Hemsö ostaa oppilaitoskiinteistön Helsingistä

Hemsö on ostanut oppilaitoskiinteistön Helsingin keskustasta. Kiinteistön vuokrattava pinta-ala on 6 200 neliömetriä.

Kiinteistö on Hemsön ensimmäinen Helsingissä sijaitseva oppilaitoskiinteistö ja sen tiloja vuokraavat Aalto-yliopisto sekä Hanken. Kiinteistö sijaitsee Helsingin keskustassa hyvien kulkuyhteyksien varrella ja sen kauppahinta on noin 12,5 miljoonaa euroa.

‒ Hankinnan myötä Hemsö luo jalansijaa Helsingin koulutussektorille ja kasvattaa julkisen sektorin vuokralaisten osuutta investointistrategiansa mukaisesti. Hankinta vahvistaa myös Hemsön näkyvyyttä Helsingissä, sanoo Hemsön Suomen maajohtaja Jarkko Leinonen.

Kiinteistön myyjä on Aalto-yliopistokiinteistöt Oy. Kiinteistö siirtyy Hemsön omistukseen välittömästi.

Nils Styf, toimitusjohtaja, +46 8 501 170 01
Jarkko Leinonen, Suomen maajohtaja, +358 400 150 841