Jouluterveiset ja kiitokset kuluneesta vuodesta

Vuosi 2017 alkaa olla loppumaisillaan ja on aika kiittää meidän tyytyväisiä asiakkaita, taitavia yhteistyökumppaneita ja mahtavia työntekijöitä kuluneesta vuodesta.

Aikaansaimme vuoden aikana paljon hyvää ja saavutimme merkittäviä kehitysaskelia, joista tärkein oli kotisairaanhoidon lanseeraus keväällä 2017. Asiakasmäärämme kasvoi tasaisesti koko vuoden ja avasimme toisen toimipisteen Helsingin Bulevardille. Jatkamme ensi vuonna aktiivisesti toimintamme kehittämistä ja laajentamista.

Nyt on tullut aika hiljentyä joulun viettoon oheisen kuvan saattelemana ja toivottaa kaikille oikein rauhallista joulua sekä onnea ja menestystä vuoteen 2018. Lämmin kiitos vielä kerran kaikille asiakkaillemme, yhteistyökumppaneillemme ja työntekijöillemme kuluneesta vuodesta.

Turvallinen koti kullan kallis8.5.2017 07:00Tiedote

Asumme yksin tai yhdessä, kodin merkitys on meistä jokaiselle kiistaton. Koti ei ole pelkkä asunto, osoite tai omaisuuden säilytyspaikka, vaan useimmille se edustaa niin henkistä kuin fyysistä turvaa ja rauhaa. Se on paikka, jossa voi rentoutua, olla oma itsensä ja tehdä asiat omien mieltymysten sekä tarpeiden mukaan. Kodin merkitys saattaa korostua entisestään ihmisen ikääntyessä, sillä kotona vietetty aika kasvaa monesti töiden ja harrastusten harventumisen tai toimintakyvyn heikentymisen myötä.