INSOMNIA Show & Dinner vie kiihkeän rytmikkäisiin klubitunnelmiin. Helsinkiläisravintolan 1.11. alkavassa pikkujouluelämyksessä nousevat tunnetut tanssitähdet lavalle.

Insomnia-show’ssa viritetään käyntiin Helsingin kuumin radiokanava, jonka rytmit vievät juhlavieraat kuumiin klubitunnelmiin Roomasta aina Puerto Ricoon. Show-numeroita tähdittävät suositut musikaalitähdet sekä Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmasta tutut tanssijat. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevan Virgin Oilin pikkujoulukauden suosittuun ohjelmapakettiin sisältyy lisäksi aperitiivi ja runsas italialainen buffet-illallinen. Insomnia Show & Dinner on tarjolla 1.11. alkaen 14. joulukuuta saakka.

Show koostuu illallisen aikana tarjoiltavista lyhyistä esityksistä sekä illan lopuksi nähtävästä pääesityksestä. Tunnelmasta toiseen kuljetaan tanssin, musiikin ja visuaalisuuden voimin. Mikkiin tarttuvat muun muassa Lauri Mikkola ja Eveliina Määttä, tanssinumeroita tähdittävät Matti Puro, Katri Mäkinen, Kia Lehmuskoski ja Juha Pykäläinen. Show’n Virgin Oilille tuottaa Uniq Entertainment.

Perjantaisin jatkobileistä vastaa coverbändi Playa ja lauantaisin juhlailta huipentuu tähtiartistien, kuten Olli Hermanin ja Dingon, esityksiin.

- Insomnia on Virgin Oilille heidän toiveidensa mukaan tuotettu näyttävä show. Pikkujoulut ovat vuoden kohokohta ja tällä kaudella pikkujoulujuhlijoille haluttiin tarjota hyvät bileet; valoa, säihkettä, rytmiä ja liikettä. Kokonaisuutta alettiin rakentaa hittibiisien kautta, kuitenkin musiikkikappaleita modernisoiden. Insomniasta syntyi useista show-numeroista koostuva, helposti seurattava kokonaisuus, jossa visuaalisuus, valot, äänet, tanssi ja laulu ovat hyvässä tasapainossa. Kun mukaan saatiin vielä loistavia ammattilaisia, huikea kokonaisuus oli valmis, kertoo Mauno Ahonen Uniq Entertainmentistä.

- Show & Dinner- iltamme ovat todella suosittuja. Menestyksen takana on varmaankin laadukkaan show’n ja hyvän italialaisruoan lisäksi vaivattomuus: koko paketti tulee kerralla ja hyväntahtoinen, viihteellinen ohjelma sopii kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Lauantai-illat kruunaa vielä tähtiartistin esitys, joten meillä ryhmä pysyy hyvin kasassa juhlan loppuun asti, Virgin Oilin ravintolajohtaja Piia Virtanen kertoo.

Show & Dinner -illat ovat erityisesti yritysryhmien suosiossa, mutta viime vuosina myös yksityishenkilöt ovat tehneet runsaasti varauksia Show & Dinner -iltaan.

- Kaveriporukat haluavat juhlia ja nauttia yhdessä hyvän ohjelman äärellä, pukeutua kauniisti ja syödä hyvin. Sijaintimme kaupungin keskellä on houkutteleva sekin. Vielä löytyy vapaita pöytiä useimpiin iltoihin, Virtanen vinkkaa.

Kaivopihalla sijaitseva Virgin Oilin toisen kerroksen tilausravintolaan mahtuu jopa 500 henkilöä. Alakerrasta löytyy lisäksi ala carte -ravintola.

Insomnia Show & Dinner, 1.11–14.12.2019.

Hinnat keskiviikko- ja torstai-iltaisin 65-75 e/henkilö, pe ja la 89 e/henkilö, sisältäen pääsylipun coverbändin tai keskiyön bilebändin keikalle. Hintoihin sisältyy aperitiivi, illallinen, show ja eteispalvelumaksu. Showilta on K-18.

