Joensuun Vaakunan uusittu ravintolasali kabinetteineen tarjoaa raikkaan näyttämön aamiaistapaamisille ja kokouksille.

Työyhteisöissä, yhdistyksissä ja harrastusporukoissa kaivataan nyt yhteisiä kokoontumisia. Toimiva kokoustekniikka, fläppitaululle piirtäminen sekä kokouskahvit ja -hedelmät ovat nousseet arvoon arvaamattomaan. Hyvinvointi lisääntyy yhteisen aterian äärellä ja esityslista etenee luovemmin, kun ollaan samassa tilassa. Joensuun Original Sokos Hotel Vaakunan raikkaiksi uusituissa tiloissa, kaupungin keskustassa, on helppoa ja viihtyisää kokoontua.
Original Sokos Hotel Vaakuna, Joensuu. Uusittu aamiaisravintola.

Joensuun Vaakunan korttelista löytyy monipuolinen valikoima ravintoloita ja kokoustiloja. Vuoden alussa uusittu Vaakuna-kabinetti sekä vasta valmistunut Toreron lasikabinetti sopivat alle 20 henkilön ryhmille. Hotelliaamiaiselle ovat lämpimästi tervetulleita myös kaupunkilaiset.

”Original Sokos Hotel Vaakunan kabinetit sopivat pieniin kokouksiin ja -neuvotteluihin sekä intiimeihin perhejuhliin. Tai ihan vaan silloin, kun haluaa illallistaa rauhassa omalla porukalla”, Tiina Nykänen Pohjois-Karjalan Osuuskaupasta kertoo. ”Lisäksi kaikissa Vaakunan korttelin ravintoloissa, Rossossa, Amarillossa, Torerossa ja Coffee Housessa, voi järjestää vapaamuotoisia lounas- ja illallistapaamisia turvallisesti. Terveysturvallisuuteen paneudutaan meillä huolella.”

Kokousten ja juhlien tarjoilut räätälöidään tilanteen mukaan. Menulla on painotettu paikallisia tuotteita, esimerkiksi alkoholiton kuplajuoma on aina oman maakunnan Lehtikuohua ja kala lähivesiltä.

Ystävän tai kollegan kanssa valmiille aamiaiselle

Hotelli Vaakunan aamiaisravintola raikastettiin viime syksynä. Tila on uusittu vaaleilla kalusteilla ja valo tuotu sisään. Runsas aamiainen poimitaan uusitusta noutopöydästä. Vastakeitetyn kahvin kanssa maistuvat paikalliset leivonnaiset, kuten Kotileipomo Sorsan käsintehdyt karjalanpiirakat ja Heinosen leipomon kuivakakut.

Viihtyisä tila kaupungin keskellä houkuttelee rauhalliseen aamiaishetkeen. ”Aamiaisen äärellä voi pitää vaikka työhaastattelun, palautekeskustelun tai tiimin viikkopalaverin”, Original Sokos Hotel Vaakunan hotellipäällikkö Sari Otalahti vinkkaa. ”Toivon kaupunkilaisten kokoontuvan jatkossa runsain mitoin Vaakunan aamiaiselle. Ystävän kanssa vietetyn aamuhetken jälkeen työpäivä alkaa mukavasti. Ja perhettä kannattaa välillä hemmotella hyvällä aamupalalla, se on vähän kuin minilomalle lähtisi.”

Original Sokos Hotel Vaakunan aamiainen tarjoillaan ma-pe klo 6.30–9.30, la-su klo 7.30–10.30. Aamiaisen hinta on 15 euroa. Erillistä pöytävarausta ei tarvita.

Original Sokos Hotel Vaakunan kokoustilat:

• Vaakuna-kabinetti, max 20 henkeä (poikkeusaikana max. 12 hlöä)
  • Torero lasikabinetti, lasiseinillä eristetty tila (max.16 hlöä)
  • Lisäksi uusitun aamiaistilan verhoilla eristetyssä osassa voi kokoontua yksityisesti.

Hinnat ja varaukset myyntipalvelusta, sales.karelia@sok.fi

Lisätiedot:

Sari Otalahti, hotellipäällikkö, Original Sokos Hotel Vaakuna, Sari.Otalahti@sok.fi,

puh. 010 762 3621

Tiina Nykänen, ryhmäpäällikkö, Pohjois-Karjalan Osuuskauppa, ravintolatoimiala, Tiina.Nykanen@sok.fi, puh. 010 762 3371

Original Sokos Hotel Vaakuna on sympaattinen keskustahotelli Joensuun torin laidalla. Hotellissa on 144 huonetta, neljä ravintolaa, saunatilat, kuntoilutila sekä kaksi kokouskabinettia. Hyvästä palvelustaan tunnettu hotelli henkii nykykarjalaista luksusta monipuolisine ravintolapalveluineen.

.

Original Sokos Hotel Vaakuna, Joensuu. Uusittu aamiaisravintola.
Original Sokos Hotel Vaakuna, Joensuu.  Uusittu aamiainen.
Original Sokos Hotel Vaakuna, Joensuu. Uusittu aamiainen.
Original Sokos Hotel Vaakuna, Joensuu. Alakerran uusittu kokoustila.

Sokos Hotels

Sokos Hotels on 50 hotellista koostuva suomalainen hotelliketju. Ketjun kolme eri hotellityyppiä tarjoavat yksilöllisen hotellikokemuksen jokaiselle. Original-hotellit tunnetaan sydämellisestä palvelustaan ja keskeisistä sijainneistaan, Break-hotellit tarjoavat rentouttavaa irtiottoa arjesta ja uniikkien Solo-hotellien korkea laatu näkyy niin palvelussa kuin hotellien puitteissakin.

Sokos Hotels on valittu Suomen vastuullisimmaksi ja luotetuimmaksi hotelliketjuksi useana vuonna peräkkäin. Ketjun hotelleja on Suomessa, Virossa ja Venäjällä.

www.sokoshotels.fi

Bomban lomakohteen odotetut uutuudet kesällä 202423.4.2024 08:20:00 EEST | Tiedote

Pielisen rantamaisemassa Pohjois-Karjalassa sijaitsevasta Bombasta on viime vuosina muodostunut monipuolinen ja suosittu lomakohde. Ylellinen kylpylä, omaleimainen kulttuuri, lukuisat luonnossa tapahtuvat aktiviteetit sekä herkullinen ruoka houkuttelevat Bomballe. Kesällä 2024 palvelutarjonta laajenee entisestään, kun Bomballa avautuu sekä oma elämyspalveluyritys että Break Sokos Hotel Bomban uusi laajennusosa maisemahuoneineen.

S-ryhmässä pilotoidaan työvuorosuunnittelua, jonka puikoissa on henkilöstö itse: ”Työn merkityksellisyys ja tyytyväisyys on selvästi kasvanut”22.4.2024 08:18:33 EEST | Tiedote

S-ryhmässä otetaan määrätietoisia askeleita kohti yhteisöllistä työvuorosuunnittelua, joka parantaa henkilöstön mahdollisuuksia vaikuttaa työ- ja vapaa-ajan yhteensovittamiseen. Mallia on pilotoitu Pirkanmaan Osuuskaupassa, Osuuskauppa Arinassa ja Osuuskauppa Suur-Savossa. Vuoden oppien keruun jälkeen pilotti laajenee, ja mukaan tulee lisää erilaisia toimipaikkoja.