Helsingin seudun kauppakamarin verkkomaailma uudistui – asiakkaat edellä

Uudistimme verkkosivustomme. Sivustot toteutettiin konseptilla, jossa haluttiin nähdä tarpeet ja kokonaisuus asiakkaan silmin. Myös visuaalisuuteen on satsattu; ulkoasultaan uusi verkkomaailma on nyt moderni ja raikas.

Helsingin seudun kauppakamari paransi digitaalista asiakaskokemusta uudistamalla helsinki.chamber.fi -kotisivut ja KauppakamariNyt -verkkomedian sekä suurimman kävijämäärän keräävän KauppakamariTieto -palvelun selkeämmäksi ja käyttäjäkokemukseltaan yhtenäisemmäksi. Lisäksi avasimme Kauppakamarinkoulutus-sivuston, josta asiakkaamme löytävät laajan koulutustarjontamme eri muodoissaan

"Yhä useammin ensimmäinen asiakaskohtaaminen tapahtuu verkossa. On tärkeää, että jäsenyrityksissämme palvelumme ja tarjoamamme jäsenedut ovat helposti löydettävissä ja  hyödynnettävissä digitaalisissa kanavissamme. Kehitystyö jatkuu edelleen asiakkaidemme tarpeiden ja toiveiden mukaisesti", toteaa asiakkuusjohtaja Riitta Salmi.

Kotisivut ja KauppakamariNyt -verkkomedia ovat nyt saman katon alla. Löydät sieltä niin ajankohtaiset uutiset, julkaisut ja tapahtumat kuin yrityksille suunnatut tietopaketit, koulutukset ja monipuoliset jäsenpalvelumme.Kauppakamarin oma media pitää jäsenet ja sidosryhmän ajan tasalla yrityselämää koskevista asioista ja tulevaisuuden trendeistä.

"Haluamme panostaa monikanavaisuuteen, jotta tavoitamme mahdollisimman laajasti lukijamme ja seuraajaamme. Digimaailma on yksi kokonaisuus ja kehittämme sitä jatkossakin erityisesti sisällöt ja niiden löydettävyys edellä", sanoo viestintäpäällikkö Rauha Kiljunen-Ruotsalainen.

Toimivat verkkopalvelut ovat kauppakamarin jäsenen ja laajan sidosryhmäverkoston etu.

"Lähestulkoon kaikilla palveluillamme on digitaalinen ulottuvuus, joka on tuonut tarjontamme asiakkaidemme luo aivan uudella tavalla", kertoo IT-päällikkö Max Moiseev.

Kotisivujen ja verkkomedia KauppakamariNyt:n lisäksi Helsingin seudun kauppakamari uudisti Koulutus- ja KauppakamariTieto -sivustot. Verkkomaailman uudistusprojekti on toteutettu yhteistyössä mainostoimisto Staart Oy, digitoimisto Vincit Oy sekä Timehouse Oy kanssa.

Rauha Kiljunen-Ruotsalainen
Viestintäpäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
rauha.kiljunen-ruotsalainen@chamber.fi

Max Moiseev
Tietohallintopäällikkö, Helsingin seudun kauppakamari
max.moiseev@chamber.fi

Riitta Salmi
Asiakkuusjohtaja, Helsingin Kamari Oy
riitta.salm@chamber.fi

Helsingin seudun kauppakamari ja Kajaanin ammattikorkeakoulu: Ainutlaatuinen yhteistyömalli yritysten kouluttamisen ja korkeakouluopintojen yhdistämisessä13.1.2020 13:00:00 EETTiedote

Kauppakamarin jäsenyrityksille ja asiakkaille tarjotaan jatkossa mahdollisuus suorittaa korkeakoulutasoisia opintoja samalla, kun osallistuvat kauppakamarin koulutuksiin tai käyttävät KoulutusOnline-palvelua. Helsingin seudun kauppakamari ja KAMK, Kajaanin ammattikorkeakoulu Oy, allekirjoittavat tänään yhteistyösopimuksen koulutusyhteistyöstä. Sopimuksen myötä yhteistyö käynnistyy heti ja opintoja on mahdollista suorittaa keväästä 2020 alkaen.

Helsingin seudun tuotanto ja työllisyys kasvussa – yritysten suhdanneodotukset heikkenemässä2.1.2020 12:00:00 EETTiedote

Helsingin seudun liiketoiminnan kehitys oli vahvaa vuoden 2019 kolmannella neljänneksellä lähes kaikilla toimialoilla. Jalostusarvo kasvoi vahvasti teollisuudessa, rakentamisessa, informaatio- ja viestintäalalla sekä majoitus- ja ravitsemistoiminnassa. Päätoimialoilla suhdanteiden odotetaan kuitenkin heikkenevän lähikuukausina, selviää Helsingin seudun kauppakamarin Toimialakatsauksesta.