HOK-Elannon ravintoloilta 10 000 euroa MIELI ry:lle

Osassa HOK-Elannon ravintoloita on ollut perinteenä huomioida uskollisia kanta-asiakkaita pikkujouluilla.
- Koronarajoitusten takia joudumme valitettavasti perumaan kanta-asiakastilaisuudet tältä vuodelta. Sen sijaan lahjoitamme tilaisuuksiin varatun summan, 10 000 euroa, meille tärkeään asiaan: MIELI ry:n Kriisipuhelimeen. Toivomme, että kaikki saisivat viettää tänä vuonna turvallista joulua, aluejohtaja Satu Rytkönen toteaa.

Kriisipuhelin tarjoaa keskusteluapua akuutissa avun tarpeessa ja kriisissä oleville ja heidän läheisilleen. Päivystäjä auttaa soittajaa pohtimaan keinoja oman tilanteen helpottamiseksi, omien voimavarojen löytämiseksi ja ongelmien ratkaisemiseksi.

Kriisipuhelimen periaatteet ovat nimettömyys, kunnioitus ja arvostava kohtaaminen sekä luottamus. Keskustelun keskiössä kriisi, jota käsitellään lähtökohtaisesti yhdessä puhelinkeskustelussa. Valtakunnallinen kriisipuhelin päivystää 24/7 numerossa 09 2525 0111

aluejohtaja Satu Rytkönen, p. 010 76 60647

HOK-Elanto rekrytoi satoja kaupan ja ravintoloiden ammattilaisia 2.7.2021 10:00:00 EEST | Tiedote

- Viimeisen vuoden aikana on tapahtunut paljon. Verkkokauppamme on kasvanut valtavasti, uusia toimipaikkoja on avattu ja avaamme aktiivisesti uutta jatkossakin. Jo pelkästään näihin tarvitsemme paljon uusia osaajia. Olemme tänä vuonna rekrytoineet jo yli 400 henkilöä vakituisiin työsuhteisiin. Isona rekrytoijana huomaamme, että ihmiset arvostavat hyvän työyhteisön ja kehittymismahdollisuuksien lisäksi työnantajassaan myös vakautta ja turvallisuutta. HOK-Elannon ihmisläheiset arvot nousevat vahvuutena esiin kun palkkaamme uusia osaajia. Sitä arvostetaan, että huolehdimme ihmisistä ja heidän työstään sekä toimentulostaan myös vaikeina aikoina. Vastuullisuus myös työnantajuudessa on tärkeää, HOK-Elannon henkilöstöjohtaja Maria Hekkala toteaa. Ravintolaelämä elpyy Ravintola-ala on kärsinyt valtavasti koronan aikana. Odotukset tulevaan ovat kuitenkin korkealla, kunhan loputkin rajoitukset saataisiin pois pääkaupunkiseudulta. - Viime vuoden kevään ravintolasulun aikana pystyimme tarjoamaan r