Janne Sarkkinen vahvistamaan Suomen Seniorihoivan tiimiä

Janne Sarkkinen on nimitetty Suomen Seniorihoiva Oy:n palvelukoordinaattoriksi 1.3.2021 alkaen. Sarkkisen monipuolinen osaaminen vanhuspalvelualalta tukee Suomen Seniorihoivan jatkuvaa kasvua valtakunnallisesti laajenevana sote-palvelujen tarjoajana.
Suomen Seniorihoivan palvelukoordinaattori Janne Sarkkinen.

Janne Sarkkisen vastuualueena Suomen Seniorihoivassa on asiakaspalvelu ja työvuorojen koordinointi. Janne tekee myös palvelutarpeen arviointeja ja suunnittelee asiakkaalle parhaimmin soveltuvan palvelukokonaisuuden.

Aiemmin Sarkkinen on työskennellyt muun muassa helsinkiläisen palvelutalon Saga Käpylinnan tiimivastaavana ja hoitohenkilökunnan lähiesimiehenä. Sarkkinen on koulutukseltaan lähihoitaja.

- Meillä on ilo ja kunnia toivottaa Janne tervetulleeksi Suomen Seniorihoivaan. Jannen kokemus lähiesimiestyöstä ja hänen monipuolinen kokemuksensa sekä hoitotyöstä että senioripalvelujen toteuttamisesta vahvistavat hienosti asiantuntevan palvelutiimimme osaamista. Jannella on kyky nähdä asiakkaan tarpeet ja suunnitella juuri hänelle soveltuva palvelu, kertoo Suomen Seniorihoivan perustaja ja toimitusjohtaja Mika Suominen.

Sarkkinen on tyytyväinen aiemmissa työpaikoissaan saamiinsa kokemuksiin ja oppimismahdollisuuksiin. Kokemusta ehti kertyä niin hoito- kuin esimiestyöstä ja myynnistä.

- Kiitollisin mielin lähden kohti uutta. Olen saanut tehdä ja oppia paljon senioripalvelujen saralla. Nyt on aika ottaa uusi askel ja katsoa, miten voin olla kehittämässä yksityisen kotipalvelun sektoria. Näen Suomen Seniorihoivassa tulevaisuuden pitkällä tähtäimellä. Olen sydämestäni mukana rakentamassa hyvää elämää niille ihmisille, jotka haluavat asua omissa kodeissaan mahdollisimman pitkään, Janne Sarkkinen kertoo.

Suomen Seniorihoivan palvelukoordinaattori Janne Sarkkinen.

Suomen Seniorihoiva Oy on täysin kotimainen hoiva-alan kasvuyritys, jonka tehtävänä on rikastaa senioreiden elämää. Yritys on perustettu vuonna 2013 ja se toimii eri puolella Suomea työllistäen yli 130 hoiva-alan ammattilaisia. Yritys tuottaa luotettavia ja korkealuokkaisia avustus-, seuranpito- ja hoivapalveluita 24 tuntia vuorokaudessa vuoden jokaisena päivänä. Tulevaisuudessa yritys pyrkii olemaan merkittävä kotimainen sote-palveluiden tuottaja.