Helpotusta joulukiireeseen – Osuuskauppa Keskimaa tarjoaa asiakkailleen laajat aukioloajat

Loppuvuoden juhlakausi on monelle vuoden stressaavinta aikaa. Osuuskauppa Keskimaa helpottaa asiakkaidensa jouluhulinaa laajentamalla myymälöiden aukioloaikoja jouluviikolla. Prisma Seppälä palvelee joulukaupassa ympäri vuorokauden 14.–24.12.2018.

Kaikki Keskimaan myymälät palvelevat asiakkaitaan laajoilla aukioloilla ennen joulua. Prisma Seppälä pitää ovensa auki 24/7 perjantaista 14.12. alkaen aina jouluaattoon kello 18 asti. Keljon ja Palokan Prismojen ennestään laajoja aukioloaikoja laajennetaan vielä sunnuntaille 23.12., jolloin myymälät ovat avoinna kello 7–23, eli arjen aukioloaikojen mukaisesti. Lisäksi kaikki Keskimaan S-marketit ja Salet palvelevat aatonaattona arjen aukioloaikojen mukaisesti, jouluaattona asiakkaita palvellaan kello 16 asti.

– Viime jouluna saimme paljon hyvää palautetta laajennetuista aukioloajoista. Ne vapauttavat ihmiset käymään kaupassa silloin, kun se heidän aikatauluunsa sopii. Koska jouluaatto osuu tänä vuonna maanantaille, halusimme pidentää sunnuntain aukiolojamme asioinnin helpottamiseksi, kertoo toimialajohtaja Reima Loukkola.

Joustavat aukioloajat tarjoavat lisätyötä monelle. Seppälän Prisman johtaja Mikko Junttila kertoo työntekijöiden suhtautuvan yötöihin varsin positiivisesti. Henkilökunta on tottunut tekemään yötöitä ennestään tavarakuormien purkamisessa.

– Yövuorot ovat erittäin haluttuja, eikä kenenkään tarvitse tehdä niitä vastoin tahtoaan. Suurien volyymien takia vilkkaimpina jouluviikon öinä meillä on töissä reilut 20 työntekijää, avaa Mikko Junttila.

Jouluostoksia aattoon asti – tärpit väljempään kauppareissuun

Joulu tarjoaa tänä vuonna monelle erityisen pitkät vapaat. Koska joulu on vuoden vilkkain sesonki, on kaupoissa paikoin tiivis tunnelma laajoista aukioloista huolimatta.

– Odotettavissa on, että vilkkaimmat yöt ajoittuvat loppuviikolle, jolloin joulukauppa on muutenkin kiivaimmillaan. Väljyyttä ostoksien tekemiseen saa todennäköisemmin, kun lähtee kaupoille aamuvarhaisella tai myöhään illalla. Eniten kuhinaa hyllyjen väleissä on iltapäivisin ja alkuillasta, ennustaa Junttila vuosien kokemuksen pohjalta.

Kaikkien Keskimaan myymälöiden joulunajan aukioloajat voi tarkistaa S-kanavalta, www.keskimaa.fi.

Lisätietoja:
Osuuskauppa Keskimaa, toimialajohtaja Reima Loukkola, 050 595 1972
Osuuskauppa Keskimaa, Prisma Seppälän johtaja Mikko Junttila, 050 575 7574

Osuuskauppa Keskimaa on market- ja tavaratalokauppaa, matkailu- ja ravitsemiskauppaa sekä liikennemyymälä- ja polttonestekauppaa harjoittava monialayritys, joka tarjoaa palveluja yli 100 toimipaikassa. Olemme maakunnan markkinajohtaja kaikilla edustamillamme toimialoilla. Keskimaa on Keski-Suomen maakunnan suurimpia yrityksiä yli 600 miljoonan euron liikevaihdolla. Asiakasomistajia on yli 130 000. Keskimaa työllistää lähes 2000 keskisuomalaista.

Solo Sokos Hotel Paviljongin laajennus on valmistunut11.6.2019 10:15:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaan Solo Sokos Hotel Paviljongin elokuussa 2018 aloitettu laajennus on valmistunut. Jyväskyläläisen hotellin 40 uutta huonetta saadaan käyttöön perjantaina 14.6.2019 alkaen. Uusia huoneita valmistui kolmeen eri huoneluokkaan: Solo Up, Supreme ja kaksi 100-neliöistä kahden kerroksen sviittiä. Skandinaavisten huoneiden suunnittelusta on vastannut sisustusarkkitehti Joanna Laajisto. Laajennushankkeen kokonaisurakan toteuttajana toimi rakennusliike NCC.

Uudet Nosto-käteisautomaatit Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen21.5.2019 09:50:00 EESTTiedote

Osuuskauppa Keskimaa on alkuvuoden aikana korvannut kaikki Keskimaan toimipisteiden yhteydessä toimineet Otto-automaatit Nosto-käteisautomaateilla. Kesäkuun alussa Viitasaaren ja Savelan S-marketien yhteyteen asennetaan uudet Nosto-käteisautomaatit. Keskimaa haluaa helpottaa asiakkaiden arkea panostamalla maksamisen palveluihin niin käteisnostamisen kuin mobiilimaksamisen kehittämisen myötä.

Keskimaa tekee yhteistyötä yli 120 keskisuomalaisen lähituottajan kanssa15.5.2019 09:21:33 EESTTiedote

Lähialueen pienet ja suuret elintarvikealan yritykset ovat Osuuskauppa Keskimaalle merkittäviä yhteistyökumppaneita. Keskimaan kaupoissa myytiin viime vuonna omalla toimialueellamme valmistettuja tuotteita 22,7 miljoonalla eurolla. Keskimaa järjestää toimipaikoissaan 16.−18.5.2019 Ruokaa läheltäsi -lähituottajatapahtuman, jossa yli 60 lähituottajaa esittelee tuotteitaan. Päätapahtumapaikkana on Prisma Seppälä.