INSOMNIA Show & Dinner vie kiihkeän rytmikkäisiin klubitunnelmiin. Helsinkiläisravintolan 1.11. alkavassa pikkujouluelämyksessä nousevat tunnetut tanssitähdet lavalle.

Insomnia-show’ssa viritetään käyntiin Helsingin kuumin radiokanava, jonka rytmit vievät juhlavieraat kuumiin klubitunnelmiin Roomasta aina Puerto Ricoon. Show-numeroita tähdittävät suositut musikaalitähdet sekä Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmasta tutut tanssijat. Helsingin ydinkeskustassa sijaitsevan Virgin Oilin pikkujoulukauden suosittuun ohjelmapakettiin sisältyy lisäksi aperitiivi ja runsas italialainen buffet-illallinen. Insomnia Show & Dinner on tarjolla 1.11. alkaen 14. joulukuuta saakka.

Show koostuu illallisen aikana tarjoiltavista lyhyistä esityksistä sekä illan lopuksi nähtävästä pääesityksestä. Tunnelmasta toiseen kuljetaan tanssin, musiikin ja visuaalisuuden voimin. Mikkiin tarttuvat muun muassa Lauri Mikkola ja Eveliina Määttä, tanssinumeroita tähdittävät Matti Puro, Katri Mäkinen, Kia Lehmuskoski ja Juha Pykäläinen. Show’n Virgin Oilille tuottaa Uniq Entertainment.

Perjantaisin jatkobileistä vastaa coverbändi Playa ja lauantaisin juhlailta huipentuu tähtiartistien, kuten Olli Hermanin ja Dingon, esityksiin.

- Insomnia on Virgin Oilille heidän toiveidensa mukaan tuotettu näyttävä show. Pikkujoulut ovat vuoden kohokohta ja tällä kaudella pikkujoulujuhlijoille haluttiin tarjota hyvät bileet; valoa, säihkettä, rytmiä ja liikettä. Kokonaisuutta alettiin rakentaa hittibiisien kautta, kuitenkin musiikkikappaleita modernisoiden. Insomniasta syntyi useista show-numeroista koostuva, helposti seurattava kokonaisuus, jossa visuaalisuus, valot, äänet, tanssi ja laulu ovat hyvässä tasapainossa. Kun mukaan saatiin vielä loistavia ammattilaisia, huikea kokonaisuus oli valmis, kertoo Mauno Ahonen Uniq Entertainmentistä.

- Show & Dinner- iltamme ovat todella suosittuja. Menestyksen takana on varmaankin laadukkaan show’n ja hyvän italialaisruoan lisäksi vaivattomuus: koko paketti tulee kerralla ja hyväntahtoinen, viihteellinen ohjelma sopii kaikille ikään ja sukupuoleen katsomatta. Lauantai-illat kruunaa vielä tähtiartistin esitys, joten meillä ryhmä pysyy hyvin kasassa juhlan loppuun asti, Virgin Oilin ravintolajohtaja Piia Virtanen kertoo.

Show & Dinner -illat ovat erityisesti yritysryhmien suosiossa, mutta viime vuosina myös yksityishenkilöt ovat tehneet runsaasti varauksia Show & Dinner -iltaan.

- Kaveriporukat haluavat juhlia ja nauttia yhdessä hyvän ohjelman äärellä, pukeutua kauniisti ja syödä hyvin. Sijaintimme kaupungin keskellä on houkutteleva sekin. Vielä löytyy vapaita pöytiä useimpiin iltoihin, Virtanen vinkkaa.

Kaivopihalla sijaitseva Virgin Oilin toisen kerroksen tilausravintolaan mahtuu jopa 500 henkilöä. Alakerrasta löytyy lisäksi ala carte -ravintola.

Insomnia Show & Dinner, 1.11–14.12.2019.

Hinnat keskiviikko- ja torstai-iltaisin 65-75 e/henkilö, pe ja la 89 e/henkilö, sisältäen pääsylipun coverbändin tai keskiyön bilebändin keikalle. Hintoihin sisältyy aperitiivi, illallinen, show ja eteispalvelumaksu. Showilta on K-18.

Virgin Oil, Kaivopiha, Mannerheimintie 5, Helsinki.

www.virginoil.fi

Lisätietoja:

Piia Virtanen, ravintolanjohtaja, Virgin Oil Co., piia.virtanen@sok.fi, puh. 010 76 64001

Tiedustelut ja varaukset Insomnia Show & Dinneriin: ravintolamyynti@sok.fi

ja puh. 020 123 800

Piia Virtanen, ravintolajohtaja, ravintola Virgin Oil Co. / HOK-Elanto, piia.virtanen@sok.fi, puh. 010 76 64001

Virgin Oil Co.

Virgin Oil on italialainen, 850-paikkainen ravintolaelämys Helsingin sydämessä, Kaivopihalla. Menulta löytyy niin puu-uunissa paistettua pizzaa kuin risottoja ja grilliruokia.

Ruokaravintolan ja baarin lisäksi ravintolassa on monipuolista livemusiikkia tarjoava klubi sekä tapahtumatilat kokouksiin ja juhliin. Italialaisen buffetin voi yläkerran tilausravintolaan kattaa jopa 500 henkilölle.

Jo 350 000 suomalaista siirtynyt S-ryhmän kokonaan sähköiseen kassakuittiin – vuosittain säästyvä kuittipaperimäärä yltäisi Helsingistä pohjoisnavalle28.1.2020 09:00:00 EETTiedote

S-ryhmä julkaisi syksyllä 2016 ensimmäisenä vähittäiskaupan toimijana Suomessa sähköisen kassakuittipalvelun. Niin S-ryhmän ruokakaupoissa kuin esimerkiksi ABC- ja Sokos-ketjuissa toimiva palvelu on Suomen laajin sähköisen kassakuitin palvelu sekä ainoa palvelu, joka mahdollistaa kokonaan paperittoman kassa-asioinnin. Palvelua käyttää yli viidennes S-ryhmän asiakasomistajista, eli noin 750 000 asiakasta. Kokonaan paperittomaan asiointiin on siirtynyt noin 350 000 asiakasta.

Mielenterveystyöllä S-ryhmässä poikkeuksellisen lupaavia tuloksia – ”Työnantajilta vaaditaan kokonaisvaltaista otetta ja tabujen purkua”22.1.2020 10:01:07 EETTiedote

Mielenterveyden oireet ja niiden vuoksi lisääntyvät työkyvyttömyyseläkkeet ovat kasvava haaste työelämälle. S-ryhmässä tehty kehitystyö osoittaa, että ilmiötä tulee tarkastella kokonaisvaltaisesti. Mielenterveyden ongelmat linkittyvät usein moniin elämän osa-alueisiin kuten elintapoihin, elämäntilanteeseen ja elämänhallintaan. Työkulttuurilla ja esimiehillä on erityisen iso vaikutus. S-ryhmän Nuori Mieli Työssä -ohjelmassa kehitetyllä Mielen tuki -mallilla on saatu lupaavia tuloksia.