Virgin Oil, Kaivopiha, Mannerheimintie 5, Helsinki.

www.virginoil.fi

Lisätietoja:

Piia Virtanen, ravintolanjohtaja, Virgin Oil Co., piia.virtanen@sok.fi, puh. 010 76 64001

Tiedustelut ja varaukset Insomnia Show & Dinneriin: ravintolamyynti@sok.fi

ja puh. 020 123 800

Piia Virtanen, ravintolajohtaja, ravintola Virgin Oil Co. / HOK-Elanto, piia.virtanen@sok.fi, puh. 010 76 64001

Virgin Oil Co.

Virgin Oil on italialainen, 850-paikkainen ravintolaelämys Helsingin sydämessä, Kaivopihalla. Menulta löytyy niin puu-uunissa paistettua pizzaa kuin risottoja ja grilliruokia.

Ruokaravintolan ja baarin lisäksi ravintolassa on monipuolista livemusiikkia tarjoava klubi sekä tapahtumatilat kokouksiin ja juhliin. Italialaisen buffetin voi yläkerran tilausravintolaan kattaa jopa 500 henkilölle.

Solo Sokos Hotel Tornin vaiherikkaat vuosikymmenet asettuivat taiteeksi työmaa-aitoihin23.9.2020 09:02:16 EESTTiedote

Vuonna 1931 avautuneen helsinkiläisen pilvenpiirtäjähotelli Tornin vivahteikkaisiin vuosikymmeniin voi nyt tutustua hotellin edustalle pystytettyjen katutaidekollaasien kautta. Taideteoksiin on koottu niin kulinarismin merkkihetkiä, suomalaista sotahistoriaa kuin kuulujen vieraiden käyntejä. Solo Sokos Hotel Torni uudistuu parhaillaan ja avautuu vuonna 2021 eleganttina ja persoonallisena hotellina, jossa nykytaide ja uusimmat ravintolailmiöt jatkavat talon mielenkiintoista historiaa.

S-ryhmä vahvistaa nuorten työelämä- ja digitaitoja: ”Duuni- ja Harkkapassi tarjoavat poikkeusvuonna erityisen tarpeellista tukea”22.9.2020 08:52:56 EESTTiedote

S-ryhmä työllistää vuosittain tuhansia nuoria toimipaikoissaan kausiapulaisina ja harjoittelijoina. Duuni- ja Harkkapassi ovat uusia työkaluja, joiden avulla eri toimialoilla työskentelevät nuoret perehtyvät työelämätaitoihin, työturvallisuuteen ja esimerkiksi työhyvinvointiin. Itseopiskeltavalle työelämätiedolle on ollut COVID-19-koronaviruksen värittämänä poikkeusvuonna erityinen tilaus.

S-ryhmä julkaisi ruokaostosten personal trainerin14.9.2020 08:18:32 EESTTiedote

Menevätkö sokerin lähteet vaihtoon kauppalistalla? Värähtääkö suolamittari punaiselle? Mistä saisi enemmän kuituja? S-mobiilin Omat ostot -palvelun uuden Ravintolaskurin avulla voi tarkastella ruokaostosten terveellisyyttä ja tehdä viisaampia valintoja ruokakaupassa. Yhteistyössä Suomen johtavien ravitsemustieteilijöiden kanssa kehitetty laskuri auttaa ruokaostosten laadun seuraamisessa ja paljastaa mm. tyydyttyneen rasvan, kuidun, suolan ja sokerin lähteet.

Ravintola 10. Kerros tarjoaa maiseman, jonka jokainen haluaa nähdä. Funkkisklassikko helsinkiläishotelli Vaakunan katolla päivitettiin uuteen loistoon.11.9.2020 08:30:00 EESTTiedote

Helsingin parhaalla paikalla sijaitseva ravintola 10. Kerros avautuu 12. syyskuuta. Tilat on uudistettu funkkiksen hengessä talon uniikkia, alkuperäistä tunnelmaa kunnioittaen. Kaupungin keskustaan avautuvia näköaloja on avattu entisestään, ja uusi ruokalista nostaa aidot maut esiin. Uudistuksen myötä kävijä voi nauttia yhdellä kertaa ajattomasta designista, upeista näkymistä, laadukkaasta ruoasta ja lämpimästä vieraanvaraisuudesta. Ravintolan muotokielen on päivittänyt palkittu sisustusarkkitehtitoimisto Fyra Oy.