Hallinnon henkilövalintoja Osuuskauppa Keskimaassa

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvoston kokouksessa 17.12.2019 valittiin hallitus vuodelle 2020. Hallitus jatkaa samalla, vuoden 2019, kokoonpanolla myös vuonna 2020. Hallintoneuvoston puheenjohtajana jatkaa Sami Kettunen. Hallintoneuvoston uudeksi varapuheenjohtajaksi valittiin Maria Hanho Keuruulta.

Osuuskauppa Keskimaan hallintoneuvosto valitsi kokouksessaan 17.12.2019 hallituksessa jatkamaan vuonna 2020:

Harvia-Jyllinmaa Sari, sijoittaja

Lamberg Juha-Antti, professori

Uotinen Markku, toimitusjohtaja

Äänismaa Pekka, johtaja

Määttä Antti, toimitusjohtaja

Hallituksen puheenjohtajana toimii Keskimaan sääntöjen mukaisesti toimitusjohtaja Antti Määttä. Hallituksen sihteerinä toimii talousjohtaja Niko Toivanen.

Hallintoneuvoston puheenjohtajana vuonna 2020 jatkaa toimitusjohtaja Sami Kettunen Jyväskylästä. Uudeksi hallintoneuvoston varapuheenjohtajaksi valittiin toimitusjohtaja Maria Hanho Keuruulta.

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 625 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keski-Suomen suurimpana yritystyönantajana työllistämme lähes 2000 keskisuomalaista.

Keskimaan kesätyönhaku alkaa – tavoitteena haastatella jopa 2000 hakijaa19.12.2019 10:00:00 EETTiedote

Osuuskauppa Keskimaan kesätyönhaku alkaa vielä tämän vuoden puolella 19.12.2019. Kyseessä on yksi Keski-Suomen suurimmista työnhakukampanjoista, jonka puitteissa jalkaudutaan ympäri Keski-Suomea haastattelemaan hakijoita. Tavoitteena on haastatella noin 2000 hakijaa heti hakuajan päätyttyä. Keskimaa työllisti kesällä 2019 noin 800 kesätyöntekijää myymälöissä, ravintoloissa, hotelleissa ja liikennemyymälöissään. Kesätyöpaikoista noin puolet oli Tutustu työelämään ja tienaa -harjoittelupaikkoja 15–17 -vuotiaille nuorille.

Jyväskylän Kauppakeskus Sokkariin uusi hampurilaisravintola Friends & Brgrs3.12.2019 13:10:00 EETTiedote

Kauppakeskus Sokkarille saadaan uusi ravintolatoimija, kun hampurilaisketju Friends & Brgrs avaa ravintolan kauppakeskuksessa keväällä 2020. Hampurilaisketju Friends & Brgrs:lle remontoidaan 145 neliön tilat vuodenvaihteen jälkeen ravintolamaailmalta toisesta kerroksesta vapautuviin tiloihin. Ravintola sijoittuu uuden, niin ikään keväällä avattavan, sushiravintola Itsudemon viereen.

Joonas Heiskanen Jyväskylän Prisma Seppälän johtajaksi2.12.2019 14:16:16 EETTiedote

KTM Joonas Heiskanen on nimitetty Prisma Seppälän johtajaksi 1.1.2020 alkaen. Hän vastaa Prisman liiketoiminnan tuloksesta, henkilöstöstä sekä yhteistyöstä vuokralaisten ja asiakkaiden kanssa. Joonas Heiskanen on suorittanut S-Trainee-valmennuksen Osuuskauppa Peeässässä vuosina 2010-2011. Hän siirtyy uuteen tehtäväänsä Kuopion S-market Pitkälahdesta, jossa hän on toiminut marketpäällikkönä. − On mahtava päästä osaksi rautaisten ammattilaisten työryhmää, mitä parhaimmalle kauppapaikalle kehittämään edelleen Suomen parasta Prismaa, toteaa tammikuussa aloittava Prisma Seppälän johtaja Joonas Heiskanen.