HalpaHalli haluaa tarjota vain hyviä kesätyökokemuksia - satoja paikkoja hakuun

HalpaHalli työllistää taas ensi kesänä satoja kesätyöntekijöitä. Kesätyöpaikat tulevat hakuun torstaina 8.12.2022. Kaikki 35 myymälää tarjoavat vaihtelevia töitä kassatyöstä osastomyyjän tehtäviin. Monessa myymälässä on myös lounasravintolan kokin tai salityöntekijän tehtäviä. Yhteensä kesätyöpaikkoja on tarjolla muutama sata.
Kesätyöntekijä 2022 Riika Ypyä

HalpaHalli on lanseerannut oman kesätyösitoumuksensa, jolla halutaan avata konkreettisesti, mitä vain hyvien kesätyökokemuksien tarjoamisella tarkoitetaan. Sen periaatteet koostuvat hyvästä hakijakokemuksesta työsopimuksen sisällön tarkkaan läpikäymiseen, selkeään palkkaukseen sekä perehdyttämiseen ja monipuoliseen työkokemukseen unohtamatta sitä, että jokainen kesätyöntekijä on osa työyhteisöä omana itsenään.

- Kesätyöntekijöillä on tärkeä rooli, sillä he pitävät osaltaan pyörät pyörimässä sillä aikaa, kun vakituinen henkilöstö viettää ansaittua lomaansa. Kesätyö on kuitenkin myös tärkeä paikka opetella työelämää ja sen pelisääntöjä, ja haluamme toimia vastuullisesti niin, että meiltä saatu kokemus opettaa ja kantaa myös myöhemmällä työuralla, sanoo HalpaHallin henkilöstöjohtaja Janne Syri.

HalpaHallin kesätöihin kuuluu monipuolisia kaupan alan tehtäviä, eivätkä ne rajoitu esimerkiksi vain kassatyöhön. – Tiedämme, että monipuolisuus on ollut monesti valtti seuraavissakin työpaikoissa, toteaa Syri. – Monella kesätyöntekijällä pesti on jatkunut myös meillä kesää pitempään, ja saattanut muuttua pysyväksikin työsuhteeksi.

Aiempi työkokemus kaupan alalta ei ole pakollista, ja työhön perehdytetään ja tarjotaan tukea. Kesätyöhaku on käynnissä helmikuun loppuun saakka, mutta hakemuksia käsitellään ja työsopimuksia voidaan tehdä jo haun aikana.

Kesätyöntekijä 2022 Riika Ypyä
Kesätyöntekijä 2022 Aaron Niemi-Korpi

HalpaHalli on perheyritys, joka työllistää Suomessa suoraan yli 1 300 ihmistä. Palvelemme asiakkaitamme 35:ssä kivijalkamyymälässä sekä verkkokaupassa. Pääkonttorimme ja logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Kokkolassa.

Olemme ihmisen kokoinen kauppa, joka tekee työtä sen puolesta, että kaikilla olisi mahdollisuus elää hyvää arkea. Tarjoamme kuluttajille saman katon alta jokapäiväiset hyödykkeet ruuasta vaatteisiin sekä kodin ja vapaa-ajan tuotteisiin.

Myymme tuotteet kaikille asiakkaillemme samaan, edulliseen hintaan. Asiakas hyötyy halvoista hinnoistamme saman tien, kun hän maksaa ostoksensa kivijalkamyymälän tai verkkokaupan kassalla.

Lue lisää julkaisijalta Kokkolan Halpa-Halli Oy

Energiatehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä edistävä kylmäkalusteremontti käynnissä HalpaHallin Porin myymälässä – remontti ei sulje ovia asiakkailta30.1.2024 15:03:44 EET | Tiedote

HalpaHallin Porin myymälässä on käynnistynyt kylmäkalusteremontti, joka tuo mukanaan merkittävää energiatehokkuuden ja ympäristöystävällisyyden parannusta. Parin kuukauden mittainen projekti ei sulje myymälää asiakkailta. Myymäläpäällikkö Piia Mäkelän mukaan remontti on jatkoa viime vuoden suurille uudistuksille, jotka ovat jo parantaneet asiakkaiden ostoskokemusta.