HalpaHallin Kiimingin myymälän uudistus valmistunut - selkeämpi ja avarampi myymälä asiakkaiden käytössä

HalpaHallin Kiimingin myymälä on vajaan kolmen viikon remontin jälkeen valmis. Vuodesta 2010 asiakkaita palvellut myymälä avaa uudistettuna ovensa asiakkaille perjantaina 5.5. klo 8.00 alkaen.

Vajaat kolme viikkoa kestänyt remontti toi myymälään uuden konseptin. Asiakkaiden ostokokemusta helpottavat nyt selkeämmät tuoteryhmät, lisääntyneet massapaikat, leveämmät käytävät ja yleisesti avarampi tilankäyttö. Kaupan kiertämistä on helpotettu pääkäytävien avulla, joita pitkin pääsee kätevästi tutustumaan koko kaupan valikoimaan ja löytämään hyviä tarjouksia.

Myymäläpäällikkö Antti Heinänen on erittäin tyytyväinen uudistukseen. – Uudistus on selkeyttänyt tuotteiden sijoittelua ja helpottanut henkilökunnankin työtä. Uudistuksen myötä tuoteryhmittely onkin nyt entistä paremmassa kunnossa, kertoo Heinänen.

Kiimingin myymälä on rakennettu vuonna 2010 ja sen myymäläpinta-ala on 6000 neliömetriä. Siellä työskentelee yli 50 kaupan alan ammattilaista. Myymälä on avoinna arkisin ja lauantaisin klo 8-21 ja sunnuntaisin klo 10-21.

Uudistuneen myymälän avajaisia vietetään viikonloppuna. Koko viikonlopun avajaistarjousten lisäksi myymälässä on lauantaina kahvitarjoilu sekä lapsille tekemistä pomppulinnasta potkuautoihin.