Hellman huutokaupat järjestää keräilyhuutokaupan 13.-14.3. Naantalissa

Huudettavana harvinaisuus - 9000 € Zeppelin-kirje.

Zeppelin-merkki 1830-virhepainamalla tavallisen merkin kera kirjeellä on harvinaisuus.

Lisäksi tarjolla on noin 3000 keräilykohdetta.

Huutokaupan kolme mielenkiintoisinta kohdetta ovat suuri Playboy-lehti erä, Zeppelin virhepainamakuori sekä Dianan ja Charlesin hääsamppanjapullo.

Playboy-lehdet myydään yhtenä eränä ja niiden paino punnitaan sadoissa kiloissa. Vanhin lehdistä on 1960-luvulta ja uusimmat 2000-luvulta.

Kiistaton harvinaisuus huutokaupassa on vuodelta 1930 oleva Zeppeliini-merkki, jossa on tunnettu vuosiluvun 1830 virhepainama. Arvokkaaksi kohteen tekee se, että merkki on kirjeellä, joka on oikeasti kulkenut Zeppeliinin kyydissä Saksaan. Näitä kirjeitä tunnetaan alle 10 kpl. Kirjeen lähtöhinta on 9000 €.

Huutokaupassa on tarjolla myös prinsessa Dianan ja prinssi Charlesin tyhjä hääsamppanjapullo. Täysinäisenä markkinahinta liikkuisi 8000 € kieppeillä. Tyhjän pullon lähtöhinta on 300 €.

Näiden lisäksi huutokaupassa on tarjolla mm. rahoja, nimikirjoituksia, militariaa, vanhoja valokuvia, postikortteja, postimerkkejä ja muuta keräiltävää.

Lisätietoja:

Tatu Untinen puh 040 5455624

Det gemensamma och länsöverskridande projektet Finnish Archipelago 2025 – hållbar tillväxt genom digitalt produkturval samordnas i samarbete av Visit Pori, Visit Rauma, Yrityssalo, Kimitoöns kommun, Pargas stad, Visit Turku och Visit Naantali, med den sist nämnda som projektadministratör. Det deltagande områdets ihopräknade turismintäkt för år 2018 var en miljard euro och den sysselsättande effekten som turismen genererar 5470 årsverken för samma år.

Varsinais-Suomen ja Satakunnan matkailuorganisaatioiden kaupallinen digihanke; Yhteinen Finnish Archipelago 2025. Digitaalisella matkailutuotteistolla kestävää kasvua19.10.2020 13:00:00 EESTTiedote

Ylimaakunnallisen yhteishankkeen muodostavat Finnish Archipelago-konsortio, johon kuuluu Visit Pori, Visit Rauma, Yrityssalo, Kemiönsaaren kunta, Paraisten kaupunki, Visit Turku ja Visit Naantali, joka on hankkeen hallinnoija. Osallistuvien alueiden yhteenlaskettu matkailutulo oli 1 mrd.€ ja työllistävä vaikutus 5470 htv.

Artesaaniruoan mestaruutta Raisiossa tavoittelee 66 yritystä 130 tuotteella6.10.2020 13:19:10 EESTTiedote

Raisiossa lokakuun 14. – 16. päivä järjestettävään Artesaaniruoka SM 2020 -kilpailuun on ilmoittautunut 66 yritystä yli 130 tuotteella. – Kilpailu järjestetään nyt viidennen kerran ja tällä kertaa osallistujia on kaikkialta Suomesta, iloitsee Suomen Artesaaniruoka ry:n puheenjohtaja Eija Lamsijärvi. – Kaikki tuotteet ovat käyneet läpi esikarsintaseulan, jossa on tarkastettu, että ne täyttävät artesaaniruoan kriteerit. Niitä ovat mm. se, että tuote on valmistettu paikallisista raaka-aineista ilman keinotekoisia aromeja tai säilöntä- ja väriaineita. Samalla on myös varmisteltu, että tekijän kädenjälki näkyy tuotantoketjussa, Lamsijärvi jatkaa.

LUONTOKOKOUKSET SAARISTOSSA KOETAAN EDELLEEN TURVALLISIKSI3.9.2020 08:10:00 EESTTiedote

Yritystilaisuuksien varaustilanne saariston kokouskohteissa näyttää positiiviselta koronapandemiasta huolimatta, vaikkakin ryhmäkoot ovat pienentyneet. Fyysisen yhdessäolon ja tiimiytymisen merkitys on edelleen suuri, ja kun tarve yhteen kokoontumiselle tulee, koetaan turvalliseksi lähteä kokoustamaan ja virkistäytymään ulos luontoon, missä on tilaa. Esimerkiksi Naantalin saaristossa sijaitsevan Herrankukkaron lähes viiden hehtaarin alueella riittää luonnollisia turvavälejä ja yritystilaisuuksia on syksylle varattu lähes saman verran kuin viime vuonna.