Helsingin seudun kauppakamari

Helsingin seudun kauppakamarin verkkomaailma uudistui – asiakkaat edellä

Jaa
Uudistimme verkkosivustomme. Sivustot toteutettiin konseptilla, jossa haluttiin nähdä tarpeet ja kokonaisuus asiakkaan silmin. Myös visuaalisuuteen on satsattu; ulkoasultaan uusi verkkomaailma on nyt moderni ja raikas.

Helsingin seudun kauppakamari paransi digitaalista asiakaskokemusta uudistamalla helsinki.chamber.fi -kotisivut ja KauppakamariNyt -verkkomedian sekä suurimman kävijämäärän keräävän KauppakamariTieto -palvelun selkeämmäksi ja käyttäjäkokemukseltaan yhtenäisemmäksi. Lisäksi avasimme Kauppakamarinkoulutus-sivuston, josta asiakkaamme löytävät laajan koulutustarjontamme eri muodoissaan

"Yhä useammin ensimmäinen asiakaskohtaaminen tapahtuu verkossa. On tärkeää, että jäsenyrityksissämme palvelumme ja tarjoamamme jäsenedut ovat helposti löydettävissä ja  hyödynnettävissä digitaalisissa kanavissamme. Kehitystyö jatkuu edelleen asiakkaidemme tarpeiden ja toiveiden mukaisesti", toteaa asiakkuusjohtaja Riitta Salmi.

Kotisivut ja KauppakamariNyt -verkkomedia ovat nyt saman katon alla. Löydät sieltä niin ajankohtaiset uutiset, julkaisut ja tapahtumat kuin yrityksille suunnatut tietopaketit, koulutukset ja monipuoliset jäsenpalvelumme.Kauppakamarin oma media pitää jäsenet ja sidosryhmän ajan tasalla yrityselämää koskevista asioista ja tulevaisuuden trendeistä.

"Haluamme panostaa monikanavaisuuteen, jotta tavoitamme mahdollisimman laajasti lukijamme ja seuraajaamme. Digimaailma on yksi kokonaisuus ja kehittämme sitä jatkossakin erityisesti sisällöt ja niiden löydettävyys edellä", sanoo viestintäpäällikkö Rauha Kiljunen-Ruotsalainen.

Toimivat verkkopalvelut ovat kauppakamarin jäsenen ja laajan sidosryhmäverkoston etu.

"Lähestulkoon kaikilla palveluillamme on digitaalinen ulottuvuus, joka on tuonut tarjontamme asiakkaidemme luo aivan uudella tavalla", kertoo IT-päällikkö Max Moiseev.

Kotisivujen ja verkkomedia KauppakamariNyt:n lisäksi Helsingin seudun kauppakamari uudisti Koulutus- ja KauppakamariTieto -sivustot. Verkkomaailman uudistusprojekti on toteutettu yhteistyössä mainostoimisto Staart Oy, digitoimisto Vincit Oy sekä Timehouse Oy kanssa.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Rauha Kiljunen-Ruotsalainen
Viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
p. 040 5117903
rauha.kiljunen-ruotsalainen@chamber.fi


Max Moiseev
Tietohallintopäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
p. 050 597 5135
max.moiseev@chamber.fi


Riitta Salmi
Asiakkuusjohtaja, Helsingin Kamari Oy
p. 050 62 906
riitta.salm@chamber.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Helsingin seudun kauppakamari
Helsingin seudun kauppakamari
Kalevankatu 12
00100 Helsinki

http://helsinki.chamber.fi/fi/

Helsingin seudun kauppakamari vahvistaa yritysten menestystä osallistumalla aktiivisesti Helsingin seudun kehittämiseen. Kauppakamariin kuuluu 21 kunnan alueelta yli 7000 palveluja, kauppaa ja teollisuutta edustavaa yritystä.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Helsingin seudun kauppakamari

Näpistyksiä alkuvuonna Helsingissä jopa 60 prosenttia enemmän kuin aiemmin – ”Lainsäädännön tulisi näkyä myös tuomioissa”24.6.2025 08:00:00 EEST | Tiedote

Helsingissä tehtiin Poliisin mukaan yli 7 400 näpistystä tammi-toukokuussa 2025. Viime vuonna samaan aikaan näpistyksiä oli 4 615. Vuoden 2025 näpistyksistä yli 90 prosenttia on myymälänäpistyksiä. Alueen kauppojen mukaan ne aiheuttavat myös toistuvia vaaratilanteita sekä asiakkaille että myymälähenkilökunnalle. Helsingin poliisi on alkanut niputtaa sarjanäpistelijöiden näpistyksiä ja vie niitä yhdellä kertaa syyteharkintaan. ”Uuden lainsäädännön ja oikeuskäytännön tulisi selkeästi näkyä myös syyttämispäätöksissä ja tuomioissa eli toistuvia näpistystuomioita tulisi muuttaa vankeusrangaistukseksi”, sanoo Helsingin seudun kauppakamarin neuvontapalvelujen ja lakiasioiden johtaja Marko Silen. Heinäkuussa näpistyksiä ilmoitetaan perinteisesti paljon. Kesällä näpistyksiä tapahtuu myös muualla kuin myymälöissä.

Ennakointikamari selvitti: yritykset pitävät henkilökunnan jatkuvaa oppimista tärkeänä laajalti27.5.2025 08:30:00 EEST | Tiedote

Yritykset pitävät henkilöstön jatkuvaa oppimista merkittävänä – riippumatta siitä, onko yrityksen liiketoiminnan tavoitteena esimerkiksi kasvu, kannattavuus tai liiketoimintamallin muuttaminen, käy ilmi Ennakointikamarin tilaamasta laadullisesta tutkimuksesta. Yritykset kokevat, että osaamisen kehittämisen hyötyjä yrityksille ovat muun muassa yrityksen toiminnan tehostaminen, regulaatioon vastaaminen ja potentiaalisten työntekijöiden houkuttelu.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
World GlobeA line styled icon from Orion Icon Library.HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye