Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Helsinki goes bananas – Nokia 8110 4G -banaanipuhelimen lanseeraus kutsuu kaupunkilaiset aarteenetsintään lauantaina

Jaa
HMD Global juhlistaa heinäkuussa lanseerattua Nokia 8110 4G:tä – ikonisen banaanipuhelimen uutta versiota – aarteenetsinnällä Helsingin keskustassa. Eeppinen banaanihuntti -nimellä kulkeva tapahtuma kutsuu kaupunkilaiset banaanijahtiin, jossa palkintona erikoisbanaanien löytäjille on 8110 4G banaanipuhelin.

Nokia-brändin alla uusia puhelimia markkinoille tuova HMD Global toi heinäkuussa takaisin yhden tunnetuimmista nokialaisista, ikonisen 8110-banaanipuhelimen. Uuden Nokia 8110 4G -puhelimen lanseerausta juhlistetaan tulevana lauantaina klo 12-18 Helsingin kantakaupungin alueella Eeppinen banaanihuntti -nimisessä urbaanissa aarrejahdissa.

”Legendaarinen tuote ansaitsee legendaarisen lanseeraustapahtuman. Eeppinen aarteenetsintä Helsingin kaduilla on paitsi tapa herättää huomiota meille tärkeässä milleniaalien kohderyhmässä myös kunnianosoitus Nokia-brändin kotimaalle”, kertoo Pohjoismaiden markkinoinnista vastaava Miko Paassilta HMD Globalilta.

Kaupunkiin siis piilotetaan 18 erikoisbanaania, joissa kussakin on oma voittokoodinsa ja tunnisteensa. Voittobanaanin löytäjä voi vaihtaa sen Aleksanterinkadun Elisa Kulmassa Nokia 8110 4G -banaanipuhelimeen. Eeppisen banaanihuntin tarkemmat vinkit ja osallistumisohjeet paljastetaan tismalleen tapahtuman alkaessa lauantaina klo 12 Nokia Mobile FB-kanavassa. 

Aarteenetsinnän lisäksi päivän aikana kaupungilla jaetaan myös huikeat 8110 normibanaania. ”Näitä tosin ei voi vaihtaa 8110 4G puhelimeksi. Ne erikoisbanaanit tosiaan pitää vinkkien avulla löytää. Ajatuksena on lähinnä piristää kaupunkilaisten lauantaipäivää ja tarjota maistuva välipala”, naurahtaa Paassilta.

Kampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa sosiaalisen median toimisto Kurio ja tapahtumasta markkinointitoimisto Lataamo. ”Somekanavat ovat luonnollisesti keskeisessä roolissa uusien Nokian puhelinten lanseerauksissa. Eeppisen banaanihuntin aarteenmetsästäjien kannattaakin pitää Nokian ja Elisan somekanavia silmällä”, Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas vinkkaa.

Klassikon paluu HMD Globalin teknologialla

Legendaarisen Nokia 8110:n uusi versio toimii 4G LTE-verkoissa. Voit siis käyttää sujuvasti puhelimessa olevia Facebookia ja Google Mapsia sekä surfata, chatata ja striimata samoilla nopeuksilla kuin älypuhelimellasi. Voit myös tehdä Nokia 8110 4G:stä langattoman Hotspotin ja jakaa Wi-Fi-yhteyden, milloin ja missä vain.

Nokia 8110 4G on kestävä ja luotettava, ja sen käyttö on helppoa: puheluun vastataan ja se lopetetaan puhelimen kantta liu’uttamalla. Puhelin on tarjolla raikkaana banaaninkeltaisena ja aina tyylikkäänä mustana. Nokia 8110 4G:n vähittäismyyntihinta on 79 euroa.

Nokia 8110 4G -puhelimen tekniset tiedot:

  • Polykarbonaattirunko
  • 2 megapikselin kamera LED-salamalla
  • 2,4" kaareva näyttö
  • Älykäs KaiOS-käyttöjärjestelmä
  • Qualcomm® 205 -mobiilialusta (MSM8905)
  • 512 Mt RAM
  • 4 Gt tallennustilaa**
  • Akku itse vaihdettavissa***

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Lisätietoja:


Miko Paassilta
Marketing
HMD Global
+358 443061981
miko.paassilta@hmdglobal.com


Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi

Kuvat

Linkit

Tietoja julkaisijasta

Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Merimiehenkatu 29
00150 Helsinki

http://www.kurio.fi

Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen. 

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto

Kurio liittyy SAMY Alliancen riveihin – tähtää globaaliin kasvuun some edellä5.3.2024 08:44:56 EET | Tiedote

Kurio yhdistyy osaksi SAMY Alliancea. SAMY Alliance tarjoaa teknologia- ja dataohjatusti social-first-markkinoinnin palveluita ja on perustamisvuodestaan 2013 lähtien tehnyt voimakasta kasvua vuosittain, rakentaen asemaansa johtavana globaalina toimijana alallaan. Someen erikoistunut luova toimisto Kurio tulee johtamaan SAMY Alliancen Pohjoismaiden laajentumista. Yhdistymisen myötä Kurion osakkaat liittyvät SAMY Alliancen osakkeenomistajien joukkoon.

Tekoäly herätti lastenkirjan piirroshahmon eloon virtuaalivaikuttajana21.4.2023 12:02:05 EEST | Tiedote

Energiayhtiö Helen julkaisi lastenkirjan, joka tuo perheille sekä kasvatuksen ammattilaisille uudenlaisen keinon kertoa lapsille energiasta ja energiamurroksesta. Kirja on osa poikkeuksellisen laajaa hanketta, jonka tarkoitus on paitsi tarjota helposti ymmärrettävää tietoa lapsille myös tukea vanhempia ja ammattilaisia energiakasvatuksessa. Tarinan levittämistä varten kirjan päähenkilöstä luotiin tekoälyn avulla virtuaalivaikuttaja.

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye