HalpaHallin perinteisellä Piirtämällä hyvää -kampanjalla tuetaan taas vähävaraisia lapsiperheitä

HalpaHalli toteuttaa taas jouluaiheisen lapsille suunnatun Piirtämällä hyvää -kampanjan. Jokainen HalpaHallin myymälään palautettava jouluaiheinen piirustus kartuttaa hyväntekeväisyyteen lahjoitettavaa summaa yhdellä eurolla.
Piirtämällä hyvää -kampanjan satoa.

HalpaHallilla on pitkät perinteet joulupiirustuskampanjassa, jota on toteutettu jo 70-luvulta asti. Hyväntekeväisyys on tullut kampanjaan mukaan vuonna 2017. Jokainen HalpaHallin 35 myymälästä valitsee lahjoituskohteensa paikallisesti.

- Muistan itsekin piirtäneeni lapsena HalpaHallin joulusta, ja se on todellakin jäänyt mieleen mukavana muistona, sanoo toimitusjohtaja Janne Ylinen. - Viime vuosien aikana olemme halunneet ottaa mukaan hyväntekeväisyyden mukaan kampanjaan. Haluamme näin kertoa vastuullisuuden periaatteista myös perheen pienimmille. Kaikilla ei ole asiat hyvin, ja piirtämällä lapset voivat osallistua ja lahjoittaa HalpaHallin kanssa varoja vähävaraisten lapsiperheiden iloksi. Haluamme osoittaa tuen paikkakunnille, joilla toimimme, ja esimerkiksi Pelastakaa lapset -järjestö tekee kanssamme yhteistyötä, Ylinen lisää.

Piirustuksia voi palauttaa HalpaHallin myymälöihin perjantaina ja lauantaina 18. ja 19. marraskuuta.

Piirtämällä hyvää -kampanjan satoa.

HalpaHalli  on perheyritys, joka työllistää Suomessa suoraan yli 1 300 ihmistä. Palvelemme asiakkaitamme 35 kivijalkamyymälässä sekä verkkokaupassa. Pääkonttorimme ja logistiikkakeskuksemme sijaitsevat Kokkolassa.

Olemme ihmisen kokoinen kauppa, joka tekee työtä sen puolesta, että kaikilla olisi mahdollisuus elää hyvää arkea. Tarjoamme kuluttajille saman katon alta jokapäiväiset hyödykkeet ruuasta vaatteisiin sekä kodin ja vapaa-ajan tuotteisiin.

Myymme tuotteet kaikille asiakkaillemme samaan, edulliseen hintaan. Asiakas hyötyy halvoista hinnoistamme saman tien, kun hän maksaa ostoksensa kivijalkamyymälän tai verkkokaupan kassalla.

Lue lisää julkaisijalta Kokkolan Halpa-Halli Oy

Energiatehokkuutta ja ympäristöystävällisyyttä edistävä kylmäkalusteremontti käynnissä HalpaHallin Porin myymälässä – remontti ei sulje ovia asiakkailta30.1.2024 15:03:44 EET | Tiedote

HalpaHallin Porin myymälässä on käynnistynyt kylmäkalusteremontti, joka tuo mukanaan merkittävää energiatehokkuuden ja ympäristöystävällisyyden parannusta. Parin kuukauden mittainen projekti ei sulje myymälää asiakkailta. Myymäläpäällikkö Piia Mäkelän mukaan remontti on jatkoa viime vuoden suurille uudistuksille, jotka ovat jo parantaneet asiakkaiden ostoskokemusta.