Hanna Riihimäki valittu johtajaksi uuteen Original Sokos Hotel Triplaan

Original Sokos Hotel Triplan hotellinjohtajaksi on valittu Hanna Riihimäki. Alkuvuodesta 2020 aitiopaikalle, hyvien liikenneyhteyksien äärelle Pasilaan avautuva urbaani hotelli panostaa sydämelliseen palveluun, yhteisöllisyyteen ja uudenlaisiin kohtaamisiin.
Hanna Riihimäki

”Haluan, että Original Sokos Hotel Tripla tulee tunnetuksi aidoista kohtaamisista. Hotelliala on bisnestä ihmiseltä ihmiselle, jossa sydämellisyys ja aitous ovat ytimessä”, sanoo vuonna 2020 valmistuvan Original Sokos Hotels Triplan uusi johtaja Hanna Riihimäki.

Aiemmin Solo Sokos Hotel Tornin hotellipäällikkönä sekä Sokos Hotellien kehityspäällikkönä toiminut Riihimäki on innoissaan uudesta haasteestaan. Viimeisen vuoden hän on asunut perheensä kanssa Malesiassa, jossa hän on pitänyt opintovapaata ja opiskellut muun muassa positiivista psykologiaa. Uudessa työssä hän tulee ennen kaikkea satsaamaan sydämelliseen asiakaspalveluun ja avoimen organisaatiokulttuurin luomiseen.

”Rakastan tehdä ihmisten kanssa töitä, ja uudessa roolissani tulen olemaan vahvasti läsnä sekä asiakkaiden että työntekijöiden keskuudessa. Haluan rakentaa hotelliin tiimin, joka koostuu rennoista ammattilaisista, joilla kaikilla on aito halu palvella ihmisiä, oppia uutta, ottaa vastuuta ja tehdä monenlaisia työtehtäviä”, Riihimäki suunnittelee.

Sokotel Oy:n Sokos Hotels -liiketoimintajohtaja Heli Engblom on erittäin iloinen Riihimäen valinnasta.

”Hotellinjohtajalla on keskeinen rooli siinä, että hotellin brändi, identiteetti ja kulttuuri lähtevät rakentumaan haluttuun suuntaan. Hannan arvomaailma, persoona, johtamistyyli ja ammatillinen osaaminen antavat erinomaisen perustan lähteä luomaan uuden ajan urbaania hotellia, jonka identiteetin kulmakivinä tulevat olemaan inhimillisyys, yhteisöllisyys, ekologisuus ja eksklusiivisuus”, Engblom sanoo.

Hotelli haluaa rakentaa ympärilleen uudenlaisen yhteisön

Original Sokos Hotel Triplan loistava sijainti uuden kaupunkikeskuksen ytimessä ja toimivien liikenneyhteyksien äärellä luo mahdollisuuden rakentaa hotellin ympärille uudenlaista yhteisöllisyyttä.

”Se on jo mennyttä aikaa, että hotellin aula olisi tarkoitettu vain vieraille. Tänä päivänä hotellit tarjoavat kaikille kaupunkilaisille paikan piipahtaa, tavata ihmisiä, tehdä töitä ja tulla drinkille tai syömään. Triplassa tämä toteutuu erityisen hyvin, sillä aulatilamme on avoin ja kauppakeskuksen sisällä”, Hanna Riihimäki sanoo.

Riihimäen mukaan Tripla haluaa tulevaisuudessa yhdistää matkailijat ja kaupunkilaiset, mutta yhtä lailla myös toimia yritysten hyvänä kumppanina. Monipuoliseen työskentelyyn ja kohtaamisiin muokkautuvat tilat tekevät hotellista kiinnostavan kumppanin ja yhden Suomen merkittävimmistä tapahtumahotelleista.

”Lähdemme kehittämään hotellissa myös mielenkiintoisia uusia palvelukonsepteja yrityksille. Hotellin sijaintihan on mahtava, joten on hauska päästä vapaasti ideoimaan, mitä kaikkea toimialamme voi tarjota muille.”

Riihimäen mukaan Original-brändi tarjoaa sopivasti vapautta kehittää uutta.

