HUSin valtuusto kokoontuu torstaina 14.6. klo 9

Arvoisa vastaanottaja,

HUS-kuntayhtymän valtuusto kokoontuu huomenna torstaina 14.6. klo 9 osoitteessa Biomedicum Helsinki 1, luentosali 2, Haartmaninkatu 8, P-kerros. Kokous on avoin ja median edustajat ovat tervetulleita paikalle. Valtuuston kokouksen jälkeen HUSin hallitus pitää oman kokouksensa klo 13 HUSin hallintokeskuksessa, Stenbäckinkatu 9.

valtuuston esityslista

hallituksen esityslista

Terveisin

Johanna Saukkomaa
viestintäjohtaja

”Vanhemmat eros, oliko siinä järkee?” Uusilla #100asiaaerosta -verkkosivustoilla nuoret tukevat toisiaan/”Föräldrarna separerade” ”Fatta!!!” - På den nya sidan #100sakeromseparation ger unga stöd till varandra10.10.2018 00:00Tiedote

Vanhempien ero on nykyisin tavallista, mutta se ei tee siitä helpompaa lapsille ja nuorille. Jotta eroa ei tarvitse miettiä yksin, lapsille ja nuorille avataan 10.10. vertaistukea tarjoavat verkkosivustot www.nuortennetti.fi/100asiaaerosta ja www.nuortennetti.fi/100sakeromseparation. Sivuilla nuoret itse vastaavat toistensa kysymyksiin. Lisäksi vastauksia on kerätty ammattilaisilta.