Hellman huutokaupat järjestää keräilyhuutokaupan 13.-14.3. Naantalissa

Huudettavana harvinaisuus - 9000 € Zeppelin-kirje.

Zeppelin-merkki 1830-virhepainamalla tavallisen merkin kera kirjeellä on harvinaisuus.

Lisäksi tarjolla on noin 3000 keräilykohdetta.

Huutokaupan kolme mielenkiintoisinta kohdetta ovat suuri Playboy-lehti erä, Zeppelin virhepainamakuori sekä Dianan ja Charlesin hääsamppanjapullo.

Playboy-lehdet myydään yhtenä eränä ja niiden paino punnitaan sadoissa kiloissa. Vanhin lehdistä on 1960-luvulta ja uusimmat 2000-luvulta.

Kiistaton harvinaisuus huutokaupassa on vuodelta 1930 oleva Zeppeliini-merkki, jossa on tunnettu vuosiluvun 1830 virhepainama. Arvokkaaksi kohteen tekee se, että merkki on kirjeellä, joka on oikeasti kulkenut Zeppeliinin kyydissä Saksaan. Näitä kirjeitä tunnetaan alle 10 kpl. Kirjeen lähtöhinta on 9000 €.

Huutokaupassa on tarjolla myös prinsessa Dianan ja prinssi Charlesin tyhjä hääsamppanjapullo. Täysinäisenä markkinahinta liikkuisi 8000 € kieppeillä. Tyhjän pullon lähtöhinta on 300 €.

Näiden lisäksi huutokaupassa on tarjolla mm. rahoja, nimikirjoituksia, militariaa, vanhoja valokuvia, postikortteja, postimerkkejä ja muuta keräiltävää.

Lisätietoja:

Tatu Untinen puh 040 5455624

ARTESAANIRUOAN SM-KILPAILUT RASEKOSSA SYKSYLLÄ 2020, MATHANTVERK FM VID RASEKO HÖSTEN 202020.5.2020 10:20:50 EESTTiedote

Raseko Raision seudun koulutuskuntayhtymä järjestää yhteistyössä Suomen artesaaniruoka ry:n kanssa artesaaniruoan SM-kilpailut ja seminaarikokonaisuuden 14. – 16.10.2020 Raisiossa Rasekon kampusalueella. Kilpailut järjestetään viidettä kertaa. Tänä vuonna erityisteemana on saariston ruokamatkailu. Artesaaniruoka SM-kilpailun ohessa on luvassa mm. mielenkiintoisia ruoka-aiheisia seminaareja, Lähiruokamarkkinat, uutuustuotteiden maistatuksia ja kohtaamisia ruoasta kiinnostuneiden kanssa.

Ennätysmäärä yrityksiä Team Rynkebyn mukana tukemassa vakavasti sairaita lapsia – Suomen Team Rynkeby – God Morgon polkee heinäkuussa Pariisiin jo kahdeksatta kertaa24.2.2020 08:48:00 EETTiedote

Eurooppalaiset Team Rynkeby –hyväntekeväisyysjoukkueet onnistuivat jälleen tekemään varainkeruuennätyksen vakavasti sairaiden lasten hyväksi. Kaikkiaan 1 541 yrityksen ja yhteisön logot painetaan Team Rynkeby -joukkueiden ajoasuihin merkiksi tuestaan vakavasti sairaille lapsille. Joukkueita on yhteensä 57, mukana ovat kaikki pohjoismaat sekä Saksa ja Sveitsi.

Naantalin Kirjahyrrä vakiinnuttamassa asemansa19.11.2019 08:11:00 EETTiedote

Lasten ja nuorten kirjallisuusfestivaali Kirjahyrrä toteutettiin nyt jo neljännen kerran Naantalissa 14.-16.11.2019. Festivaaliin sisältyi toistakymmentä ohjelmanumeroa, joissa tunnetut lasten- ja nuortenkirjailijat tapasivat lukijoitaan, kertoivat kirjojensa taustoista ja työstään ammattikirjailijoina. Festivaalilla järjestettiin myös sanataiteen ohjaajien toimesta sadutusta, kirjoittamista ja tarinankerrontaa harjoittavia työpajoja lapsille sekä nähtiin teatteriesityksiä.

Naantalin Kirjahyrrä vakiinnuttamassa asemansa29.10.2019 08:13:00 EETTiedote