”Sokos Hotellit on suomalainen, vastuullinen ja luotettava brändi, ja nämä arvot luovat mahtavan pohjan lähteä rakentamaan Triplasta uutta urbaania, orginellisti orginaalia hotellia, jonne jokaisen on helppo tulla.”

Riihimäki aloittaa tehtävässään 1.5.2019.

Heli Engblom, liiketoimintajohtaja, Sokotel Oy, p. 050 388 3111, heli.engblom@sok.fi

Hanna Riihimäki

Sokotel Oy on SOK:n matkailu- ja ravitsemisliiketoimintaa harjoittava tytäryhtiö, joka operoi Suomessa neljäätoista Sokos Hotellia ja seitsemää Radisson Blu Hotellia. Sokotel Oy toimii pääkaupunkiseudulla, Tampereella, Oulussa ja Vaasassa. Radisson Blu Marina Palace Hotellin liiketoiminnasta Turussa vastaa Turun Osuuskauppa.

Suomalainen Sokos Hotels -ketju on jakautunut kolmeen erilaiseen hotellityyppiin tarjotakseen yksilöllisiä hotellielämyksiä kaikille. Original-hotelli on sydämeltään suomalainen, Break-hotelli on paljon kaivattu tauko arjen keskellä ja Solo-hotelli on joko klassikko tai syntyy sellaiseksi.

Sokos Hotels on Suomen vastuullisin, luotetuin ja arvostetuin hotelliketju. Ketjuun kuuluu 50 hotellia Suomessa, Virossa ja Venäjällä.  www.sokoshotels.fi

Jopa +60 % myyntipiikkejä – Prisman data osoittaa kuinka suomalaiset hurahtivat huoltamaan pyöriään25.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Suomalaiset ovat innostuneet tänä keväänä toden teolla pyöräilystä, kertoo Prisman tuore myyntidata. Pyoräilyn myynti kasvoi maaliskuussa peräti 60 prosenttia verrattuna vuodentakaiseen. Etenkin sähköpyörien suosio kasvaa jatkuvasti ja taustalla näkyy myös työsuhdepyöräilyn nousu sekä ympäri vuoden tapahtuvan pyöräilyn lisääntyminen. Suomalaiset vaikuttavat myös huoltavansa pyöriään aiempaa enemmän itse, sillä pyöräilytarvikkeiden kuten renkaiden paikkaustarvikkeiden ja ketjuöljyjen myynti on kasvanut voimakkaasti.

S-ryhmän ja S-Pankin asiakkaat voivat nyt käyttää S-Etukortti Visa -korttia Apple Payssä ja lisätä S-Etukortin Applen Lompakkoon23.4.2024 11:30:00 EEST | Tiedote

S-ryhmä ja S-Pankki tuovat S-Etukortti Visa -asiakkailleen mahdollisuuden Apple Payn käyttöön. Se on turvallinen ja helppo maksutapa, joka auttaa asiakkaita välttämään maksukorttinsa luovuttamisen toiselle henkilölle, fyysisten painikkeiden koskettamisen tai käteisellä maksamisen. Siinä käytetään iPhone-puhelimen tehokkaita toimintoja jokaisen maksutapahtuman suojaamiseen. Asiakasomistajat voivat myös lisätä S-Etukorttinsa Applen Lompakkoon. Näin he voivat kerryttää Bonusta iPhone-puhelimellaan tai Apple Watch -älykellollaan.

Bomban lomakohteen odotetut uutuudet kesällä 202423.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Pielisen rantamaisemassa Pohjois-Karjalassa sijaitsevasta Bombasta on viime vuosina muodostunut monipuolinen ja suosittu lomakohde. Ylellinen kylpylä, omaleimainen kulttuuri, lukuisat luonnossa tapahtuvat aktiviteetit sekä herkullinen ruoka houkuttelevat Bomballe. Kesällä 2024 palvelutarjonta laajenee entisestään, kun Bomballa avautuu sekä oma elämyspalveluyritys että Break Sokos Hotel Bomban uusi laajennusosa maisemahuoneineen.