Haku SUPERFINNS-ohjelmaan on auki

SUPERFINNS® -sparrausohjelma on suomalaisille pk-yrityksille, joilla on kyky ja tahtotila kansainväliseen läpimurtoon. Ohjelman hakuaika on 11.1.-8.2.2023. Ohjelma on englanninkielinen.

Kasvu Openin ja Nordean SUPERFINNS-ohjelma toteutetaan nyt kolmatta kertaa. Ohjelmaan hakeneiden yritysten määrä on kasvanut tasaisesti vuosittain. Hakijamäärän kasvu kertoo pk-yritysten tarpeesta saada vetoapua, vinkkejä ja verkostoja.

”Saimme arvokkaita kommentteja sparraajilta, hyviä oppeja muilta firmoilta, verkostoitumismahdollisuuksia ja paljon positiivista näkyvyyttä”, sanoo vuonna 2022 ohjelmaan osallistuneen Tracegrow’n Jaakko Nauha

Maksuttomassa SUPERFINNS-ohjelmassa yrittäjät tapaavat sparraajia, muita yrittäjiä ja sijoittajia. Ohjelman tavoite on sparrata yrityksiä kohti globaalia kasvua – ja mainetta: Pääpalkintona on SUPERFINN of the year -titteli.

Tämän vuoden SUPERFINNS-yhteistyökumppanit ovat: Kovanen Capital, Nordic FoodTech, Saari Partners, Superhero Capital, Voland Partners ja Voima Ventures. Ohjelmassa kumppanina on mukana myös yrittäjänä tunnettu Noora Fagerström.

Kaikki yhteistyökumppaneiden edustajat ovat sitoutuneet tarjoamaan yrityksille parhaat kansainvälisen menestyksen reseptit.

Katso kriteerit ja hae mukaan. Ohjelma on maksuton.

Inka Hyvönen
inka.hyvonen@kasvuopen.fi

Vesa Riihimäki
Nordea Startup & Growth
vesa.riihimaki@nordea.com
+358 40 826 2009

SUPERFINNS-ohjelma on suomalaisille kasvuyrityksille, joilla on globaalin kasvun nälkä. Ohjelman järjestävät Kasvu Open ja Nordea. Lue lisää

Kasvu Open tarjoaa palveluja kasvuhaluisille yrityksille. Visiomme on auttaa jokaista suomalaista yritystä tavoittamaan omat hullunrohkeat unelmansa.

Kasvu Openilla on Suomalaisen Työn Liiton myöntämä Yhteiskunnallinen Yritys -merkki.

Kasvu Openin valtakunnalliset kumppanit ovat: Nordea, Business Jyväskylä, If, Keski-Suomen Liitto, KPMG, KPY, Staffpoint Executive, Technopolis, Varma ja Yksityisyrittäjän säätiö.