeänä ja useissa uusissa väreissä. Lisäksi F1 Arcukseen saa potilaaseen päin kääntyvän sylkymaljan.

”Olemme todella innoissamme F1 Arcuksesta ja tiedämme, että se tullaan ottamaan hyvin vastaan markkinoilla. Siinä on useita hygieniaan, ergonomiaan ja huollettavuuteen liittyviä ominaisuuksia helpottamaan loppukäyttäjien ja jälleenmyyjien työtä,” kertoo Juhamatti Malm, Fimetin toimitusjohtaja.

Tämä uusi tuote juhlistaa Fimetin 40-vuotista taivalta. F1 Arcuksen myötä Fimet odottaa kasvattavansa liiketoimintaa niin Suomessa kuin Euroopassa minne suurin osa tuotannosta viedään. F1 Arcuksella on myös loistavat mahdollisuudet voimakkaasti kasvavilla Kiinan hammashoitokonemarkkinoilla jossa Fimetilla on yhteisyritys ja vahva markkina-asema.

Lisätietoja:

Juhamatti Malm