Helsingin Vuorantaan valmistuu 19 uutta Lumo-vuokra-asuntoa

Merenrannan ja luonnon lähelle valmistuvan Haapsalunkuja 4:n asukkaiden yhteiskäytössä on rantasauna, tenniskenttä, uimalaituri ja viereinen uimaranta neljän muu taloyhtiön kesken. Uudet Lumo-asunnot valmistuvat 1.11.2017.

Haapsalunkuja 4:n Lumo-kodit ovat laadukkaita kaksioita ja kolmioita. Pienkerrostalon vaaleasävyisissä asunnoissa on lasitettu parveke tai maantasoterassi. Talossa on muun muassa sauna ja varastotilat ja naapuritalon Palmsenpolku 2:n pesutupa on asukkaiden käytettävissä.

Talo sijaitsee viihtyisässä paikassa merenrannan ja luonnon äärellä. Asukkaiden yhteiskäytössä on rantasauna, uimalaituri ja viereinen uimaranta sekä tenniskenttä.

Haapsalunkuja 4 on savuton talo kuten kaikki uudiskohteemme. Savuttomassa talossa on tupakointi kielletty asunnossa, parvekkeella ja talo yhteisissä tiloissa.

Lumo-asukkaan etuihin sisältyy muun muassa laajakaista ja lemmikit ovat tervetulleita. Lisäksi asiakkaille on tarjolla monipuoliset asiakasetuja ja tapahtumia.

Vuokraa koti: https://verkkokauppa.lumo.fi

Myyntijohtaja Nina Silvonen, Kojamo Oyj, puh. 020 5084101, [etunimi.sukunimi](at)kojamo.fi