Helsinki goes bananas – Nokia 8110 4G -banaanipuhelimen lanseeraus kutsuu kaupunkilaiset aarteenetsintään lauantaina
HMD Global juhlistaa heinäkuussa lanseerattua Nokia 8110 4G:tä – ikonisen banaanipuhelimen uutta versiota – aarteenetsinnällä Helsingin keskustassa. Eeppinen banaanihuntti -nimellä kulkeva tapahtuma kutsuu kaupunkilaiset banaanijahtiin, jossa palkintona erikoisbanaanien löytäjille on 8110 4G banaanipuhelin.

Nokia-brändin alla uusia puhelimia markkinoille tuova HMD Global toi heinäkuussa takaisin yhden tunnetuimmista nokialaisista, ikonisen 8110-banaanipuhelimen. Uuden Nokia 8110 4G -puhelimen lanseerausta juhlistetaan tulevana lauantaina klo 12-18 Helsingin kantakaupungin alueella Eeppinen banaanihuntti -nimisessä urbaanissa aarrejahdissa.
”Legendaarinen tuote ansaitsee legendaarisen lanseeraustapahtuman. Eeppinen aarteenetsintä Helsingin kaduilla on paitsi tapa herättää huomiota meille tärkeässä milleniaalien kohderyhmässä myös kunnianosoitus Nokia-brändin kotimaalle”, kertoo Pohjoismaiden markkinoinnista vastaava Miko Paassilta HMD Globalilta.
Kaupunkiin siis piilotetaan 18 erikoisbanaania, joissa kussakin on oma voittokoodinsa ja tunnisteensa. Voittobanaanin löytäjä voi vaihtaa sen Aleksanterinkadun Elisa Kulmassa Nokia 8110 4G -banaanipuhelimeen. Eeppisen banaanihuntin tarkemmat vinkit ja osallistumisohjeet paljastetaan tismalleen tapahtuman alkaessa lauantaina klo 12 Nokia Mobile FB-kanavassa.
Aarteenetsinnän lisäksi päivän aikana kaupungilla jaetaan myös huikeat 8110 normibanaania. ”Näitä tosin ei voi vaihtaa 8110 4G puhelimeksi. Ne erikoisbanaanit tosiaan pitää vinkkien avulla löytää. Ajatuksena on lähinnä piristää kaupunkilaisten lauantaipäivää ja tarjota maistuva välipala”, naurahtaa Paassilta.
Kampanjan suunnittelusta ja toteutuksesta vastaa sosiaalisen median toimisto Kurio ja tapahtumasta markkinointitoimisto Lataamo. ”Somekanavat ovat luonnollisesti keskeisessä roolissa uusien Nokian puhelinten lanseerauksissa. Eeppisen banaanihuntin aarteenmetsästäjien kannattaakin pitää Nokian ja Elisan somekanavia silmällä”, Kurion toimitusjohtaja Tommi Opas vinkkaa.
Klassikon paluu HMD Globalin teknologialla
Legendaarisen Nokia 8110:n uusi versio toimii 4G LTE-verkoissa. Voit siis käyttää sujuvasti puhelimessa olevia Facebookia ja Google Mapsia sekä surfata, chatata ja striimata samoilla nopeuksilla kuin älypuhelimellasi. Voit myös tehdä Nokia 8110 4G:stä langattoman Hotspotin ja jakaa Wi-Fi-yhteyden, milloin ja missä vain.
Nokia 8110 4G on kestävä ja luotettava, ja sen käyttö on helppoa: puheluun vastataan ja se lopetetaan puhelimen kantta liu’uttamalla. Puhelin on tarjolla raikkaana banaaninkeltaisena ja aina tyylikkäänä mustana. Nokia 8110 4G:n vähittäismyyntihinta on 79 euroa.
