HOK-Elannon ravintoloilta 10 000 euroa MIELI ry:lle

Osassa HOK-Elannon ravintoloita on ollut perinteenä huomioida uskollisia kanta-asiakkaita pikkujouluilla.
- Koronarajoitusten takia joudumme valitettavasti perumaan kanta-asiakastilaisuudet tältä vuodelta. Sen sijaan lahjoitamme tilaisuuksiin varatun summan, 10 000 euroa, meille tärkeään asiaan: MIELI ry:n Kriisipuhelimeen. Toivomme, että kaikki saisivat viettää tänä vuonna turvallista joulua, aluejohtaja Satu Rytkönen toteaa.

Kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua akuutissa avun tarpeessa ja kriisissä oleville ja heidän läheisilleen. Päivystäjä auttaa soittajaa pohtimaan keinoja oman tilanteen helpottamiseksi, omien voimavarojen löytämiseksi ja ongelmien ratkaisemiseksi.

Kriisipuhelimen periaatteet ovat nimettömyys, kunnioitus ja arvostava kohtaaminen sekä luottamus. Keskustelun keskiössä kriisi, jota käsitellään lähtökohtaisesti yhdessä puhelinkeskustelussa. Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111

aluejohtaja Satu Rytkönen, p. 010 76 60647

Kaupintie 14, PL 53

HOK-Elanto tuottaa etuja ja palveluja pääkaupunkiseudun ja lähialueiden asukkaille. Toimialueemme kattaa Espoon, Helsingin, Hyvinkään, Järvenpään, Keravan, Mäntsälän, Nurmijärven, Tuusulan ja Vantaan. Marketteja, tavarataloja, ravintoloita, liikennemyymälöitä ja muita toimipaikkoja alueellamme on yli 320.

Oluthuoneet 30 vuotta: Kolmen hanan tarjonnasta satojen oluiden maistattajiksi24.9.2020 10:00:00 EESTTiedote

Tänä vuonna tulee kuluneeksi 30 vuotta siitä, kun ensimmäinen HOK-Elannon oluthuone avasi ovensa. Ravintolapäälliköt Petri Loponen ja Vessu Juvonen ovat nähneet olutkulttuurin murroksen tiskin takaa ja listaavat tämän päivän oluttrendit vuosikymmenten kokemuksella. Oluthuoneista etsitään nykyään yhä enemmän ideoita ja elämyksiä. Käsillä on toinenkin murros: alkoholittomien oluiden suosio jatkaa kasvuaan.

S-ryhmä vahvistaa nuorten työelämä- ja digitaitoja Duuni- ja Harkkapassilla – HOK-Elannolla oma syvennetty verkkokoulutus22.9.2020 11:33:58 EESTTiedote

S-ryhmä työllistää vuosittain tuhansia nuoria toimipaikoissaan kausiapulaisina ja harjoittelijoina. Duuni- ja Harkkapassi ovat uusia työkaluja, joiden avulla eri toimialoilla työskentelevät nuoret perehtyvät työelämätaitoihin, työturvallisuuteen ja esimerkiksi työhyvinvointiin. Itseopiskeltavalle työelämätiedolle on ollut COVID-19-koronaviruksen värittämänä poikkeusvuonna erityinen tilaus.

Ruoan verkkotilaamisesta tuli pääkaupunkiseudulla tapa – S-marketit vahvistamaan kasvavaa ruoan verkkokauppaa15.9.2020 09:00:00 EESTTiedote

Pääkaupunkiseudulla toimiva HOK-Elanto jatkaa verkkokauppapalveluidensa vahvistamista. Syyskuun aikana myös kymmenen S-marketia aloittaa ruokatilausten kotiinkuljetukset Helsingissä, Espoossa, Vantaalla ja Tuusulassa. Koronakevät moninkertaisti ruoan verkkokauppatilaukset pääkaupunkiseudulla. Kysyntäpiikki tasoittui, mutta ruoan nettitilaaminen jäi tavaksi.