Jari Tervon Loiri. -kirjan suursuosio jatkuu

Jari Tervon kirjoittamaa Loiri. -kirjaa on myyty jo yli 80 000 kappaletta. Kirja on Kustannusosakeyhtiön Otavan vuoden 2019 myydyin kirja. Sitä on ostettu niin painettuna, sähköisenä kuin äänikirjanakin ennätysmääriä. Kirja ilmestyi syyskuun puolivälissä ja siitä on otettu uusia painoksia läpi syksyn.

Vesa-Matti Loirin uskomaton elämä kiinnostaa valtavasti suomalaisia. Hänen monipuolinen taiteilijauransa ja karismaattinen persoonansa ovat houkutelleet todella eri ikäisiä lukijoita kirjan pariin”, iloitsee Otavan myyntijohtaja Nona Ratia.

”Olen hyvin iloinen, että kansa näyttää hyväksyvän rosoisen, rehevän ja rehellisen elämäkerran rakastetusta taiteilijasta Vesa-Matti Loirista”, kertoo Jari Tervo. Kirjasta tuli paksu, koska Loiri on tehnyt noin neljän miehen työt.”

Jari Tervo kirjoitti Loiri. -kirjaa lähes puolitoista vuotta. Hän haastatteli kirjaa varten yli sata tuntia Loiria. Kirja on ensimmäinen hänen kirjoittamansa elämäkerta.

Ekologista, taloudellista ja trendikästä – Suosittu bloggaaja opastaa uutuuskirjassaan vaatteiden korjaamisen ja huoltamisen saloihin21.9.2020 14:02:51 EESTTiedote

Aina ei kannata ostaa uutta! Vaatteiden korjaaminen säästää aikaa, rahaa ja luontoa. Shoppailua inhoavilta se säästää myös hermoja. Suosittu bloggaaja Anni Ignatius paljastaa uutuuskirjassaan Korjaa kauniiksi seikkaperäiset ohjeet eri vaatekappaleiden korjaustapoihin käsin ja koneella ommellen ja antaa myös paljon vinkkejä vaatehuoltoon.

Kirveitä, moottorisahoja ja saunoja − 17.9. ilmestyvä Guinnessin ennätystenkirja kutsuu tutkimaan maailmaa15.9.2020 09:12:00 EESTTiedote

Legendaarinen Guinness World Records 2021 on taas täynnä uskomattomia ennätyksiä. Pandemiasta huolimatta vuoden aikana Guinnessille saapui 32 986 ennätyshakemusta eri puolilta maailmaa − noin 90 ennätystä päivässä. Julkaistujen ennätysten joukossa on useita suomalaisennätyksiä. Esimerkiksi pääministerimme Sanna Marin pitää hallussaan nuorin pääministeri virassa -ennätystä.