Gojira kiinnitetty Tuskan ensi kesän ohjelmistoon

Tuska-festivaali järjestetään Helsingin Suvilahdessa 2.–4.7.2021.

Ranskan metalliylpeys, kolossaalisen jyräävä Gojira nähdään ensi kesänä Suvilahdessa yhtenä Tuskan pääesiintyjistä.

Progemetallin kruunaamattomien kuninkaiden piti laittaa puntti tutisemaan Härmässä jo viime kesänä. Nyt palaset ovat vihdoin loksahtaneet kohdilleen ja Gojiran ensi kesän Suomen-vierailu on varmistunut. Tuskan lisäksi Gojira esiintyy Seinäjoen Provinssissa.

Tähän mennessä varmistuneet Tuska 2021 -artistit:
Korn, Gojira, Deftones, Devin Townsend, Bodom After Midnight, Insomnium, Mokoma, Beast In Black, Symphony X, Eluveitie, Jinjer, Lost Society, Belzebubs, High On Fire, Perturbator, Oranssi Pazuzu, Vltimas, Gaahls Wyrd

Kolmen päivän liput ovat nyt myynnissä Tiketissä, Ticketmasterissa ja Lippu.fi:ssä alk. 159 €. Muut lippukategoriat tulevat myyntiin myöhemmin.

TUSKA 2.–4.7.2021
Helsinki, Suvilahti