If Vakuutus

If haluaa olla Pohjoismaiden välittävin vakuutusyhtiö

Jaa
Pohjoismaiden suurin vakuutusyhtiö If haluaa nyt olla myös välittävin vakuutusyhtiö. If lanseeraa uuden asiakaslupauksen, ”Rinnallasi”, joka kiteyttää Ifin tavoitteen olla aidosti asiakkaan rinnalla kaikissa elämäntilanteissa ja valmiina auttamaan, jos jotakin tapahtuu.
If haluaa olla välittävin vakuutusyhtiö, kuvaa If-konsernin markkinointi- ja viestintäjohtaja Sumit Malhotra.
If haluaa olla välittävin vakuutusyhtiö, kuvaa If-konsernin markkinointi- ja viestintäjohtaja Sumit Malhotra.

–  Tavoitteena on tehdä aiempaa näkyvämmäksi se, mitä me Ifissä oikeasti olemme. Huolenpito ja välittäminen ovat osa Ifin DNA:ta ja näkyvät joka päivä siinä, kuinka omistaudumme asiakkaan auttamiseen. Nyt haluamme kertoa siitä selkeämmin ja vahvemmin ulospäin, kuvaa If-konsernin markkinointi- ja viestintäjohtaja Sumit Malhotra.

–Useimpia tuotteita ja palveluja on mahdollista kopioida, mutta yrityskulttuuria tai työskentelytapoja ei. Uskon, että pohjimmiltaan meidät erottaakin muista ifläisten aito sitoutuminen ja välittäminen asiakkaista. Ifin asiakkaat ja työntekijät ovat tutkitusti tyytyväisiä, mikä mahdollisti, että voimme nyt asettaa tavoitteen yhä korkeammalle.

Ifin uutta tavoiteasemaa välittävimpänä vakuutusyhtiönä konkretisoi juuri käynnistynyt uusi markkinointiviestintäkampanja. Ifin uuden markkinointiviestintäkonseptin ovat rakentaneet yhdessä ruotsalainen mainostoimisto Åkestam Holst ja Ifin oma mainostoimisto, If Creative Agency.

Viestintäkonsepti nostaa esiin, kuinka If on asiakkaiden mukana läpi elämän – jo ennen kuin jotakin tapahtuu, vahingon yllättäessä ja sen jälkeen.

– Emme sitoudu ainoastaan maksamaan korvauksia nopeasti, vaan ymmärrämme aidosti asiakkaiden tarpeita. Autamme asiakkaita vakuuttamaan itsensä oikein, jotta he uskaltavat rakentaa elämäänsä ja liiketoimintaansa. Panostamme myös jatkuvasti enemmän vahinkojen ennaltaehkäisyyn, Malhotra kertoo.

Kampanjassa esitellään erilaisia elämäntilanteita ja arjen ongelmia. Lämpöä, avuliaisuutta ja positiivista tunnetta välittämään on luotu myös uusi visuaalinen ilme. Kampanja näkyy loppuvuoden ajan televisiossa, online-videopalveluissa, ulkomainoksissa ja sosiaalisessa mediassa kaikissa Pohjoismaissa.

Avainsanat

Yhteyshenkilöt

Kuvat

If haluaa olla välittävin vakuutusyhtiö, kuvaa If-konsernin markkinointi- ja viestintäjohtaja Sumit Malhotra.
If haluaa olla välittävin vakuutusyhtiö, kuvaa If-konsernin markkinointi- ja viestintäjohtaja Sumit Malhotra.
Lataa

Linkit

Tietoja julkaisijasta

If Vakuutus
If Vakuutus
Keilasatama 2
02150 Espoo

010 191 515http://www.if.fi

 If vakuuttaa kaiken, mikä on elämässä arvokasta: ihmiseteläimetkoditautot ja paljon muuta. Me hoidamme vakuutusasiat mutkattomasti, helposti ja hetkessä. Autamme myös yrityksiä turvaamaan toimintansa silloin, kun vahinko sattuu. 6 700 ammattitaitoista työntekijäämme huolehtivat, että 3,7 miljoonaa asiakastamme Pohjoismaissa ja Baltiassa saavat tarvitsemaansa apua ja oikeanlaista turvaa – jos jotain sattuisi tapahtumaan. If kuuluu Sampo-konserniin.

Tilaa tiedotteet sähköpostiisi

Haluatko tietää asioista ensimmäisten joukossa? Kun tilaat tiedotteemme, saat ne sähköpostiisi välittömästi julkaisuhetkellä. Tilauksen voit halutessasi perua milloin tahansa.

Lue lisää julkaisijalta If Vakuutus

Uutishuoneessa voit lukea tiedotteitamme ja muuta julkaisemaamme materiaalia. Löydät sieltä niin yhteyshenkilöidemme tiedot kuin vapaasti julkaistavissa olevia kuvia ja videoita. Uutishuoneessa voit nähdä myös sosiaalisen median sisältöjä. Kaikki tiedotepalvelussa julkaistu materiaali on vapaasti median käytettävissä.

Tutustu uutishuoneeseemme
HiddenA line styled icon from Orion Icon Library.Eye