Nokia 8110 4G -puhelimen tekniset tiedot:
- Polykarbonaattirunko
- 2 megapikselin kamera LED-salamalla
- 2,4" kaareva näyttö
- Älykäs KaiOS-käyttöjärjestelmä
- Qualcomm® 205 -mobiilialusta (MSM8905)
- 512 Mt RAM
- 4 Gt tallennustilaa**
- Akku itse vaihdettavissa***
Avainsanat
Yhteyshenkilöt
Lisätietoja:
Miko Paassilta
Marketing
HMD Global
+358 443061981
miko.paassilta@hmdglobal.com
Tommi Opas
Toimitusjohtaja
Kurio // The Social Media Agency
+358 40 1833256
tommi@kurio.fi
Kuvat
Linkit
Tietoja julkaisijasta
Kurio on sosiaalisen median toimisto, joka auttaa asiakkaitaan tekemään tuloksellista markkinointia ja viestintää sosiaalista mediaa ja digitaalisia kanavia hyödyntäen.
Tilaa tiedotteet sähköpostiisi
Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat mediatiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.
Lue lisää julkaisijalta Kurio Oy, sosiaalisen median toimisto
Kurio toiseksi paras Suomen viestintätoimistoista tuoreessa mielikuvatutkimuksessa29.1.2019 15:03:01 | Tiedote
Kurio on viestinnästä vastaavien päättäjien ja asiantuntijoiden mukaan yleisarvosanaltaan Suomen toiseksi paras viestintätoimisto, kertoo Taloustutkimuksen tuore tutkimus. Kurion vahvuuksiksi koetaan erityisesti näkemyksellisyys, luovuus ja ajantasainen osaaminen, joissa Kurio on alan ykkönen. Kurion parhaiksi osaamisalueiksi nimettiin tasapistein sosiaalinen media ja sisältömarkkinointi, jotka molemmat yhdistettiin toimistoon vahvemmin kuin yhteenkään kilpailijaansa. Myös kansainvälinen osaaminen oli alan kärkeä.
Näin markkinoit somessa alkavana vuonna – kotimaiset asiantuntijat kertovat Kurion trendikatsauksessa2.1.2019 14:19:03 | Tiedote
”Markkinoijan on katsottava somea vakavammin ja kokonaisvaltaisemmin kuin koskaan aikaisemmin", toteaa Christina Forsgård, yksi Kurion vuosittaisen somemarkkinoinnin katsauksen asiantuntijoista.
Finlandia kajautti kultaa itsenäisyyspäivänä European Excellence Awardsissa7.12.2018 17:50:25 | Tiedote
Kurion Nesteelle ja Ponsselle suunnittelema Finlandia by Forest Machines palkittiin ainoana suomalaistyönä Dublinissa järjestetyssä European Excellence Awardsissa.
Tutkimus: joka kymmenes Cannes Lions -voittaja hyödynsi tekoälyä26.11.2018 08:00:00 | Tutkimus
Kurion ja Cannes Lionsin vuosittainen AI-tutkimus osoittaa tekoälyn tulleen puhtaasti toteutuksista lähemmäs kampanjoiden perimmäistä ideaa.
Kurion Nesteelle ja Ponsselle suunnittelema Finlandia By Forest Machines pokkasi Euroopan parhaan B2B-kampanjan palkinnon Digital Communications Awards -kilpailussa1.10.2018 14:28:49 | Tutkimus
Kurion suunnittelema ja toteuttama Finlandia by Forest Machines -kampanja voitti perjantaina 28.9. Berliinissä järjestetyssä Euroopan-laajuisessa Digital Communication Awards -gaalassa B2B Communications -kategorian. Lisäksi kampanja shortlistattiin Viral Communication -kategoriassa.
Tuore selvitys Cannes Lionsista: yksi asia yli muiden yhdistää voittajia30.8.2018 08:06:57 | Tutkimus
Cannes Lionsin voittajista jopa 83 % hyödynsi sosiaalista mediaa, kertoo sometoimisto Kurion yhdessä Cannes Lionsin kanssa tekemä katsaus. Somevoittajien menestyksen takana puolestaan ovat aidot teot, hyvän tekeminen ja merkityksellisyys.
Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki STT Infossa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.
Tutustu uutishuoneeseemme