Henriikka Hakkala Lääkäriliiton viestinnän asiantuntijaksi

Hakkala on aloittanut tehtävässään elokuun lopulla.

Lääkäriliiton viestinnän asiantuntijan tehtävään on valittu FM, MTi Henriikka Hakkala.

Hakkalalla on pitkä kokemus viestinnän tehtävistä Suomessa ja kansainvälisesti, myös sote-sektorilta. Hän on toiminut aiemmin muun muassa Suomen lähi- ja perushoitajaliitto SuPer ry:ssä, jossa hänen vastuullaan oli vaikuttaja-, jäsen- ja brändiviestintää sekä ammatillisen lehden toimitustyötä. Lääkäriliittoon Hakkala siirtyy Duuri Group Oy:n viestintäasiantuntijan tehtävistä.

- Olen innostunut siitä, että pääsen osallistumaan suomalaisten lääkärien hyvän työelämän sekä toimivien ja tuloksellisten neuvottelusuhteiden edistämiseen. Minulle on arvokasta, että saan käyttää omaa osaamistani ihmisten hyvinvoinnin edistäminen, Hakkala toteaa.

Henriikka Hakkala on aloittanut Lääkäriliitossa 29.8.2022.

Lauri Korkeaoja, viestintäjohtaja, puh. 044 0788282, lauri.korkeaoja@laakariliitto.fi

Henriikka Hakkala, viestinnän asiantuntija, puh. 040 5266907, henriikka.hakkala@laakariliitto.fi

Lääkärijärjestöt: Suunnitellut henkilöstövähennykset vaarantaisivat lääketieteellisen koulutuksen laadun Oulussa2.9.2022 14:17:12 EEST | Tiedote

Oulun yliopiston hallitus on kokouksessaan 23.8.2022 käsitellyt esitystä n. 25 henkilötyövuoden säästämiseksi lääketieteellisessä tiedekunnassa, sillä tiedekunnan talous on jäämässä 1,4 miljoonaa euroa tappiolliseksi vuoden loppuun mennessä. Esitys jäi kokouksessa vielä pöydälle. Lääketieteen perustutkinto-opiskelijoita edustava Suomen Medisiinariliitto ry, erikoistuvia lääkäreitä edustava Nuorten Lääkärien Yhdistys ry ja lääkärien ammattijärjestö Suomen Lääkäriliitto ilmaisevat syvän huolensa lääketieteellisen koulutuksen laadusta Oulussa, mikäli suunnitellut säästötoimet toteutuvat.