Hyvän mielen villasukat lapsille -kirja tuo lämpöä pienten ihmisten jalkoihin ja sydämiin

Suosikkibloggaajien uutuus Hyvän mielen villasukat lapsille esittelee kymmenen toinen toistaan ihastuttavampaa eläinaiheista, pienille jaloille suunniteltua villasukkamallia. Jokaiseen ohjeeseen johdattelee lempeä tunnetaitoruno.

Lämmöllä annettu on lämmöllä kannettu! Sanna Wikströmin ja Mia Sumellin Hyvän mielen villasukat lapsille –kirjan ohjeilla pikkuväki saa paitsi ihastuttavat villasukat, myös lempeää johdatusta omien tunteiden kohtaamiseen.

Kirjan villasukissa on raikkaita värejä, kekseliäitä yksityiskohtia ja hauskoja kuvioita. Panda, pöllö ja kettu sekä muut sukissa seikkailevat eläimet ovat inspiraation lähteenä myös loruissa. Lorun voi lukea lapselle tai kirjoittaa sen villasukkien mukaan.

“Lapsen kanssa voi yhdessä pohtia, mitä hänelle tulee lorusta mieleen – lapsilla on hienoja ja oivaltavia ajatuksia!”, kommentoi Sanna Wikström.

Jokaisessa villasukkamallissa on vinkit aikuiselle, millaisia hyvän mielen ajatuksia villasukkiin voi lapselle neuloa. Jokaiseen silmukkaan voi neuloa lämpimiä ajatuksia, joiden haluaa kannattelevan lasta. Samalla kun lapsi saa lämpöä pieniin jalkoihin, hän saa lämpöä mieleen – kannustavia ja kauniita sanoja, jotka kannattelevat häntä elämässä eteenpäin.

Aloittelijallekin sopivassa kirjassa on kymmenen erilaista sukkamallia 3–8-vuotiaille. Kirjassa annetaan myös vinkkejä sukkien neulomiseen aikuisen koossa.

Sanna Wikström on Hidasta elämää -hyvinvointimedian perustaja ja päätoimittaja.

Mia Sumell on tuttu suuren suosion saavuttaneesta SullaVikat-brändistään, joka kerää somessa yhteen tuhansia värikkäiden ja iloisten neuleiden ystäviä.

Samoilta tekijöiltä ilmestyi Hyvän mielen villasukat syksyllä 2019.

Pdf-vedokset, lisätiedot ja tekijöiden haastattelupyynnöt: adele.couavoux@otava.fi

Arvostelukappaleet: arvostelukappale@otava.fi

"Kuinka lohduttaa yksinäistä, tyyppiä, joka on yksi meistä.

Erilainen nuttu, mutta sydämessään sama juttu:

kaipaa mukavia sanoja ja rinnalleen kivoja kamuja."